رواية احببتها سرا الفصل الخامس 5 بقلم ياسمين عماد
رواية احببتها سرا الفصل الخامس 5 بقلم ياسمين عماد
رواية احببتها سرا البارت الخامس
رواية احببتها سرا الجزء الخامس
رواية احببتها سرا الحلقة الخامسة
وصل اسر وفرح الحفله
اسر دخل سلم ع صاحب عمره ياسر
ياسر حضنه: حبيبي وحشني
اسر: وانت كمان ي حبيب اخوك .. ازيكك ي نهي.. صحيح مبروك ع بيبي
نهي: الله يباركلك فيك وبصت ل فرح بابتسامه بس معرفتناش مين دي؟
اسر: دي تبقي مراتي
ياسر بفرحه وصدمه: تبقي اي
اسر: بعدين حكيلك الموضوع طويل
نهي: طب ممكن المدام وموزنه الي وحشني شويه
أومأ ليها اسر
نهي عرفتها ع صحابها وكانوا طيبين جدا وفضلوا يضحكوا مع بعض اسر كان بيتكلم مع ناس مهمين بس كان مركز مع كل خطوه فرح بتعملها فرح شعرها من غير قصد طلع برا الطرحه اسر اخد باله رايح يخبي شعرها بسرعه بس لاقي حد بيحضنوا من ورا
يارا: وحشتني يبيبي اوي
فرح اخدت بالها واضايقت واسر لاحظ كدا فرح استاذنت وراحت الحمام اسر بعد يارا وراح وراها
اسر: فرح
فرح بصت وراه: اي الي جابك كنت خليكي مع الهانم بتاعتك شويه
ولسا هتمشي اسر مسك ايدها وحاصرها اسر: افهم انك بتغيري
فرح: لا وانسي كل حاجه حصلت امبارح وكل الحب الي كان ليكي جوايه انت بايدك حولته لكرهه
لسا جاي تمشي شدها وعدلها الطرحه
اسر:شعرك مش عاوزه يبان مفهوم
وسابته ومشت
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
يارا: احمم مازن ي حبيبي
مازن بقرف: يع يع اي ده
يارا: مالك يحبيبي
مازن: اي القرف الي وشك دا ي طنط
فرح حطت ايدها ع بوقه: عيب ي مازن كدا
يارا: لو سمحتي ممكن اخد موزنه فكلمتين ع انفراد
سابتهم فرح ووقفت بعيد شويه
يارا: بص ي مزونه انا عاوز تقنع بابا انو يتجوزي ويسيب المقرفه الي متجوزها
مازن: ي طنط يارا بابي بالقرف الي عملاه وشك كدا عمره ما هيبوصلك
وبعدها ماما احلا منك بكتير وبابا بيحبها اوي
وسابها ومشي
يارا: ماشي ي مازن ماشي لو مخلتهوش يموت فيا مبقاش يارا
🌺🌺🌺🌺🌺🌺
اسر: انا عزمك بكرا ي صحبي متنسيش وعازم لؤي واختو تمام
ياسر: تمام يحبيبي
انتهت الحفله
🌺🌺🌺🌺🌺🌺
وصلوا البيت و فرح نيمت
مازن وطلعت لاوضتها واخدت دش ولبست هدوم النوم البينكك بتاعتها وسابت شعرها وبدات تسرح اسر كان رايحلها وشاف اول مره شعرها لانها دايما كانت بتقعد قدامه بالاسدال والطرحه راح عندها واخد خصله من شعرها وشم ريحتها وكانه بقا ف عالم تاني فرح انتبهت لي
فرح: اسرر
جرت اخدت الطرحه ولبستها
اسر انتبه: انا اسف بس بكرا انا عازم صحابي
فرح: طيب
وخرج اسر
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
فرح ومازن كانوا ف المطبخ سمعوا صوت الباب راحوا يفتحوا بس اسر سبقهم وفتح الباب كان ياسر و نهي واخو ياسر ياسين
قعدوا وفرح سلمت ع ياسر ونهي ولسا راحه ل ياسين بصت ل اسر بصلها بمعني تجي تقعد بس ياسين سبقها ومسك ايدها
ياسين: انا ياسين
فرح: اتشرفت معرفتك
اسر سحب ايدها وقعدها جمبو
وبعد شويه وصل لؤي واختو ساره
دخلوا وسلموا عليهم
ثريا: الاكل جاهز ي اسر بيه
راحوا جلسوا ع السفره
اسر كان ملاحظ نظرات ياسين ل فرح وكان ماسك نفسو بالعافيه ياسر: احمم اسر انت هترجع الكليه امتي
اسر: ان شاءلله بكرا تم تصلحها الحمدلله
ياسر: الحمدلله
سارة: بس مقولتش ي اسر انت عرفت توقع المزه دي ازاي
اسر: هاااا بص فرح لقها مش مهتمه للموضوع
انا كنت ف الكليه وانا شوفتها هنالك وقعب بحبها و طلب ايديها
ساره: بس غريبه عرفت تنسي مايا
لؤي بصلها بمعني تسكوت
ساره بصت بارتباك: اهه اسفهه
اسر بحزن: ولايهمك
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
فرح كانت ف المطبخ مش عارفه توصل للطبق الي ف الرف الفوق
ياسين شافها واستغل الفرصه وقف وراها ومد ايده يجبلها الطبق بس لاقه ايد بتمنعه بص لاقه اسر وضربه بالبوكس ووو…………
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتها سرا)