روايات

رواية احببت بنت عمي الفصل العاشر 10 بقلم ندى محمد

رواية احببت بنت عمي الفصل العاشر 10 بقلم ندى محمد

رواية احببت بنت عمي البارت العاشر

رواية احببت بنت عمي الجزء العاشر

احببت بنت عمي
احببت بنت عمي

رواية احببت بنت عمي الحلقة العاشرة

شهاب:- عايزك
ميرا:- بعدم استيعاب مش فاهمه
شهاب:- قرب منها جدا
ميرا:- فهمت هو عايز اي بقت تبعد عنه
شهاب:- بعصبيه .. ليه بتبعدي
ميرا:- شهاب سبني انت عايز اي مش انت مش بتحبني
شهاب:- اه مش بحبك بس ليا حقوق عندك
ميرا:- بعياط .. اه قول بقااا انك مش عايزني علشان بتحبني
شهاب:- تؤتؤ مش علشان بحبك علشان ده حقي وشرع ربنا وانا من ساعت م اتجوزتك مقربتش منك
ميرا:- ولا هتقرب مني يا شهاب ولا حتي هتلمس مني شعره
شهاب:- لا يا ميرا هعمل الي انا عايزو برضاكي أو غصب عنك وكان بيقرب منها جدا
ميرا:- وهيا خايفه وبتبعد اكتر … لا ياشهاب متخلنيش اكرهك بلاش غصب
شهاب:- ببرود … مش مشكله مانا كدا كدا بكرهك ف مش هتفرق كتير اذا كنتي بتحبيني ولا بتكرهيني وقرب منها وشدها من اديها جامد
ميرا:- بعياط هستيري …. لا ياشهاب بالله عليك بلاش والله هكرهك
شهاب:- شدها اكتر ورمها علي السرير وكان بيق*طع هدومها
ميرا:- كانت بتعيط وبتقول لا ياشهاب بلاش وكانت بتقاوم بس لا حياه لمن تنادي
وشهاب:- قام بأغتصا*بها
***************************
وف شقه سيف وهاجر
كانت هاجر نايمه ف حضن سيف وهو بيملس علي شعرها
هاجر:- بس انا برضو خايفه من ماما وبابا يا سيف انت مش شايف نظرتهم كانت ليا عامله ازاي
سيف:- مش عايزك تخافي طول مانا عايش محدش هيقدر يعملك حاجه وبعدين استني شويا بس الأمور تهده وبعد كدا ابقي صلحيهم بس مش عايزك تقلقي
هاجر:- وزينه دي انا كنت بعتبرها اختي ليه تعمل معايا كدا انا عمري م هكلمها تاني ولا حتي هحضر فرحها علي سليم
سيف:- بخبث وغموض… مش لو سليم اتجوزها اصلا انا ف لعبه انا وسليم ف دماغنا كدا بس يارب تتم
هاجر:- بس بلاش تأذيها يا سيف
سيف:- بغموض… لا لا مفيش أذاه
وقال ف نفسه ده انا هخليها ترقع تحت رجلي بس صبرك عليا يا زينه هههههههههههه
هاجر:- سيف روحت فين يا بني بكلمك وانت مش بترد
سيف:- هاااا لا ولا حاجه
هاجر:- طب انا هنام يلا ابعد بقاا علشان مش بعرف انام وانا ف حضن حد
سيف:- تنامي اي ده انا عايزك ف موضوع مهم
هاجر:- لا بس بقااا
سيف:- ده انتي مش وش نعمه والله اوعي انا هروح اكل
هاجر:- طيب طفي النور معاك ونامت
سيف خرج بره واتصل على سليم
سليم:- اي يا باشا
سيف:- عايزك تنفذ ف اسرع وقت
سليم:- بس انا خايف لحسن حد يشك
سيف:- متقلقش اعمل الي قولتلك عليه واوعااا حد يعرف حتي شهاب مش عايز اي حاجه تبان
سليم:- تمام سلام
سيف:- سلام … ودخل عند هاجر بص عليها بغموض وخبث
***************************
وعند شهاب وميرا
ميرا:- كانت ضمه نفسها وكانت بتعيط وهيا شايفه الد*م مغر*ق السرير وبتقول بكرهك يا شهاب وعمري م هنساا الي انت عملته ده
شهاب:- كان قاعد قدامها علي الكرسي وبينفخ دخان سيجارته وقال ببرود …… متشوفيش نفسك عليا اووي كدا انا اصلا بقرف منك وقرفان من نفسي أن انا قربتلك ومش هقربلك تاني
ميرا:- بصت عليه بكره وبندم علي حبها لي وقالت …طلقني يا شهاب لو انت راجل وعندك دم طلقني
شهاب:- قام من مكانه بعصبية شديد وزعيق راجل غصب عنك وعن الي جابوكي يا بت الكل*ب ومسكها من شعرها وفضل يضرب فيها لحد م فقدت الوعي
بعد عنها وهو مذهول من الي هو عملوا ولاقه الباب بيخبط
راح فتح لاقه هناء وسعد
هناء:- اي الزعيق ده وصوت الضرب ده انت عملت اي ف البت
شهاب:- ادخلي وشوفيها
سعد:- خلاص انت ياشهاب اتعديت حدودك خالص وانا مش هسكت علي كدا
شهاب:- هيا الي غلطت فيا وانا مش هستحمل أنها تغلط فيا واسكت
هناء:- الحقني يا سعد البت مش بتنطق
سعد:- دخل يجري وشهاب وقف بعيد وكانت ميرا متبهدله هدومها متقطعه ومتغرقه د*م وآثر الضرب باين عليها وكانت بين الحياة والموت
سعد:- لبسيها اي حاجه عبال م اتصل بي عماد اخالي يجيب الاسعاف
وبالفعل الكل نزل عماد ومراته ورضا ومراته وحسن ومراته
اسماء:- دخلت هيا وزينه علشان يلبسوها وعماد طلب الاسعاف وميرا مكنتش بتفوق خالص
اسماء:- بعياط وخوف شديد علي بنتها الي بضيع منها وبتقول منك لله يا شهاب
رضا:- انت عملت اي فيها انطق
شهاب:- كان ف عالم تاني ومش بيرد علي حد
هناء:- بس بقاا سيبوا شهاب دلوقتي وشوفي البت دي
وبعد فتره وصلوا كلهم علي المستشفى اخدو ميرا الدكتور كشفت عليه وقالت دي حالة اغتصا*ب وكمان ضرب عن*يف هيا دلوقتي حالتها مش مستقره خالص ادعولها
اسماء:- بعياط وهيا بتصرخ اه يابنتي اه و النبي عايزه اشوفها والنبي
الدكتوره:- ممنوع لأنها ف العنايه المركزه مينفعش حد يدخل لها دلوقتي خالص انتوا دلوقتي تقدرو تمشوا ولما نحتاج حاجه او هيا بأذن الله تفوق هنتصل بيكم وممكن تيجوا الصبح هبقاا ادخلكم
سعد:- شكرا يا دكتوره
الدكتوره:- العفو عن اذنكم ومشيت
شهاب:- كان وقف مش بيتكلم وسرحان
سعد:- يلا بينا وهناك نبقاا نتكلم
اسماء:- بعياط مش هقدر اسيب بنتي يا عمي
سعد:- راح قرب منها وطبطب عليها وقال متخفيش هتفوق وتبقاا زي الفل خدها يا عماد
وكلهم مشيوا راحوا علي البيت بس بس معاده شهاب الي كان ف عالم تاني ومش بيتكلم مع حد ولا عايز يسمع حد
شهاب:- راح سهر ف مالها لايلي وكان بيشرب
**********************
وف البيت وصل سعد وقال اومال فين البيه شهاب
سليم:- مجاش معانا ومش عارف راح فين
عماد:- بابا بعد اذنك بقاا انا بنتي بضيع مني بسبب شهاب كفايه بقاا الي بيحصل ده أن شاء الله لما ميرا تقوم بسلامه انا هطلقها منه
سعد:- اهدا بس لما نشوف بعدين الي هيحصل سليم اتصل بي سيف وهاجر وقولهم
سليم:- طيب يا جدي
**************
عند شهاب كان سكرا*ن ومش شايف قدامه راح علي البيت
سعد:- اول م شافه قال كنت فين يا شهاب
شهاب:- مردش عليهم ودخل اترمه ف حضن هناك وعيط وقال تيتا انا عايز ميرا انا والله غصب عني ضربتها بس هيا استفزتني وكانت عايزني أطلقها وانا بحبها
الكل أنصدم ازاي شهاب حب ميرا
شهاب:- ايوه حبتها يا تيتا وانا لما اغتص *بتها كنت غيران من كلمه جدو أنها ممكن تكون لحد غيري انا عايزها دلوقتي وكان بيعيط بهستريا
هناء:- طبطبت عليه واخدته ف حضنها وقالت متعيطش يا حبيبي أن شاء الله هتقوم بسلامه وبصت ف عيونه كنت حمرا وكلها دموع ومش علي بعضه
رضا:- انت شارب اي يالا
هناء:- بس بقاا يا رضا سيبوا ويلا كل واحد علي بيته واخدت شهاب ودخلتوا ف الاوضه
شهاب:- شاف الد*م علي السرير غمض عيونه بألم شديد هناء طلعت وشهاب كان مش قادر يستوعب فكره ان ميرا مش معاه…………

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت بنت عمي)

اترك رد