روايات

رواية احببتها سرا الفصل الثاني عشر 12 بقلم ياسمين عماد

رواية احببتها سرا الفصل الثاني عشر 12 بقلم ياسمين عماد

رواية احببتها سرا البارت الثاني عشر

رواية احببتها سرا الجزء الثاني عشر

رواية احببتها سرا
رواية احببتها سرا

رواية احببتها سرا الحلقة الثانية عشر

اسر: جدي فرح… جدي
فرح: جده…. ماله
اسر: ف المستشفى …. انا رايح
فرح: طب خدني معاك
اسر: انتتت ي زفتتت
الحارس: ايوه ي اسر بيه
اسر: وصل مازن للمدرسه
الحارس: تؤمر ي بيه
فرح و اسر راحوا المستشفى
🌺🌺🌺🌺🌺🌺
وعد كانت بتقلب ف الفون لقت لؤي بيرن
وعد: الو
لؤي: صباح النور ع احلي عيون
وعد بخجل: اخلص عاوز اي
لؤي: اهدي بس اي رايك نخرج بماننا صحاب
وعد: مش فاضيه
لؤي: علشان خاطري ي وعدي
وعد: طيب
لؤي: طب انا هركب العربيه وجيلك سلاموز

 

قفلت وعد مع لؤي وكانت بتبتسم كالبلهاء: فوقي ي وعد معقول حبيته شكلي كدا استر يارب
🌺🌺🌺🌺🌺🌺
يارا كانت قاعده ف كافيه بتستنا ياسين
يارا: ها طمني هتعمل اي
ياسين: اتفرجي عليا وانتي ساكته كل الي عليكي تعمليه ان لما انفذ الي ف دماغي تبعدي اسر
يارا: اذا كان كدا ماشي
ياسين: المهم عرفتي مين اخد الفلاشه
يارا: باين كده وقعت ف شنطه تانيه
ياسين: هو اكيد مش ياسر ولا لؤي كانوا هيقولو ل اسر بس احتمال علي او سيليم او محمود
يارا: ممممم
🌺🌺🌺🌺🌺🌺
كاريمان: جلال شوف مين بيخبط
جلال: حاضر
فتح الباب
جلال: ياسر ونهي
ياسر: ازيكك ي جلال
جلال بفرحه: الحمدلله اتفضلوا
كاريمان تعالي شوفي مين هنا
كاريمان بدموع: ياسر ولم تنتبه لنفسها وارتمت ف حضنه لم يسطيع ياسر المقاومه لاشتياقه ل اخته
وبادلها
كاريمان: وحشتني اوي ي ياسر انت وياسين ونهي
ياسر فرت دمعه منه: وانا اكتر كاريمان
كاريمان: نعمم حبيبي

 

ياسر: جيبي جلاجل والولاد وتعالي معايا
كاريمان بصت لجلال : بس
ياسر: مبسش كفايه اني اتحرمت منك 5 سنين
كاريمن اومات وبداو يلموا هدومهم
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
وصل اسر وفرح المستشفي
اسر مسك الدگتور من قميصه: فين جدي انطق
الدكتور بتوتر: البقاء لله
اسر بعصبيه: يعني اي
فرح: اهدي ي اسر
الدكتور: سابلك الورقه دي
اسر مسك الورقه وكان فيها انه بينقل املاكه كلها ل اسر وفرح و”انا عارف انك دلوقتي زعلان اني سبتك بس انت دلوقتي كبرت وجمبك فرح انتوا حبايبي خليكوا ديما سند لبعض ف الحياه ومهما حصل بينكوا اوعي تبعدوا اسر خلي بالك من فرح دي امانه انا سيبهالك ” اسر حضن فرح والدموع في عينه: بحبك اوي ي فرح
فرح: وانا بحبك ي روح فرح
واستلموا الجثه وبدا يتم دفنها
🌺🌺🌺🌺🌺🌺
علي وروح قاعدين ف كافيه : احممم افتح موضوع
علي بفرحه: وماله… انتي بتحبيني ي روح
روح: ولي السؤال دا

 

علي: حاسك مجبوره ع الجوازه
روح: هو انا مجبوره صحيح ع الجوازه بس ف الخطوبه لما شفت البنت المقشفه دي وهي بتسلم عليك بمياعه حسيت اني عاوزه اقتلها بايدي
علي: يعني اي يعني حبيتيني
روح: حاجه زي كدا
علي وقف: احلفي
روح: اهدي ي ابن المجنونه
علي: طب اقرصيني
قرصته روح
علي: يلهوي ايدك دي ولاي اي
ضحكت روح
علي بغيام وحب: بحبك ي روحي
روح: وانا بموت فيك
علي: لا لا انا مش قادر استحمل شكلي هاخدك ع طول ع الماذون
روح: طب اطلب انا جعانه
علي: لو سمحت اطلب كل الي ف المنيو
روح: اي كل داا
علي: احنا لازم نحتفل برضو
🌺🌺🌺🌺🌺🌺
وعد ولؤي كانوا ماشيين مع بعض وقفوا عند البحر وفضلوا يتفرجوا ع المنظر الجميل وبياكلوا ايس كريم
لؤي: حبيتي قبل كدا
وعد: لا لي
لؤي: بسال بس
وعد: وانت
لؤي: ف واحده

 

وعد بغيره: مين دييي
لؤي: مش مهم بس قوليلي نصايح علشان اوقعها ف غرامي
وعد: اهتم بيها
لؤي: ياريته بيجيب معاها دي مبتحسش بس اقولك مزه مزه يعني
وعد اضايقت وكانت هتمشي لؤي شد ايدها
وعد: سيب ايدي
لؤي: مالك بس
وعد: لا يحبيبي روح للمزه بتاعتك انا مالي
لؤي: انتي اضايقتي لي
وعد بدموع: علشان بح……
لؤي: علشان اي
وعد: بحبك
لؤي: حضنها وانا بموت فيكي
وعد: بس البنت الي بتحبها
لؤي: دي تبقي انتي ي بعيده
وعد: اههه لحظه قصدك اي اني مبحسش
لؤي: بدانها نكد المهم هكلم اسر وفرح علشان اقولهم اتجوزككك ي مزه
وعد بخجل ضربته بخفه
فون لؤي رن
لؤي: اهو اسر سبقني
وعد: طب رد
لوؤي: ايواا ي روح الروح
اسر:……
لؤيي: اييي طب انا جاي حالا
وعد: ف اي
لؤي: جده ماتت
وعد: ايي طب يلا نروح
🌺🌺🌺🌺🌺

 

الكل حضروا وبدا عزه حازم وفرح كانت ف حضن اسر وبطلع كل الي جواته واسر لا يقل عنها شي
مريم: البقاء لله ي فرح
فرح حضنتها
محمد: ربنا يقويك ي اسر
اسر: يارب
ولؤي كان ماسك نفسوا وعد: طلع الي جواك ي لؤي لؤي ارتمي ف حضنها وانهار وياسر ونهي كانت دموعهم سبقاهم ومش قادرين يبطلوا
وبعد انتهاء العزه
🌺🌺🌺🌺🌺🌺
سيليم: ازيك ي انسه ساره
ساره: اهلا ي سيليم اتفضل
سيليم: ممكن تساعديني ف حاجه
ساره: اتفضل
سيليم حكالها ع موضوع الفلاشه
سيليم: تتوقعي مين يكون بيكره اسر وفرح
ساره: يارا يمكن يارا
سيليم: ممكن تساعديني اوصل ليها
ساره: تمم

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتها سرا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *