روايات

رواية خدعة دمرت حبي الفصل الرابع 4 بقلم جاسمين محمد

رواية خدعة دمرت حبي الفصل الرابع 4 بقلم جاسمين محمد

رواية خدعة دمرت حبي البارت الرابع

رواية خدعة دمرت حبي الجزء الرابع

خدعة دمرت حبي

رواية خدعة دمرت حبي الحلقة الرابعة

روح كانت قاعدها علي البحر وبصه للبحر وصوت من ورها
احمد: مروحتيش ليه
روح؛: عشان مكنتش عايزه اروح
احمد: انا اسف
روح: علي ايه (وراح احمد وقعد جمبه)
احمد: انا عارف انك زعلانه عشان انا زعقتلك بس انتي مش عارفه انا بحبك كد ايه انا ممكن اموت اللي يبصلك بصه وحشه يبال لم ده كان هيلمسك كنتي عايزاني اعمل ايه ياروح.
روح: كنت اتكلمت معايه براحه مش تزعقلي وتقولي كان عاجبك وهو بيعاكسك ليه هو انت شايفني راخيصه ياحمد ص
وبدات تعيط واحمد راح شددها في حضنه
احمد: انا اسف بس متعيطيش وحياتي عندك والله انا مكنش كدا بس كنت متعصب سامحيني واي حاجه هطلبيه مني هنفزهالك بس تبطلي عياط واشوف الضحكه علي وشك
روح بسبب العياط محستش وبنفسه وهي في حضن احمد
روح: احم احم ممكن تبعد طيب
احمد: ابعد اروح فين 😉😉

روح: احمد اوع عيب كدا
احمد: 🤣🤣🤣اديني بعت ياختي ابعد تاني
روح: اختك 😏😏
احمد: 🤣🤣🤣🤣اموت والله فصلت اهدي بس انتي مش حبيبتي وبنتي واختي وكل حاجه في دنيتي ياقلبي انت
روح: 🙈🙈🙈اه
احمد: ايه ده هو احنا لسه بنتكسف لا شيلي الكسوف ده احنا خلاص خطوبتنا بكرا والفرح بعدو علطول ومينفعش يبقا في كسوف 😉😉
روح: احمد انت قليل الادب
احمد: 🤣🤣🤣🤣انتي اللي دماغك شمال ياوزتي
روح: انا برضو 😒😒
احمد: 🤣🤣🤣خلاص اهدي
روح: 🤣🤣ايو كدا يلا نروح بقاا عشان انا بردانه وعايزه انام
احمد: تعالي في حضني وانا ادفيكي 😉
روح: 🙈🙈احمد بطل قلت ادب ويلا
احمد: 🤣🤣🤣يلا طيب بخدودك اللي اخمرت وبقت عامله زي التفاح اللي اللي نفسي اكل منه
روح: بكسوف ياسافل ياقليل الادب
احمد: 🤣🤣🤣🤣خلاص اهدي اتحمري اكتر من كدا يلا نمشي بدل متفضحينا بخدودك دي
روح: ☺️☺️يلا
♛♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♛

فاطمه: بقا روح تعمل فيه كدا هو ده اللي انا وهي كنا متفقين نعمله في احمد
محمد: فاطمه انتي عارفه اني بحب روح وكنا هنتخطب بس بسسببك انتي خلتيه تعمل الخطه دي وبعدينا عن بعض ترجعيلي روح يافاطمه انتي سامعه
فاطمه: وانا زنبي ايه احنا كنا متفين ان هي تنفز الخطه بس متفقناش انه تحبه وكيف تحب حبيب صحبته اللي هي بتعتبرها اخته
محمد: معرفش شوفي هتعملي ايه لازم يبعدو عن بعض
فاطمه: عندي خطه
محمد: ايه هي
فاطمه: احنا هنقابل احمد ونقوله ان روح…………
محمد: يابنت ال….. ده هيسيبه ومستحيل يبص في وشه ابدا
فاطمه: هههههههه واحنا اللي عايزينه كدا انه ميبصش في وشه
محمد: اشطااا انا هروح بقا عشان الخطوبه بكرا ولازم نصحه بدري داحنا اصحاب العريس والعروسه
فاطمه: ههههههه اشطااا يلا
♛♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♛

زينب: في وحدها تكون خطوبته النهارده وكتب كتابه وتنام لحد الضهر يابت قومي عشان حتي تجهزي نفسك
روح: حاضر هقوم بس سيبيني شوي
زينب: طيب شوفي حتي التلفون اللي عمال يرن
روح: مش هشوف حاجه
راحت زينب خدت الفون وردت
زينب: ازيك يااحمد ياحبيبي عامل ايه
احمد: الحمدلله بخير انتي عامله ايه
زينب: الحمدلله يابني
احمد: امال فين روح
زينب: نايمه مش عارفه اقومه
احمد: تمام اديه الفون وانا هصحهالك وسيبه انتي
زينب: تمام خدي يابت كلمي احمد
روح؛: بنوم الووو

احمد: يالهوووي هو انتي صوتك حلو ليه كدا وانتي نايمه يخربيتك اجي اصحيكي انا ياجميل 😉
روح: ها لا خلاص قومت ياقليل الادب
احمد: طيب انا قولت ايه عشان بتقوليلي كدا انا قصدي اصحيكي بس بس انتي اللي دماغك دي شمال 🤣🤣🤣
روح: انا برضو اللي دماغي شمال عيب عليك😒
احمد: 🤣🤣🤣خلاص خلاص قومي يلا بس عشان جي عشان اخدك وواديكي عند الكوافير
روح: تمام هقوم يلا سلام
احمد: طيب مافيش كلامه حلو مخلاص هتبقي مراتي النهارده
روح: 🤣🤣🤣لا برضو يلا سلام
احمد: طيب هنشوف اخرته سلام
♛♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♛

يارا: ها يااحمد روح كلمته
احمد: اه كلمته وهنروح نعدي عليه بس روحي جهزي نفسك
يارا: تمام رايحه
احمد واقف ماسك الفون وبيقلب فيه لقي رساله جتله
#الرساله
(احمد خطيبتك مخبيه عنك سر كبير وبتضحك عليك ولو مش مصدقني استنا مني رساله بليل قبل الفرح هتظهرلك الحقيقه كله يلا سلام)
يارا: مالك يااحمد في ايه
احمد: ها لا مافيش حاجه بس يلا
يارا: متاكد ان مافيش حاجه
احمد: اه مافيش حاجه بس يلا خلصتي
يارا: اه يلا
احمد: تمام يلا
احمد راكب العربيه وبيسوق بس بيفرك في الكلام
يارا: احمد مالك تايه كدا انت كنت كويس من شوي ايه اللي حصل
احمد: لا والا حاجه
يارا: تمام
♛♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♛

احمد وصل بيت روح
روح: يارا حبيبتي عامله ايه
يارا: كويسه ياقلبي وفرحانه اوووي
روح: بصوت واطي وانا كمان فرحان اووي وخايفه كمان
يارا: ليه كدا
روح: حلمت حلم وحش وكمان قلبي عمال يدق قوووي من الصبح
يارا: اهدي طيب واحكيلي علي الحلم قبل مااحمد يخلص كلام مع باباك ويجي
روح: حلمت ان احمد سابني وانا واقفه لوحدي وهو مش راضي يجي يساعدني ويقولي انا مش بحبك وانت اللي عملتي في نفسك كده وسابني ومشي (كانت بتحكي وبتعيط)
يارا: اهدي بس ياقلبي ومتعيطيش احمد بيعشقك ومستحيل يسيبك ابدا ولو علي السر فلم تقوليلو الحقيقه هيصدقك ومش هيسيبك انا معاكي متخافيش يلا بقا نطلع بدل ميقول في حاجه
روح: يلا وان شاءلله هقوله النهارده عشان انا خلاص تعبت من اني مخبيه عليه يلا اه بقولك فرح رنيتي عليه
يارا: اه وقالتلي روحو انتو وانا هاجي وراكم
روح: تمام ياقلبي يلا

يتبع ….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا 

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (رواية خدعة دمرت حبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *