رواية طفلتي المجنونة الفصل الثالث عشر 13 بقلم زهراء السعيد
رواية طفلتي المجنونة الفصل الثالث عشر 13 بقلم زهراء السعيد
رواية طفلتي المجنونة البارت الثالث عشر
رواية طفلتي المجنونة الجزء الثالث عشر
رواية طفلتي المجنونة الحلقة الثالثة عشر
مراد بغضب شديد/ بقي انا حمار
مراد بغيظ / طب والله لنا مربيكى ورفع ايده ولسه هضر*بها
فرح بغضب: يا نهار ابو*ك اسو*د انت عايز تضر*بني بالق*لم تصدق بالله ما انا سايباك دنت يومك مش فايت النهارده ومسكته من شعره
مازن كان معدي وشاف فرح ماسكه في مراد من شعره قدام الشركه كلها كان ميت على نفسه من ضحكك عليهم😂
مراد بيزعق لمازن : انت يا ب*غل انت بتتفرج تعال حوشها عني
راح مازن يشيل فرح من على مراد لحد ما الناس اللي في الشركه اتلمت وبعدتهم عن بعض و اخد مراد وراحوا المكتب ومازن قعد يضحك عليه وهو متعصب منه ومن فرح
مازن بضحك: يعني ما لقيتش غير فرح و تقف قدام منها
مراد بغضب:ليه يا اخويا الرجل الاخضر🧟♂️
مازن بضحك: لا وانت الصادق ده ابو رجل مسلو*خه
مراد بغضب: ورحمه ابويا وامي ما انا سايبه ولازم اعل*مه الا*دب
مازن بيضحك: بص يا حبيب اخوك نصيحه مني انا متربي معهم وباقولك ابعد عن فرح لان هي مش سهله خالص 😂
مراد بغضب: رهان بيني وبينك ان ماعلمتها الاد*ب مبقاش انا مراد وساعتها هاخليك تقولي يا استاذ مراد
مازن بثقه وضحك: وانا باقولك ان انت اللي هتتعلم الا*دب وساعتها انا هاخلي العيال في الشارع يقولك يا اهب*ل
***************************************
يوسف بسرحان / يخربيت جمال امك يا شيخه حرام عليكي وهو انا ناقص
بس فاق من سرحانه / ثواني بس هي بتعمل ايه هنا
ريما شافت يوسف واتكسفت قوى: ازيك يا استاذ يوسف
يوسف ببرود مزيف: الحمدلله انتي بتعملي ايه هنا
ريما بحترم: انا عرضات ازياء الجديد
يوسف: اهاا بتوفيق انشاءالله
ريما: ميرسي
يوسف شاور لي اسلام يجي وراح اسلام ليوسف
اسلام باستغراب: ايه ده انت بتعمل ايه هنا النهارده مش عويدك يعنى
يوسف ببرود: حرام اجي الشركه بتاعتي ولا ايه
اسلام: لا لا عادي يعني اممم كنت عايز ايه
يوسف بغضب: مين مالبسها ريما الفستان المفتوح ده
اسلام باستغراب: وانت مالك
يوسف بغضب: انت اه*بل يا اسلام
اسلام بخوف: اهاا لا مش قصدى هههه😅
يوسف: مين اللي ملبسها الفستان ده يا اسلام اخلص
اسلام بتوتر: احم انا قلتلها البسي عادي مش عرض ازياء
يوسف بغضب: اقسم برب العزه يا اسلام ان عملت كده تاني لكون مخلص عليك بيدي
اسلام بخوف من غضب يوسف: ماشي بس انت زعلان كده ليه هي عرضة ازياء
يوسف بتوتر : احم لا عادي بس عشان مازن وكده يعني احم
اسلام بشك: امممم عشان مازن قولتيلي
يوسف بغيظ: اه عندك مانع
اسلام بخبث: لا بس عندك حق دى صاروخ ارض جو
يوسف ضر*ب اسلام بالبو*كس 👊: وحياه امك لو شفتك ما اقرب لها تاني لكون مخلص عليك يا اسلام وانسى ان انت صاحبي
اسلام بوجع: اااه منك لله يا شيخ وشي باظ اعمل ايه دلوقتي 🥺
يوسف بغضب: امشي من وشى دلوقتي ياااا اسلام
اسلام بخوف مزيف: ماشي ماشي ماشي بس ما تزعقش
اسلام رجع تاني هو بيضحك: بس بردك حلوه ههههه😂😝
يوسف بغضب: يا ولا يا ابن *#*؟!#*
يوسف بضحك: بس عنده حق دى قمر 😂
**************************************
فرح بغضب: وحياه ربنا ماانا سايبه الحيوا*ن ده
ريما باستغراب: حيوا*ن مين ده
فرح بغضب: الحيوا*ن اللي اسمه مراد كان عايز يضر*بني بالق*لم
ريما بصدمه: ايييييه ليه 😳
فرح حكت اللى ريما كل حاجه
ريما بضحك: هههه لا مش قادره اتكلم خالص هههههه يا مفتر*يه جبتيه من شعره قدام الشركه كلها 😂
فرح بغضب: اضحكي اضحكي بس اللي انا مخططه اعمله فيه صعب يا حبيبتي (و ضحكه ضحكه شريره) هاهاهاهاهاها😈
ريما بخوف مزيف: انا مش مرتاحه البصه دي انتي عايزه ايه
فرح بشر: كل خير يا حبيبتي كل خير يا قلبي
ريما بخوف بجد: احم قولى عاوزه اييه اخلصي🥺
فرح بشر:*#؟!*#”؟؛## هاهاها
ريما بصدمه: ايييييه لا طبعا مش هعمل كده
فرح بشر: يبقى هنريحوكى يا شابه
ريما بخوف ورعب: هي وصلت هنريحوكى يا شابه لا انا هاعمل اللي انتي قلتي عليه وامري لله
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي المجنونة)