روايات

رواية انتقام مدبر الفصل الأول 1 بقلم شروق عبدالعزيز

رواية انتقام مدبر الفصل الأول 1 بقلم شروق عبدالعزيز

رواية انتقام مدبر البارت الأول

رواية انتقام مدبر الجزء الأول

رواية انتقام مدبر
رواية انتقام مدبر

رواية انتقام مدبر الحلقة الأولى

عهود : انت بتقول اية يابابا انا مستحيل اتجوز بالطريقة دي
الاب بقسوة : انا قولت اللي عندي وكلامي هيتسمع يلا غوري حضريلي الاكل يكش نخلص منك ومن حِسك انتي كمان
عهود ببكاء : يابابا حرام عَليك أنتَ لية بتعاملني بالطريقة دي هو انا مش بنتك زي منا بنتها لية بتحاسبني علي غلطة مغلطهاش لييية طيب امي غلطت انا ذ*نبي اية لية عايز تبع*ني بالطريقة دي لية كلكوا بتحملوني ذ*نب مش ذ*نبي
الاب بعصبية : عااايزة تعرفي لية الكل بيكر**هك
و بيحملك الذ*نب علشان انتي بنتها ونسخة منها

 

 

 

و هتطلعي و***** زيها
جريت علي المطبخ وانا منهارة ومش عارفة لية بيعمل معايا كدا لية بيكر**هني بالطريقة دي هو انا مش بنتة زي منا بنتها لية بيحملوني انا الذ*نب
مسحت دموعي و بدأت أعمل الأكل أحسن ما تيجي مرات ابويا و تعملي مشكلة و انا مش متحملة
سنية بزعيق : يلا يازف*تة الط*ين خلصي الاكل وأنتِ مفيش منك منفعة كدا جتك الب*لاء في شكل*ك
عهود بدموع : حاضر خلصت اهو وكملت لنفسها
يارب امتي اخلص من الهم دا ياارب يااارب خلصني بقا من العيشة دي مبقتش قادرة استحمل ياارب
اعرفكم بنفسي

 

 

 

انا عهود محمود 23 سنة طالبة بكلية الطب
ابويا بيكر**هني و عايز يتخلص مني باي طريقة علشان مراتوا التانية و بناتوا منها امي سابتني من وانا عندي 8 سنين و بابا عايز يجوزني غصب عني لاني حمل تقيل علية و على مراتة التانية أو بمعني أصح بيحملني زنب أمي
ــــــــــــــــــــ
محمود الاب بحنية : بقولك اية ياسنية شوفي البت عهود كدا لو محتاجة حاجة تجبيهالها علشان العريس اللي جاي دا دي مهما كان بنتي
سنية بكذب : متقلقش انت هي عندها كل حاجة انا نزلت جبتلها هدوم جديدة انا و البت نهي
محمود بحنية : قبل جبينها ربنا يخليكي ليا ياست الكل مش عارف من غيرك كنت هعمل اية بس خايف اكون بظلمها معايا انا عارف اني بقسي عليها بس غصب عني مش عايزها تطلع زيهااا
سنية بلوية بوق : لية ياخويا ظا*لمها لية دي اكلة شاربه نايمة ولا الاميرات وبعدين هي تطول واحد زي حازم مال وجمال وايده طايلة
محمود الاب : بس دي بنتي من د*مي انا ظلمتها كتير اوي ودايما هي اللي بتدفع التمن و دلوقتي هتدفع تمن غلطتي انا
سنية بسخرية : لية معندكش غيرها يلا ياراجل نام والصباح رباح وبعدين اية تدفع التمن دي هي تطول دا ولا حتي في احلامها تطول واحد زي حازم نام يراجل نام
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في اليوم التالي

 

 

 

عهود بتوسل ودموع : يابابا علشان خاطري بلاش انا مش عايزة اتجوزوا يابابا وحياتي عندك يابابا لو فقلبك زرة حب واحدة ليا ارفضة وحياتي يابابا
محمود بقسوة مصطنعة : انا قولت هي كلمة واحدة يلا قدامي علشان العريس مستني
عهود بكسرة ودموع محبوسة : حاضر يا .. يا بابا
محمود بنظرة حزن يخفيها بقسوة: يلا خمس دقايق
و تكوني قدامي و غادر
* ارتدت عهود فستان سماوي بلون عينيها علية خمار اوف وايت وكوتشي ابيض فكانت رائعة الجمال ….. وخرجت
سينة : تعالي ياعروسة يلا سلمي علي عريسك
* طَلعت العصير وقعدت من غير مرفع عيوني أشوفه حتي
سنية : يلا يابو ياسين نسيب العرسان مع بعض
حازم بنظرات خبث : يااه للدرجة دي السجادة احسن مني بس لو شوفتيني هتحبيني انا اكتر
* اية دا اية اللي سمعتوا دا الصوت دا انا عرفاه
رفعت راسي اشوف مين
عهود بصدمة : انت…….
يتبع

 

 

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية انتقام مدبر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *