رواية خدعة دمرت حبي الفصل الثالث 3 بقلم جاسمين محمد
رواية خدعة دمرت حبي الفصل الثالث 3 بقلم جاسمين محمد
رواية خدعة دمرت حبي البارت الثالث
رواية خدعة دمرت حبي الجزء الثالث
رواية خدعة دمرت حبي الحلقة الثالثة
روح كانت عماله تفكر في احمد ومش عارفه تقوله كيف علي اللي حصل وبتبص لقت تلفونه بيرن واللي بيتصل احمد
روح: سلام عليكم
احمد: وعليكم السلام عامله ايه
روح: الحمدلله بخير
احمد: يارب دائما وحشتيني
روح: تصبح على خير
احمد: بقا كدا ماشي المهم بكرا هعدي عليكي انا
ويار عشان هتروحي تجيبي الفستان انتي ويار
روح: طيب مانا ممكن اروح انا وهي بس
احمد: اه عشان تجيبو حاجه متعجبنيش
روح: هو انت اللي هتلبسه ولا انا
احمد: انتي بس ديق مافيش ولبس كله هيكون واسع وبنطلونات لام طويل عليه وواسع لام مافيش برضو
روح: هو احنا هنبدا نشرط من اوله كدا
احمد: اه بقولك
روح: قول
احمد: مش هتقوليلي كلامه حلو بقا انتي ايه يابنتي
روح: بعد الخطوبه
احمد: اشمعنا بس ماشي
روح: ماشي يلا تصبح على خير عشان هنام
احمد: وانتي من اهلي ومن اهل الخير والجنه ياقلبي 🥰🥰
روح: سلام 👋🥰
احمد: سلام ❤❤
يار: ياروح يلا ده كله مخلصتيش لبسه
روح: خلاص طالعه اهو يلا
احمد: مش شايفه ان الدرس ده ديق شوي
يار: كفايه بقا ياحمد دي هتبقا تالت مره تغير
روح: احمد انا ساكته وبسمع كلامك اه بس مش هسمع تاني وهلبس اللي يعجبني انت ملكش حكم عليه لسه
احمد: طيب يلا ونشوف حكم ده بعدين
يار: يلو بقا
في الاتليه
روح عمله تتفرج هي ويار علي الفساتين واحمد قاعد بعيد بيتفرج علي روح وهي عماله تختار
روح: الله الفستان ده حلو
يار: ادخلي شوفيه طيب عامل ايه عليكي
روح: حاضر
يار: احمد متكونش قاسي قوووي عليه
احمد: انا قاسي انا بعمل كدا عشان بحبه وبغير قوووي لو حد بس بصه عليه بصه انا ممكن اموته
يار: عارفه انك مش بتحبه بس انت بتعشقه بس برضو لازم متكونش قاسي وحاول تتكلم معاها براحه وتقوله رايك الصح
احمد : ☺️حاضر
روح: ايه رايكم ☺️
يار: الله حلو بيجنن عليكي مش صح ياحمد
يار: احمد يااحمد ياحمد
احمد: ها اه بيجننن دانتي موزه احم احم لا غيري دايق
روح: دايق كيف وانت بتقول حلو ويجنن
احمد: انا قولت يتغير يعني يتغير وهتلبسي ده
روح: بس انا عجبني ده
احمد: روح انتي كان عاجبك ده في الاول ولم لقيتي سعرو غالي سيبتيه
روح: وانت عرفت منين
احمد: انا عيني دايما عليكي يلا خدي البسيه شوفي هيطلع عامل ايه
روح: بس ده غالي
احمد: انتي مالك ودي قلبي اللي هتلبسه يعني مافيش حاجه تغله عليه يلا بقا وراح زاحه بايدها دخله تغير وتلبس الفستان التاني
يار:عارف ياحمد انا بحب روح دي اووي وكنت مبسوطه لم انت كمان بتحبه وهتتجوزها عشان فعلا هي تستاهل حد زيك ربنا يديمكم لبعض يارب
احمد: يارب ياقلب اخوكي ويديمك لينا
روح: ايه رايكم
احمد ويار: 😲😲😲
روح: احمد يار احمد يار
احمد: يخربيت جمال امك لا يعني البسك ايه يعني البسك جلباب 🤣🤣🤣🤣
روح: 🤣🤣🤣يعني حلو
يار: حلو بس دانتي قمر ده
احمد: هو هيحصل حاجه لو غيرنا
روح: 🙄🙄هزعلك
احمد: 🤣🤣🤣خلاص بس مافيش ميكب هيتحط
روح: طيب بس ممكن احط خفيف خالص
احمد: طيب نبقا نشوف الموضوع ده بعدين يلا بس غيري خلينا نشوف للاستاذه دي لبس
يار: انت مالك باي روح انت بقا وانا وهي نروح
احمد: انتو هتروحو المول وهو بيبقا في ناس كتير فهروح معاكم عشان لو ولد غلس عليكم
يار: سيبنا بقا والنبي نروح لوحدين عشان هنشرتي لبس بناتي ولو حصل حاجه ابقا ارن عليك
روح: عشان خاطري نروح لوحدينا
احمد: طيب روحو بس لو حد دايكم رنو عليه
روح: اشطااا ياقشطه انت ☺️
احمد: انا قشطه لا انا اجي ونكمل كلام ومعاكسه في القشطه 🤣🤣🤣
روح: احمد روح 🙄🙄
احمد: 🤣🤣🤣خلاص هروح بس نكمل كلامنا بليل 😉😉سلام عليكم
يار: وعليكم السلام
يار: مالك الضحكه راحت ليه من علي وشك
روح: خايفه
يار: خايفه من ايه
روح: خايفه لم اقول ل احمد علي الحقيقه يسيبني
يار: احمد مستحيل يسيبك انتي مش عارفه احمد بيحبك قد ايه
روح: عارفه بيحبني قد ايه بس خايفه اللي انا عملتله حاجه مستحيل تخلي يصدق اني بحبه لو عرفه
يار: لا احمد هيسامحك انا عارفه اخوي متخافيش
روح: ربنا يسترها
يار: هو انتي هتقوليلو ايمتا الحقيقه عشان نخلص ونرتاح
روح: بفكر اقولهالو يوم الخطوبه
يار: انتي ملقتيش غير اليوم ده
روح: اه هقوله قبل ما يلبسني الدبله ويقرا كتب الكتاب عشان ميقولش ليه مقولتليش قبل
يار: طيب براحتك
روح: تمام بقولك الفستان ده حلو ادخلي شوفيه
يار: تمام
_الموزه واقفه لوحدها ليه كدا
روح: بعد ازنك ابعد من قدامي
_ليه بس كدا تعالي معاي بس
صوت من ورهم
_هتيجي معاك فين وانت هتموت دلوقتي
ورح نازل فيهم ضرب .المول كله اتجمع ويارا جت
يارا: ايه ده ايه اللي حصل
روح: كانو عمالين يدايقوني واحمد جه ونزل فيهم ضرب
روح: احمد عشان خاطري كفايه خلاص هيموته في ايدك
احمد: انتي كويسه طيب
روح: اه كويسه يلا نمشي من هنا
احمد: خلصتو طيب
يارا: اه يلا
في العربيه
احمد وهو سايق: انا قولتلكم اجي معاكم قولتو لا شوفته اللي حصل لو كان ماسك كنت موته فيه
يارا: احمد اهد خلاص عدت علي خير 🙂
احمد:فين اللي عدت دي ياستاذ انتي مش شايفه اللي حصل بعد كدا اللي هيطلع منكم لوحدها ويروح التجمعات دي هزعلو منه
روح: تمام اهد بقا خلاص
احمد: اه مهو مش فارق حاجه معاكي تقفي تتعاكسي عادي
روح بصتله وسكتت
روح: احمد نزلني
احمد: لسه موصلناش لحد البيت
روح: نزلني هنا علي الشارع انا اكمل لوحدي
احمد: مش هتنزلي غير قدام الباب
روح: احمد اقف هنا ونزلني
يارا: اهدي طيب اقف يااحمد
احمد: اديني وقفت انزلي
روح نزلت وقفلت باب العربيه بالجامد
يارا: روح انتي كويسه
روح: اه تصبحي علي خير
يارا: وانتي من اهل الخير باي
يارا: احمد ايه اللي انت قولته ده انت اهبل
احمد: قولت ايه انتي التانيه
يارا: لا مقولتش حاجه بس ياستاذ يامحترم الكلام اللي قولته ل روح يتقال لوحدها مش محترمه
احمد: انا قولت كدا ومكنش قصدي
يارا: اممم قولتلك عصبيتك دي تخليه علي جمب شوي
احمد: ان شاءلله
يارا: انا هنزل وانت تروح تشوفه علي البحر
احمد: وهي هتكون علي البحر بتعمل ايه هي اكيد في البيت
يارا: روح مروحتش روح راحت علي البحر عشان لم بتدايق بترح تقعد علي البحر شوي بس لون روحت متتعصبش عليه وحاول تصالحه
احمد: والله مكنش قصدي وهروح دلوقتي حالان يلا سلام
يارا: سلام
يتبع ….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (رواية خدعة دمرت حبي)