روايات

رواية سجينة القاسم الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم روما جمعة

رواية سجينة القاسم الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم روما جمعة

رواية سجينة القاسم البارت الثالث والعشرون

رواية سجينة القاسم الجزء الثالث والعشرون

سجينة القاسم
سجينة القاسم

رواية سجينة القاسم الحلقة الثالثة والعشرون

….: ” الووو الموضوع باظ
عامر بعصبيه..: ” باظ ازاي ياغبيه ازاااي
البنت بخوف..: ” و والله انا حطتله في القهوه ب بس القهوه وقعت
عامر بنرفزه..: ” جربي تاني وتالت وراابع ومليووون لحد منخلص منه
البنت بتوتر..: ” تمام بس الفلوس
عامر بسخريه..: ” طلما محصلوش حاجه يبقا مافيش فلوس استبينا ياحلوه
البنت بضيق..: ” يعني ايه
عامر ببرود..: ” يعني مافيش فلوس يابطه
البنت بغضب..: ” بس انا محتاجه فلوس ويتديني فلوس يامش هنفز حاجه
عامر بسخريه..: ” مافيش فلوس وهتنفزي ياتقرائي الفاتحه علي سُمعتك
البنت بخوف..: ” مش فاهمه
عامر ببتسامه خبيثه..: ” يعني فيديو صغير كده يترفع ليكي وانتي في حضني واتفرجي بقا علي الي هيحصل
البنت بدموع..: ” لا ارجوك متعملش كده
عامر بخبث..: ” خلاص نفزي و
البنت بمقاطعه..: ” هنفز حاضر
عامر بمكر..: ” اتفقنا ” قفل الخط وابتسم بمكر
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
…: ” لقد كان اروع حفل علي الاطلاق ياعزيزي
سفيان ببتسامه..: ” قُمتي بالاستمتاع إذاً
دولي بنبره فرحه..: ” استمتعت كثيراً ياعزيزي
الظلام ببتسامه بارده..: ” ياهذا ان لم تهداء هذه القطه اعدك ان اقتُـ**ـلها واتبرع بأعضاها
دولي بغيظ..: ” هيييي انت اعدك ان تكلمت هكذا مره اُخره سوف اتخلص منك ياوغد
سفيان ببرود..: ” بداء الشِجار إذاً
الظلام بغضب…: ” هييي يافتاه استكفيت من هذا الهراء
سفيان ببرود شديد..: ” اعدكم ان لم تصمتو سوف أتي لتخلص منكما معاً تبا لغبأكمااااا
الظلام ببرود..: ” إذاً ما الخُطوه التاليه “واكمل بغضب” ولكن بدون تلك الفتاه اللعينه
دولي بغيظ..: ” وغدًُ كبير
سفيان ببتسامه خبيثه..: ” لا تقلق ياعزيزي الخطوه التالية لك وحدك
الظلام ببتسامه بارده..: ” هكذا تبدو الحفلات يا اخي
دولي بغضب..: ” لما
سفيان ببرود..: ” دولي للخارج
خرجت بغضب جامح لتغلق الباب ورائها بهماجيه
سفيان ببتسامه ماكره..: ” استمع لي جيداً…..
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
قربت منه وقعدت جمبه بحب علشان تصحيه..: ” عاصي حبيبي اصحي
عاصي بنعاس..: ” سبيني شويه
روح بتزمر..: ” الاكل جاهز وكلهم مستنينك تحت
عاصي فتح عينيه بضيق وبصلها..: ” كنتي قوليلهم نايم تعبان
روح بحنيه..: ” عارفه انك مبتحبش تقعد تحت بس علشان خاطري
عاصي بزهق..: ” ما انتي عارفه الي فيها لو نزلت مش هطلع غير وانا عامل مشكله تحت
روح بتزمر..: ” علشان خاطري وبعدين مرضيتش اكل من غيرك وبصراحه انا جعانه اوي
عاصي بحب..: ” علشانك انتي بس واكمل بحنيه..: ” طلعيلي هدوم لحد ماخد حمام
روح بفرحه..: ” عيوني
قام دخل الحمام وهيا طلعتله هدوم مناسبه عباره عن ترنج بيتي “وبعد شويه نده عليها دخلتله الهدوم لبس وطله لقاها مستنياه ببتسامه جميله” قرب منها بحب وجذبها داخل احضانه
عاصي بحب..: ” تعرفي اني كنت مغفل
روح بحنيه..: ” ليه بتقول كده
عاصي بندم..: ” علشان كنت عاوز اضيعك من ايدي
ضمت وشه بين ايديها وباسته علي جبينه بحب…: ” متفكرش في الي فات انا دلوقتي معاك وليك لأخر نفس
ضمها لحضنه وباس راسها بحب كبير…: ” ربنا يخليكي ليا ياروح عاصي
روح بحب..: ” يلا ننزل بدل منسمعلنا كلمتين من جدو
عاصي بضحك..: ” يلا “مسك ايديها بحب واخدها وخرج من الغرفه…..
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
…:” حبيبي انا كويسه والله متقلقش
قاسم بخوف..: ” قومي اوديكي للدكتور
شوق بحب لخوفه عليها..: ” والله انا كويسه
قاسم مسك ايديها بحب..: ” متأكده
شوق بمرح..: ” متأكده لي كل الخوف ده مكانوش شويه قهوه علي فكره كانت بارده
قاسم بسخريه..: ” بارده اه والحرق الي منور ده ايه
شوق بضحك..: ” انا بخير والحرق هيخف بسرعه متقلقش
قاسم بحب..: ” هخدك علي قد عقلك لكن لو تعبتي قوليلي
شوق بحب..: ” حاضر “واكملت بتغير الموضوع” ايه رايك نعزم صحابك والبنات علي العشا
قاسم ببتسامه..: ” شوق تؤمر وانا انفز
شوق بحب..: ” قوم يلاا كلمهم
قام قاسم يجيب تليفونه ويعزم اصحابه علي العشا وهيا فضلت متبعاه بعينيها بحب….
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
…: ” حبيبتي قاسم كلمني وعزمنا علي العشا ايه رأيك
مروه بحب..: ” الي يعجبك
منذر ببتسامه..: ” خلاص جهزي نفسك علشان هنروح وبكره تبقي تتجمعي انتي والبنات اهو يكون عندك فرصه تقوللهم انتي
مروه ببتسامه..: ” عيوني
منذر بحب..: ” وحشتيني
مروه بخجل..: ” وانت كمان
منذر ببتسامه..: ” مكسوفه من ايه خلاص كلها ايام وتبقي معايا
مروه بحب..: ” بأذن الله
منذر بجديه..: ” قولي لبوكي اني هجيله بعد منرجع من عند قاسم علشان اتكلم معاه
مروه بطاعه..: ” حاضر
منذر ببتسامه..: ” يلا ياحبيبتي اسيبك انا دلوقتي عندي شغل هخلصه وارجع اكلمك
مروه ببتسامه..: ” حاضر مع السلامه
قفل الخط وراح يكمل شغله وهيا قامت تشوف الي وراها…..
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
في الليل كله اتجمع الشباب اعدت بره والبنات في المطبخ بيعملو العشا مع بعض وسط ضحك وهزار…….
•••••••♡

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية سجينة القاسم)

اترك رد