روايات

رواية أحببت أحدهم الفصل الخامس 5 بقلم دنيا حسن حفني

رواية أحببت أحدهم الفصل الخامس 5 بقلم دنيا حسن حفني

رواية أحببت أحدهم البارت الخامس

رواية أحببت أحدهم الجزء الخامس

أحببت أحدهم
أحببت أحدهم

رواية أحببت أحدهم الحلقة الخامسة

نادية: أهلًا أهلًا ست كارما كسرت اجازتها وحنت عليا وجت الدنيا حصل فيه ايه
كارما: اي يادودا الدخلة دي بدل ماتاخديني بالحضن كده وتقوليلي ميس يو ميس يو
نادية: ميس يو الله يرحم المرحوم كان بيشربها بالخرطوم على اساس انه شاليمو
كارما: الله الله جرا اي يادودو ماتهدي عليا كده دا انتي حتى وحشاني
نادية: يلا يابكاشه لو وحشتك كنتي سألتي عليا دا انتي حتى معبرتنيش غير مرة لما سافرتي
كارما باست ايدها ورسها والله وحشتيني ياست الكل
نادية: وانتي كمان والله ياحبيبتي كنتي مسكته عليا البيت واخوكي من ساعة ما سافر ومحدش يعرف عنه حاجة
كارما: ربنا يطمنا عليه ياحبيبتي ان شاء الله خير هقوم انا بقى احط هدومي واخد دش وانااااام محتاجه اناام
نادية: كارما انتي كويسة
كارما بابتسامه: انا زي الفل
دخلت اوضتها وافتكرت كل اللي حصل معاها من اول ما شافت حسام لحد ما سمعته ونزلت دمعة من عنيها
Do Nia
قالت
“الآن أرخيتُ يدي من كُل شيء..
أسألك الأمان والسَّكينة.
يارب.♥️”
لـقائلها..
اخدت دش واتوضت وصلت
الله على الراحة اللي انا فيها بجد بقالي كتير مصليتش فعلًا الصلاة طمأنينة وراحة اللهم ثبتني على دينك وصلاتك يارب
ونامت
خالد: السلام عليكم
فريدة: وعليكم السلام
خالد: قاعدة لوحدك ليه فين كارما
فريدة بزغرة: سافرت
خالد بصدمة: سافرت ليه؟
فريدة: معرفش قالت شغل
خالد: مممممم ربنا معاها انا كلمت اهل رنا وحددت معاهم ميعاد
فريدة: ماشي ياحبيبي ربنا يكملك على خير بإذن الله
حسام: عاوز رقم **** ضروري خمس دقايق ويكون عندي
امير: حاضر يافندم
بعد ربع ساعة اتصل امير بحسام
امير: اتفضل يافندم رقم…. وبتشتغل في ******
حسام: الله ينور عليك ياميروو
امير بضحك ياباشا والله هيبتي هتروح لو حد سمعها
حسام جرا اي ياميرو هو انا بقولك كتكوتي
امير وحسام ضحكو وقفلوا
حسام: احم مساء الخير
مجهول: مساء النور
حسام: انا بقالي كتير واخد بالي منك ومعجب بيكي وحابب اتقدملك
مجهول: ممكن اعرف مين حضرتك
حسام: اسمي حسام وياريت لو اجيلك بعد الشغل ونتقابل ونتكلم وافهمك ظروفي
مجهول: تمام مفيش مشكلة
خالد: روني حبيبتي عاملة ايه
رنا: تمام وانت
خالد: مالك متغيرة
رنا: لا ابدا مشغولة بس
خالد: وحشتيني
رنا: وانت كمان ياقلبي بنت خالتك عاملة اي
خالد: سافرت
رنا: احسن
خالد: تاني يارنا
رنا: لا تاني ولا تالت انا هروح اكمل شغلي باي
خالد: باي يرنا
حسام جت في باله كارما وهو فعلا معجب بيها ووحشته وجرب يرن عليها
كارما بنوم ردت من غير ماتشوف مين
الو
حسام: وحشتيني
كارما قلبها دق وبصت للفون لقته حسام
عاوز ايه ياحسام
حسام: هديتي ولا لسه
كارما: حد قالك اني مجنونة
حسام: ولو مجنونه فانتِ احلى مجنونة
كارما ابتسمت من غير ماتبين
حسام: ضحكت حلوة على فكرة
كارما: مضحكتش اصلا
حسام: اصلا
كارما: اصلا
حسام: هقفل دلوقتي عشان عندي شغل ضروري وهكلمك تاني عشان عاوز اصارحك بحاجه وافهمك كام حاجه كده
كارما: اممممم طيب
حسام: هتوحشيني على فكرة
كارما: بباي
حسام: حقك يجميل تدلع هخلص واكلمك بباي
كارما قفلت وحست انه صادق وانها كانت مفروض تسمعه وفكرت ياتري هيقولها ايه
ياتري حسام بيلعب على مين كارما ولا اللي هيقابلها
ياتري مين اللي هيقابلها ودا اللي هنعرفه في بارت جديد بليل

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية أحببت أحدهم)

اترك رد