روايات

رواية قلب امرأة الفصل السادس 6 بقلم نور محمود

رواية قلب امرأة الفصل السادس 6 بقلم نور محمود

رواية قلب امرأة البارت السادس

رواية قلب امرأة الجزء السادس

رواية قلب امرأة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم نور محمود
رواية قلب امرأة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم نور محمود

رواية قلب امرأة الحلقة السادسة

_اى يابيبى بقالك يومين مش بتتصل عليا لى
_معلش ياصوفيا مشغول اوى يومين دول
_يعنى مش هتسهر
_ما قلتلك ميت مرة بطلت
_مش لازم يعنى ياخالد تقول لمامتك وبعدين انت مش عيل عشان تحكم عليك
_صوفيا نهاية الكلام مش هسر معاكم
_طب عشان خطرى
_بقلك اى اقفلى دلوقتى وهكلمك تانى
ــــــــــــــــــــــــــ
فى شركة التميمي
نور وهى تتحدث فى الهاتف
_مريم هاتيلى فنجان قهوة وتعالى عشان موضوع المشروع
بعد خمس دقايق
_مساء الخير
_مساء النور
لتاخد نور الفنجان
_كنت عوزة اقول لحضرتك ان خالد العجوانى عارض علينا الشراكة
_اممم
_طب اقولو ردنا اى؟
_قوليلو موافقة…. بس الاول انا عندى شروط
_شروط اى
_لما نقعد هقولهالة
ـــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

فى شركة العجوانى
_نعم؟؟
_شروط
_شروط اى هى هتتشرط كمان هى مش تعرف هى بتتكلم مع مين ولا اى دنا خالد العجوانى
_يافندم اهدى
_اهدى.. اهدى اى.. اهدى اى بس ياسالم البنت دى زودتها اوى
_حضرتك احنا على الاقل لازم نسمع شروطها لان لو متمتش الشراكة ولا احنا ولا هى هتاخد الصفقة وحد تانى هيخدها
خالد بعصبية: طب روح دلوقتى على مكتبك وشوف هتجى هيا ولا اروح انا
_حاضر يافندم
ليغادر سالم
ليمسك خالد بهاتفة وليتصل على صوفيا
_اى يابيبى لحقت وحشتك
_صوفيا انا هسهر انهردا معاكم
_بجد! طيب احنا هنستناك انهردا
_اوك
ـــــــــــــــــــــــــــ
فى المساء
تتوقف سيارة خالد امام ديسكو
_خالد وحشتنى اوى بقالى كتير مشفتكش
ولتميل سارة على وجهة وتطبع قبلة على خدة
_وانتى كمان وحشانى امل فين باقى شلة
_جوة تعالى
دخلت سارة وخالد جوة وهو بيدور بعينية على صوفيا اما صوفيا اول ما شفتة جريت علية وحضنتة
خالد بملل: عاملة اى ياصوفيا
_كويسة ياحبيبى طول منتا كويس
خالد وهو بيبص على التربيزة الى كانت عليها صوفيا
_اى اعم ولا سلام ولا كلام فى اى مالك
_نفيش والله ياخالد بس مزاجى زفت انهردا
_لى اعم دنتا حتى معاك صوفيا وسارة
مازن بملل: عوز اجدد
_اة والله وانا كمان
_متقول لكوكى تجبلنا وحدة حلوة كدة
_ماتقولها انت
_اعم هى بتحب تسمع كلامك انت
_هى فين
_قاعدة هناك اهى

 

 

 

كوكى اول ما شافت خالد جاى نحيتها استغربت لانو بقالو شهور كتيرة مسهرش ودة بسبب وعدة لمامتة
_خالد بية بذات نفسو رجع تانى
_اة تصدقى بقا
_بس اشمعنا رجعت تانى
_هو اى الى اشمعنا انتى هتحسببنى ياروح امك ولا اى
_مش قصدى ياباشا والله..
_ولو قصدك المهم انا عوز وحدة الليلادى بس تكون متلمستش قبل كدة.. جديدة يعنى
_عنيا ياخالد باشا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عدى اليوم وخالد اخد البنت وراحو تلى شقة الزمالك وطبعا كان مازن معاة بينما نور عدى يومها بقراءة الكتب وتصفح السوشيال ميديا
فى صباح اليوم التالى
فى منزل نور
تتحرك نور من على فراشها بسبب ازعاج المنبة لها لتفصلة وتقوم من على فراشها وتدخل حمام غرفتها وتاخذ حمامها المعتاد وتلبس ثيابها وتنزل
_اتفضلى يهانم حضرتك الفطار
لتذهب نور الى السفرة وتبدا فى تناول طعامها….. ولتنتهى منة فتاخذ مفاتيح سيارتها وتنطلق باتجاة شركتها
فى سيارة نور
_الو
_اى ياقلبى عاملة اى
_الحمدلله كويسة وانتى عاملة اى
_تمام الحمدلله
_بقلك متجى تقعدى معايا انهردا عشان عوزة اقولك على موضوع مهم
_لا انا زهقانة اى رايك نخرج
_اوك ماشى
_بس موضوع عن مين
_عن زين
_يخرب بيت زين احنا يافريدة بقا كلامنا كلو الايام الى فاتت عن زين
_يووة مش تمسعى الاول هقولم اى عنو يانور
_طب قولى
_لا مش دلوقتى لما نخرج بليل
_اوك بس ياريت تخليكى تقيلة وانتى بتكلمية
_تقيلة اى دة اول ما بيبعتلى رسالة برد فورا

 

 

 

_ابنتى اتعلمى التقل
_انا مش عارفة بصراحة انتى بتتقلى على ناس ازاى دنا بمشى اهزر مع ناس فى شارع
_ههههههه عشان عبيطة
_طب يستى متشكرة هتجى ساعة كام
_7
اوك كافية اى
_…….
اوك هستنامى ساعة، 7باى
_باى
لتتوقف سيارة نور امام شركتها وتنزل من سيارتها بهيبتها المعتادة وتدخل شركتها ليتوقفوا الموظفون عن اعماللهم ويقفون أثناء دخولها
_مربم تعالى ورايا
لتدخل مريم مكتب نور وبيدها فنجان القهوة
_خالد العجوانى هيطى ساعة كام
_على ساعة 1يافندم
_تمام
بعد يت ساعات من دوام العمل *لان العمل يلدا 9صباحا واتت الساعة الثانية ضهرا وموعد خالد مع نور ساعة الواحدة
ليطرق احدهم باب مكتب نور
_ادخل
_انا اسف انى جيت متاخر اصل
_اطلع برة
وكانت الصدمة لخالد وللجميع

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *