رواية امتلكت قلبي (مدثر ومريم) الفصل الثامن 8 بقلم رضا جمعه
رواية امتلكت قلبي (مدثر ومريم) الفصل الثامن 8 بقلم رضا جمعه
رواية امتلكت قلبي (مدثر ومريم) البارت الثامن
رواية امتلكت قلبي (مدثر ومريم) الجزء الثامن
رواية امتلكت قلبي (مدثر ومريم) الحلقة الثامنة
امتلكت قلبي البارت الثامن ♥️♥️.الكاتبه رضا جمعه
مريم :تمام يا دكتور ولا اسف ولا حاجه .🙂🙂🙂
الدكتور باستغراب :هو يعني هو انتي فيكي حاجه يا انسه مريم .🤔🤔🤔🤔🤔🤔
مريم :هو في ايه اتكلمنا كويس مش نافع طب نعملكم ايه يا
حكومه الله😂😂😂😂😂😂🙃🙃🙃.
ادم :بس انا غلطان ادخلي ادخلي .وبدأ يشرح في
المحاضره .ولدين في المحاضره الاول :تعرف البت دي
مجنونه .التاني :لا بس دمها عسل .
ادم :طب ماشي يا سكر انت وهو برا المحاضره ومشفكمش
لحد اخر السنه .
هم ليه يا دكتور عملانا ايه .كل ده وباقي المدرج مش فاهم
حاجه ولا مريم .وخلصت المحاضره ومريم طالعه بس ايه الدكتور
شبخ شكل الدكتور مهتم بيك اوي مشت مريم من غير ماترد
هي متعرفش أن الكلام عليها اصلا وصلت البيت واسماء
وصلت بيتها .
مريم :يا اهل البيت انا جيت نورت البيت .
الام :لا والله ضلمتي البيت .
مريم : سبحان الله حب الوالدين نعمه بس هنقول ايه 😂
😂😂😂😂.
الام :بت هو فيه حد موزيك تنقطيني .(يا ست محتسسنيش
انك امي 😂😂😂😂).
مريم ببراءه :انا يا نبع الحنان انا لا كده كتير علينا يا مصر .
الام :يا شيخه دا انا قربت اسيبلك البيت واخلع منك .
مريم :طب الحمدلله حتا نعرف ندلع الحج وهنجوزوا .
الام:ابو ورده وابعت .
مريم :طب ليه كده طيب الغدر ده طيب 😃😂😂😂😂
بقولك انا هدخل انام والأكل علي البوتاجاز خلي بالك .
مريم :من عيوني ♥️🌹🌹🥰.
دخلت الام .
مريم طب ما نرن علي البت اسماء .رنت واسماء ردت
اسماء ردت :ايه يا زفته ما هي ناقصه في الكليه وهنا .
مريم :مقبوله منك يا زميلي بس بقولك تفتكري كده 🤔
🤔🤔🤔البحر الميت مات ليه.
اسماء :نعم يختي بأه رانه عليا الساعه دي علشان تسالني
السوال ده .
مريم :ايه يا بت مش انتي صحبتي ولا ايه.
اسماء كانت صحبه هباب والله بس هنعمل ايه بختي الاسود
وعملي علشان كنت بتطرد دايما القطه بره البيت .
مريم :اعترفي بجرايمك والله لقوا لمدثر بس اصبري عليا يا
واطيه .
اسماء :نهار ابوكي اسود البيت بيدخن المكواه حرقت العبايه
بتاعت امي نهار اسود عليا وبدأت تلطم يخربيتك امي
هتخرب بيتي 😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭.
مريم :ايه ده الخط بيقطع احسن احسن 😂😂😂😂(بتفكرني ساعه ما اختي تطلب مني اعملها حاجه )
😂😂 وبعدين ايه الريحه دي نهار ملون بجميع الوان
الاحزان رايحه الاكل اللي امي قالتلي نهار اسود عليا 😢
😢😢😢😢 لا انا اروح عند سعاد .
لسه طالعه وإذا بمدثر رايح فين يله .
مدثر :لا مفيش رايح اتفرج علي الماتش .
مريم :يعني مفيش غير امك اللي فوق لا دي مجنونه وأن
اقعدت معها ممكن تجنني هي ناقصه .
مدثر :هي مين اللي مجنونه يا بت دا انتي مجننه نص
المحافظه وداخله علي الجمهوريه .
مريم:سيبك سيبك خدني معاك .
مدثر :يا حبيبتي هو انا كنت خلفتك ونسيتك غوري بقا .
مريم :خد يله يا واد خد ابو شكلك في داهيه (انا في
الظروف دي بروح لستي نبع الحنان انتي مش بتعرفي
تفكري يا بت يا مريم تعالي خدي مني خبره ).سعاد يا سعاد
افتحي نسيتي الواد .
سعاد :في ايه يا مريم لا هي كانت مراره وأبو الود مدثر
خدها لو كان فيه اتنين مكنش يتعز عليكي والله .
مريم :لا دانتي لا بقولك ايه شايفه اللمبه دي نورك ساطع عنها سامحيني يارب .سعاد :ومالوا ايه🙂🙂🙂.
سعاد :اخلصي جايه. ليه .
مريم :أخص عليكي يا سعاد اعتبريني بنتك
سعاد :طول عمري كنت بتمنه اجيب بنت بس الحمد لله من
بعد ما شفتك سحبت نظر .
مريم:طب انتي .الباب بيخبط .
مريم :خبيني وحيات المراره .
سعاد ايوه ايه انتي يا بت عبيطه .
سعاد راحت فتحت الباب ام مريم :مريم مجتش عندك يا
حبيتي .سعاد وبتشاور علي وراء الكنبه :لا مجتش انا هكدب
عليكي يعني .
ام مريم :وهي بتتسحب لا طبعا مصدقك انتي تكدبي ابدا
ومسكت مريم زي حرامي الغسيل (اللي هو مش عارفه
المسك ازاي بس مش مهم ).مريم :ليه كده يا فواز 😂
😂😂😂😂😂 تبلغ عن اخوك مش حرام عليك 😢😢😢.
سعاد :يا ستي انا قولت حاجه .
مريم :لا صادقه ونزلوا الشقه .
الام ادخل واطلع الاقي البيت هيولع .
مريم :هو البيت ولع .الكاتبه رضا جمعه
الام :لا
مريم :طب ليه الافوره دي يا ست الكل طيب قلبك كبير .
الام :وهي بتجري وراء مريم في البيت والله الشبشب مش
جايب مفعول اضرب في ايه انا كنت جايبه جزمه بكعب مش
خساره فيكي والله (هم يشتروا واحنا نضرب بيها زمن
😭😂😭😂)وبتضرب وإذا الجزمه تيجي في الحج ربنا
يستر عليكي يا ام انا لو مكانه هطلقها واسكت .الكاتبه رضا جمعه
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية امتلكت قلبي)