روايات

رواية لم يكن لي من البدايه الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية لم يكن لي من البدايه الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية لم يكن لي من البدايه البارت الثالث والعشرون

رواية لم يكن لي من البدايه الجزء الثالث والعشرون

رواية لم يكن لي من البدايه الحلقة الثالثة والعشرون

شمس بصدمه… ع د ي
عدي دخل ببتسمه… شموسه هابي بيرث داي ياعيوني وكان رايح يحضنها
شمس بعدت وهو لقه بو*كس 👊في وشه وقعو في الارض
الكل… اتفجو من ال ضر…ب لانهم ماتوقعوش منه كدا ابدا
عاصم بغضب… اياك تفكر انك تقرب منها تاني
وال مو*تك هيكون عل ايدي
عدي قام تاني… اي هتم*وتني مرتين
شمس كانت مصدومه… اي الكلام ال بيقولو عدي دا ياعاصم
انت فعلا حاولت تقت*له انت ماتعرفش تاذي نمله قولي انه هو بيكد*ب ودي مش حقيقه
الكل كانو مستنين عاصم انه يتكلم
بس فضل ساكت وعلامات الغضب عل وشه
ركان… شمس نتكلم بعدين وانت ياعدي تعال معايا
عدي زقه… بغضب.. ابعد عني انا مش هروح في مكان قبل ما افض*ح سي عاصم دا
ركان بيحاول يسيطر عل غضبه… عدي تعال بقولك
شمس بدموع… عاصم اتكلم دافع عن نفسك قول حاجه
عاصم كان بيبص عليها وبس ومش قادر يتكلم
شمس بغضب ومسكت فيه وقعدتت تهز فيه
… عاصم انطق عاصم
عاصم اتنهد… انتي هتصدقيه وبعدين لو انا فعلا ال عملت فيه كدا مجاش مت اربع سنين وفضحني ليه ش شمس احنا بقلنا قد ايه نعرف بعض
شمس… سنه ونص
عاصم.. طيب لو انا فعلا كنت ال بيقول عنه دا كنت زماني ظهرت من زمان صح
شمس بتركيز… صح
عاصم.. بس هو راجع ليه دلوقتي عشان يخرب حياتنا بس هو هو اناني
عدي بغضب… اناني انا برضو ولا انت ال كنت عاوز تاخدها باي طريقه شمس متصدقهوش دا كدا*ب طيب اساليه مين ال ضر*ب عليا نا*ر يوم ماكنت خط*فك
الكل كانو مصدومين من ال بيسمعوه وبيبصو لبعض بصدمه
عاصم… وانا اعرفك مين عشان اعرف ال ضر*ب عليك ن*ار
عدي كان رايح يضر*ب عاصم بس لقه ال بيقف في النص بينهم
عدي بصلها بمعني ابعدي
شمس بغضب وتحذير… ابعد عن عاصم عاصم انضف منك ابعد عننا احسنلك عشان انا ال هقف بعد كده في وشك انت فاهم
عدي بصلها بصدمه… يعني هتصدقيه هو وانا لا
شمس بسخريه… عل الاقل مكنش مستخبي والكل مفكره ما*ت وهو عايش
عدي… بس انتي متعرفيش كنت فين او اي ال جراء ليا عشان اختفي السنين دي كلها
شمس.. بغضب… حتي لو جراء ايه ملكش الحق انك تيجي وتتهمه كدا مفكرني هصدقك وانت بتتهم حبيبيي
عدي بصدمه… حبيبيك
عاصم كان بيبصلها بصدمه… انها فعلا بتحبه زي ماهو بيحبها
عدي بغضب… انتي عارفه هو بيبقي مين
شمس… بغضب اكبر… اااه عارفه هو مين
الكل انصدمو
عدي بصدمه… عارفه وادام عارفه بتقولي حبيبي ليه
احمد… انتي عارفه هو يبقي مين بجد
شمس بسخريه… اااه عارفه هو يبقي مين كويس اوي ولفت لاعاصم ال كان مستغرب هيا عارفه بجد ولا بتقول كدا وخلاص
شمس بسخريه… اكيد عاوز تعرف اذا اعرف انت مين ولا لا صح ياعاصم ولا اقصد الكينج
عاصم انصدم… عرفتي ازاي
شمس بدموع… عرفتك من اول يوم انا قلبي دق لما انقذتني من عدي يوميها ولما سمعت صوتك عرفتك ومسكت ايدوا ال فيها الحرف… والحرف دا اكبر دليل انك انت ال حبيبي وبس
الكينج… طيب وعدي
شمس بدموع… عدي انا فعلا كنت بحبه بس حبيتو حب تعود بعد ماسافرت ومعرفتش حاجه بعدها عنك بس انت حبي الاول ياكينج
علاء بصدمه… كينج ابن زينب
الكينج… اااه ابن زينب ال الكل كانو مفكرنها ما*تت ولا سالتو عنها ولا اكنها كانت اختكم
الهام بدموع… راحت لعندو… زينب عايشه بجد
ايمن… اه ياماما خالتي لسا عايشه
فاطمه بدموع… ازاي مش هيا ما*تت احنا اول مره نعرف انها لسا عايشه ولو كنا نعرف مكناش بعدنا عنكم يابني
الكينج بسخريه… هتعرفي ازاي يامرات خالي والمحروس ابنك كان متفق مع الناس الكانو عاوزين يقت*لوها مش كدا ياعدي
الكل بصدمه… عدي
علاء وقف قدام عدي وهب قلم نزل عل وشه من ابوه
… بغضب.. كنت عاوز تق*تل عمتك يابن 🐕
عدي بغضب… اااه انت عاوز اقت*لها عارفين ليه عشان كانت عاوزه تجوز شمس للكينج وشمس بتاعتي انا مش بتاعت حد غيري حتي لو كان ابن عمتي ومستعد اعمل اكتر من كدا كمان
واخد س *كينه من عل الترابيزه وحطها عل رقبة شمس… بجنون… انتي بتاعتي انتي فاهمه ولو مكنتيش بتاعتي مش هخليكي بتاعت حد غيري هق.*تلك لا تكوني ليا او لغيري
الكينج بجنون… عدي سيبها احسلك وال انا ال هقت*لك المره دي انا انقذتك ال مره الفاتت بس المره دي لا
ايمن بخوف… عدي سيبها ونتفاهم
عدي بسخريه…. فات وقت التفاهم دلوقتي انا ال هامر وبس
علي سابهم وكان بيسحب براحه ومد رجله و*قع عدي عل الارض
ركان لوي دراع عدي وسحب شمس
عدي قام بغضب … وكان رايح يضر*ب علي
ركان لف ايدوا ورا ظهروا.. بغضب… ايه محدش قادرك
عدي بجنون… ضر*ب ركان ووقعو في الارض وكان رايح لشمس تاني
بس المره دي كان في وشه الكينج
الكينج بشر… رايح فين
عدي بجنون… ملكش دعوه ابعد
الكينج… لا مش هبعد وعاوز توصلها لازم تتجوزني الاول
عدي بشر… من عيوني وضر*ب الكينج بس*كينه في بطنه
الكينج بوجع… ااااه
شمس بصريخ… ككككيييننننججججج
عدي بجنون… ال هيقرب مني همو…توا
ايهاب بغضب… عدي ارجع لعقلك انت اكيد اتج*ننت
عدي بسخريه… عقلي هو انتو خليتو فيا عقل
وواخد شمس من حضن الهام تاني بس كان بيهدد كل ال بيقرب منه
كينج بتعب… ابعد عنها هق*تلك ياعدي
شمس بدموع ورعب… كينج
كينج بتعب… ماتخفيش مش هيقدر يعملك حاجه
عدي اخدها وخرج وايمن واحمد جريو ورا بس كانت رجالتو قفلو كل الابواب عشان محدش يعرف يخرج
ركان… بخوف… كينج كينج رد عليا
كينج كان فقد الوعي من كتر الد*م
احمد شاف نبضو لقه ضعيف… لازم يتنقل المستشفى حالا
الكل كان خايف عليه وعل شمس
ايمن رن عل بتوع الاسعاف وجهم وهما ال فتحو ليهم الابواب واخدوا الكينج وراحو المستشفى
ايمن اتصل عل صحابه وعرفهم وكان قالب الدنيا عل عدي وشمس هو وركان
واحمد
علي وايهاب كانو بجد مصدومين من ال حصل
وان المجر*م دا يبقي صحابهم
❤❤❤❤❤❤
عند شمس كان عدي اخدها في المكان ال كان مستخبي فيه
شمس كانت بتصرخ وتعيط…. وكل شويه تصرخ…كينج
عدي بغضب… وض…ربها بلقلم… اخرسي بقا كينج خلاص ما*ت
شمس بدموع وغضب… انت ال هتم*وت مش حبيبي
عدي شدها من شعرها… بغضب.. حبيبك هيم*وت وبعدين قعد يضحك… ياريت توفري الدموع دي لما هو يمو*ت هههههههههه
شمس دموعها زات وهيا من جوه بتدعي انه مايحصلش ليه حاجه لانها مش هتقدر تعيش من غيره
❤❤❤❤❤❤❤
الهام بدموع… انا عاوزه بنتي واتكلمت مع علاء… بغضب… ابنك دا مريض نفسي لو حصل لبنتي حاجه الله في سما مش هيكون كينج هو ال ممو*ته انا ال هخ*لص عليه بايدي
علاء بغضب… مش انتي ولا الكينج انا ال معرفتش اربيه وانا ال هخ*لص عليه
فاطمه كانت بتعيط وجانبها البنات بيحاولو يهدوا فيها
محمود كانت الصدمه ملج*ماه مكنش قادر يتكلم وكان مرعوب عل شمس
❤❤❤❤❤❤
عند الكينج كانو خ*يطولو الجر*ح وانتقل اوضه عاديه
الكينج كان بيحلم بان شمس بتادي عليه وان في عاصفه كبيره بينهم وكل مايقرب ليها العاصفه دي تزيد وتبعدهم عن بعض
لحد ماشمس اختفت من قدامه والعاصفه دي وقعتو في الارض من قوتها
الكينج بصريخ…. شمس وقام مفزوع
ايهاب دخل ليه هو وعلي لانهم هما ال كانو معاه
ايهاب بخوف… كينج مالك
كينج كان بيشيل المحاليل ال كانت متعلقه ليه
بتعب وكان بيقوم
علي بحوف عليه… رايح فين انت تعبان
كينج مردش عليهم وقام بس كان تعبان
كينج بتعب… هو فين
ايهاب… مين قصدك عدي
كينج بغضب… هو في غيره
علي… منعرفش
كينج بصلو بتعب مزدوج بغضب… علي انا مش هقولها تاني هو فين
علي وايهاب بصو لبعض
ايهاب… انا هقولك هو فين
علي… ايهاب
ايهاب بغضب… لا مش هسكت عارف ليه لاني مبقتش اخاف عليه لانه هو لازم يتروض والكينج ال هيروضه عدي ***
كينج… شكرا وسابهم وخرج بس كان تعبان وبقي يتسند عل الحيطه لحد ماخرج
من المستشفى لقه عربيه واقفه ليه ونزل منها اتنين واخدوه
الكينج ابتسم بشر عل غبا*ءهم
❤❤❤❤❤❤
عند عدي وصلت العربيه
ونزلو منها الكينج ودخلوه
شمس بخوف… كينج
كينج… متخفيش انا معاك
عدي… اهلا وسهلا بالكينج انت عارف انك عملت غلطتت عمرك انك سبتني عايش ههههه دلوقتي انا هرودلك الجميل وهمو*تك
الكينج… انا مابخفش من حد ومش هخاف من واحد زيك
عدي… لا لازم تاخاف لاني مش هطلعك من هنا عايش
الكينج… هههههه مش انا ال مش هطلع عايش ههههه
عدي استغرب… امال مين
الكينج… بسخريه… بص كدا ولقه ركان ورجالة الكينج كلهم محاصرين المكان
عدي كان مصدوم 😳… ازاي وصلتو ليا هنا
ركان… بغضب… يمكن عشان انت غبي ووقعت بسهوله امسكوه وامر رجالتو ومسكو عدي ودلو علقه مو*ت
عدي بتعب… شمس خليهم يبعدوا عني انا حبيبك
شمس بسخريه… فكرت اني هاجري وراك بعدين ال عملتو فيا بس انسي انا عمري ماحبيت غيره هو ولا هحب
كينج راح مسك ايديها… ولا انا هحب غيرك
عدي بجنون وووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية لم يكن لي من البدايه)

اترك رد