رواية حب خاطئ الفصل الثاني عشر 12 بقلم شهد سيد
رواية حب خاطئ الفصل الثاني عشر 12 بقلم شهد سيد
رواية حب خاطئ البارت الثاني عشر
رواية حب خاطئ الجزء الثاني عشر
رواية حب خاطئ الحلقة الثانية عشر
..:هو اسلام لمس*ك؟
شهد بتوتر:لا ليه بتقول كدا
محمد بعدم تصديق:بسأل عادي
شهد:احم هو انا هنام فين
محمد:ع السرير
شهد:طب وانت
محمد:ع السرير برضو
شهد:اي دا لا طبعا
محمد:والله انا جوزك
شهد:ع الورق بس
محمد:وممكن اخليه فعلاً
بلعت شهد ريقها واتوترت:مش هسمحلك علي فكرة بعدين انت قولت انك مش دايب فيا،اي هتقرب من وحدة مش بتحبها ولا هي بتحبك
محمد:اه اقض*ي وقتي ك راجل
شهد بزعيق:انت حي*وان اوي اطلع برا
محمد:متزعقيش يبت انا اصلا مستنضفش اقربلك
حدفت عليه المخدة وقالت: اطلع بقولك انا مش ناقصاك
طلع محمد ودخل اوضته واتفاجأ ب ياسمين كانت لابسة تيشرت كت وهوت شورت وبتتفرج ع السما م البلكونة وشعرها نازل علي ضهرها كلو وقال:
ملبن
ياسمين:نعم انت بتعاكسني
كمل وقال:ابيض وملفوف
ياسمين:احترم نفسك لو سمحت واي اللي جابك اوضتي
محمد: دي اوضتي انا حضرتك اللي اتطفلتي وقعدتي فيها
ياسمين:مامتك قالت انك هتنام عند شهد وان انا اخد الاوضة دي ف من فضلك اطلع
محمد ببرود:قوليلي لكن احساسك اي وانتي بايعة صحبتك وعايشة معاها ف نفس البيت
ياسمين:انا عمري م ابيع صحبتي انت اجبرتني وانا متأكدة انها هتعذرني لما تعرف انك هدد*تني بالق*تل
محمد:منا ممكن اخليها متعذركيش
ياسمين باستغراب:ازاي
محمد:بتحقدي عليها مثلا
ياسمين:اي الهبل دا طب انا رايحة اقولها دلوقتي
مسك ايدها محمد وشدها عليه وقال:استني بس يا ملبن
ياسمين:سيبني بقا انت اي لزقة
محمد:لزقة اي يا جربوعة د انتي تلاقي قلبك بيتنطط عشاني
ياسمين:يعع اي دا انا اصلا مرتبطة
محمد:ب يوسف؟
ياسمين بكدب:اه
محمد:يعني بتحبيه
سكتت ياسمين ف كمل محمد:مظنش انك بتحبيه ممكن يكون اعجاب بس من الطرفين
ياسمين:حاجة متخصكش وسيبني عشان اروح ل شهد
سابها محمد واتفرد علي السرير وقال:روحي ونامي عندها بقا
ياسمين بقرف:مستفز
في جهة اخري…..
يوسف:حمدالله ع السلامة يا كبير،كدا قلقتني عليكي
اسلام:مشيت؟
يوسف:ايوا
اسلام:عايزك تعرفلي الطيارة كانت طالعة علي فين
يوسف :هتروحلها
اسلام: امال اسيبها يا يوسف انا بحبها
يوسف:بس هي اتجوزت
اسلام:ع الورق بس وهتطلق
يوسف:واي اللي مخليك واثق كدا، يا كبير لا مؤاخذة يعني هو انت قربتلها؟
بص اسلام عليه وسكت
يوسف:ااه طب يفرض حملت بقا
دمعت عين اسلام وقال:هتبقا حامل مني انا مستحيل اسيبها
يوسف بصدمة:هو انت عايز تخلف؟
انا مش مستوعب انت اتغيرت
اسلام:عايزة استقر يا يوسف
يوسف:مش هتعرف انت بتشتغل ف الما*فيا وممكن لو حصل خلاف يستغلو نقط ضعفك اللي هو ابنك او بنتك
اسلام:الاقي شهد الاول بس الاقيها
في جهة اخري …
ياسمين:ممكن اتكلم معاكي
اتعصبت شهد ولفت وشها الناحية التانية
ياسمين:انا عارفة انك شايفاني وحشة بس والله غصب عني ياشهد
محمد جالي البيت وكان هيق*تلني لو مسمعتش كلامو
شهد بعصبية:كنتي تقدري تبلغي يوسف واسلام وكنا هنلاقي حل يا ياسمين مش تحطيلي منوم وترجعيني ليهم
ياسمين بعياط:صدقيني انتي لو كنتي ف الموقف اللي انا فيه كنتي هتحسي بيا كان رافع عليا المس*دس يا شهد كنت شايفة ف عينو السواد وانو ممكن يعملها انا خوفت
هديت شهد وبصتلها وفضلت ساكتة فكملت ياسمين وقالت:صدقيني انا بعتبرك اختي واكتر والله غصب عني
شهد بدموع:وانتي اختي والله انا مصدقاكي هاتي حضن
وهما بيحضنو بعض دخل عليهم محمد وقال:اوبااا العشق الممنوع
ياسمين:انا هقوم بقا دلوقتي يا شهد هبقا اجيلك بكرا
وهي ماشية بصت لمحمد بقرف ف محمد طلع وراها:بطلي تبصيلي بصات انتي مش قدها
ياسمين:وانت بطل تيجي ورايا ف كل مكان
محمد بعصبية:انتي يبت مستفزة كدا ليه وانا هكون باجي وراكي ليه يعني
مشيت ياسمين بسرعة ودخلت الاوضة وقفلت ف وشو الباب
فتح محمد الباب وزقها ع الحيطة ومسك المسد*س رفعو عليها:شكلك نسيتي اللقطة دي
وهو بيتكلم شاف الخوف ف عينيها وسرح
اا.. انا.. هو انتي خايفة ؟
ياسمين بدموع:واحد رافع عليا سلا*ح ومحاوطني مش عايزني اخاف
نزل محمد المسد*س وقال:انا برازيكي بس مقصدش اخوفك
فجأة قرب ولف شعرها علي ايدو و..
…:انتو بتعملو ايه؟!!!!
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حب خاطئ)