روايات

رواية عشق الفهد الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم شيماء ناصر

رواية عشق الفهد الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم شيماء ناصر

رواية عشق الفهد البارت الرابع والعشرون

رواية عشق الفهد الجزء الرابع والعشرون

عشق الفهد
عشق الفهد

رواية عشق الفهد الحلقة الرابعة والعشرون

مروان بص لي حور واكمل: مش هقدر اقول اني مكنتش عارف بس لما شكيت فيها واتكلمت معاها زاد شكي من نحيتها انا مش حظرتك وقولتلك هتوقعي من وراء عمايلك دي
حور بارتباك: انا انا معملتش حاجه يافهد مجتش نحيتها انت تعرف عني كده
عشق:انا متاكده انك عملتي كده انتي مش بتحبيني
فهد بغضب: متحوليش تنكري
حور خطر علي بالها حنان والاتفاق الي مابنهم ان لو الموضوع اتكشف تعترف هي علي نفسها….. بتدور علي حنان يمين وشمال مش لقيها
فهد: متتعبيش نفسك وتدوري عليها هي اعترفت عليك
حور برقت من الصدمه: اعترفت عليا وانت هتصدق حته خدامه وتكدبني
مروان: حور انا عامل اعتبار لي ابوكي اطلعي بره البيت قبل ما اعمل تصرف تاني يزعلك
حور بصت لي عشق: ياريت تكوني مبسوطه
فهد: ملكيش دعوه بيها
حور: انا حامل في ابنك معقول عايز ترميني بره
عشق بصت لي فهد: خليها في البيت
فهد:لا هي مبقاش ليها مكان بعد الي عملته ده حولت ت*قتلك واتهمتك بي السرقه الله واعلم عملت اي تاني انا مبقتش عارفك تصرفاتك بقت رخ*يصه مش دي حور الي اعرفها
حور بعصبيه: طب انا عملت كده علشانك علشان تفضل معايا ومتبعدش عني ولو رجع الزمن عمل فيها اسواء من كده متبقاش التافهه دي مراتك*****
فهد ضرب حور بالقلم لما شتمت عشق…..
=الي بتتكلمي عليها دي مراتي مرات فهد المرصفاوي انا سكت كتير علي مصايبك ولحد هنا وكفايه اطلعي بره البيت
حور ببكاء مصتنع: بتضربني علشانها ما انا كمان مراتك وهبق ام ابنك
فهد بسخريه: تصدقي حته كلمه ابنك الي طالعه منك انا قرفان منها هتفضلي عند ابوكي لحد ما تحملي ووقتها هفكر هعمل اي معاكي
حور طلعت تلم شنطتها وتمشي……
بينما ساره كانت مع يوسف في العربية💜✨
يوسف بتنهيده: انزلي يلا
سارة ببكاء: لي عملت كده وانت عارف اني بحب مراد
يوسف بص لي ساره: عملت كده عشان ابوكي حاولي تفهمي ويلا انزلي …. فتحلها الباب ونزلت واول ما دخلت بيته
ساره نسيت عياطها وبقت بتتفرج علي البيت ومنبهره…
=بيتك جميل جداً
يوسف: شكرا….. بصي بق انتي من انهارده اعتبري ان البيت ده بيتك ومتخفيش انا مش هاجي نحيتك الاوضه بتاعتي هتبق بتاعتك
ساره:طب……
اميرة نزلت علي صوتهم واتفجات بي بنت واقفه مع يوسف لبسه فستان الفرح….
=اي ده ياواد
يوسف: تعالي ياماما
=مين دي؟ انت اتجوزت من ورايا
يوسف: هفهمك بعدين….. ساره مراتي
اميرة: انا اه بزن عليك تتجوز بس مش لدرجة انك تصدمني كده طب قولي حتي
يوسف باس راسها: اسف ياست الكل وبعدين مش انتي كنتي عاوزه تشوفيني مبسوط من تاني وانا اخترت ساره عشان اكون مبسوط معاها
اميرة: طب وسع كده يابكاش خليني اسلم علي مراتك ….. اي القمرايه دي لا وعرفت تختار ياولا طالع لي امك
سارة بابتسامة: شكرا ياطنط
اميرة: لا متقوليش طنط قولي ياماما ماشي
ساره: حاضر ياماما
اميرة: تعالي بق لما اخدك علي اوضتك انتي ويوسف
ساره بصت لي يوسف وطمنها انه هيتصرف
اميرة: خد ياواد انت رايح فين
يوسف بتوتر: هسيب ساره تستريح في اوضتها وهمشي علشان عندي شغل
اميرة: مفيش شغل انت مزهقتش يلا تعال
وطلعو في اوضة يوسف….. ويوسف حط شنطة ساره علي السرير
اميرة بحب: والله لو اعرف اظغرط كنت عملت المهم امشي انا بق ياعرسان وانت حسابك معايا بكرا يلا تصبحو علي خير…….
سارة بصت لي يوسف بي حرج….
يوسف: طب روحي غيري هدومك الحمام هناك اهو
سارة فتحت شنطتها وطلعت هدوم وراحت الحمام….
بعد شويه خرجت ساره وهي لبسة ازدال واسع ولفه الطرحه
يوسف باستغراب: انتي هتنامي كده
ساره بفرك في اديها: اها يافندم
يوسف محبش يكسفها اكتر: طيب بس كلمة يافندم دي بيني وبينك متقولهاش قدام امي
ساره حركت راسها….. وراحت علي السرير
يوسف راح يغير هدومه قدام المرايا وقلع القميص وعضلات جسمه باينه
ساره شهقت: ……. وغمضت عنيها بسرعه
يوسف بيمسح علي وشه: اسف والله مخدت بالي معلش عشان متعود هروح اكمل في الحمام…..
ساره فرضت جسمها علي السرير….. وببكاء بدون صوت
=مش مصدقه اني في بيت حد تاني غير مراد الي كنت بحلم بيه محصلش
في القصر💜✨
عشق راحت في جناح فهد ولقته واقف بيعمل رياضه
=تصرفك ده مكنش صح دي ام ابنك ازاي تسبها تمشي كده
فهد:……..
عشق بغيظ: بارد …… وجت تمشي فهد سحبها من وسطها
فهد:انتي عاوزة اي بالظبط مش بيعجبك حاجه لي
عشق: ايدك شالها من وسطي
فهد بعناد ضغط علي وسطها اكتر: لا
عشق باستسلام: طب عاوزه اسال سوال هو انت فعلا بتحبني زي ما حكيت
فهد قرب منها اكتر وانفاسه قريبه منها….
=انتي شايفه اي؟
عشق بخجل: خلاص فهمت ممكن بق تسبني
فهد: مش هينفع
عشق: لي؟
فهد بغمزه: عشان ابويا عايز حفيد وانا هجيبله الحفيد
عشق:….؟
فهد شال عشق وووووو…..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشق الفهد)

اترك رد