روايات

رواية عشقت طفولتها الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها البارت الحادي والثلاثون

رواية عشقت طفولتها الجزء الحادي والثلاثون

عشقت طفولتها
عشقت طفولتها

رواية عشقت طفولتها الحلقة الحادية والثلاثون

هفكركم بسرعه ب الأحداث
اخر حاجه وقفنا عندها ان كمال عرف حقيقه نهال وسج*نها وبتول كانت في غيبوبه بس خفت منها وبعد ما فاقت بتول راحت طلعت نهال من السج*ن وخليتها
عايشه معاهم في نفس القصر خادمه علشان تنتقم منها بس بطريقتها و كمال عرف زعل منها والعيله مش متقبله نهال في وسطهم
هفكركم ب الأحداث بسرعه علشان لو حد ناسي
في الشركه 🏬
يوسف ايه يا كمال مالك
كمال بتول خرجت نهال من السجن
يوسف بصدمه 😳 بجد
كمال انت اتصدمت انا أعمل إيه في نفسي بقي
يوسف لا ده انت تولع فيك و في نهال و بلاش بقي اقولك تولع في مين تاني
كمال لم نفسك يلا انا غلطان اني بشتكي لك
يوسف يا عم بهزر طب هتعمل ايه
كمال مش عارف بجد
يوسف خلي بتول تتصرف و نعرف هي فعلا هتاخد حقها ولا لا
كمال =
ديه طفله علي هيقت حد كبير و الله انا خايف عليها بس هي اللي عملت في نفسها كدا تستحمل بقي
يوسف اوك المهم لازم يا كمال نشتغل انهارده علي قد ما نقدر يومين ب الظبط و الراجل الأعمال الكبار هيجيوا علشان يشوفوا أحوال الشركة
كمال اه فاكر تمام يلا روح شوف شغلك
في جناح كمال 🌹
بتول الو يا يوسف
يوسف أنا حولت أعملي نفسي مصدوم يا بتول علشان كمال ما يشوكش
بتول اه تمام طب هو مدايق اوي يعني
يوسف=
شوايه بس الشغل كتير أوي و كمان زي ما أنتِ عارفه أن هو كان علطول معاكي علشان كنتي تعانين ف خصر كتير أوي في الشغل
بتول اه ابعت لي يا يوسف شوايه شغل وانا هعمل الاي اقدر عليه وكده أو كده كنت بشوف كمال و هو بيشتغل
يوسف كمال لو عرف هيموتي
بتول ابعت بس وانا هشتغل علي التاب ولا تقلق
يوسف ربنا يستر
بتول نهال يا نهال
نهال نعم يا ست هانم
بتول خودي أرمي الصور ديه بره البيت
نهال حاضر
نهال نزلت و بتفتح الصور بتلاقي صور نهال مع عامر في وضع مش لطيف
=يا لهوي يا لهوي هي جابت الصور ديه منين ده لو كمال شاف الصور هيموتني ده تهديد منها تقريباً يا بتول يا بنت الك**لب والله ما ارحمك انا تهدديني بطريقة زي ديه
في جناح كمال 🌹
بتول بتشوف ها من الشباك أعتقد الرساله وصلت يا نهال هانم يوسف لو مكنش معايا مكنتش عرفت أعمل اي حاجه لوحدي
في اليل بتول بتشتغل كتير اوي و بتنام علي التاب
كمال بيوصل القصر
في جناح كمال 🌹
بتول بتصحي بتقفل التاب بسرعه
كمال من غير اي كلام بيدخل ياخد دش
بعد وقت قصير ⏱️
بتول أنت زعلان مني يا كمال ؟
اخر حاجه وقفنا عندها
نبدا البارت الجديد
بتول بتمسك أيده =
كمال انت لسه زعلان مني
كمال بصوت بيشد أيده
=بجد يا بتول التصرف اللي بتعملي ده غلط و ماينفعش تخرجي نهال من السج*ن مهم حصل ديه شيطانيه بجد و انت مش فاهمه الكلام ده
بتول هش هش براحه يا كمال يعني انا لسه خارجه من تعب و انت تعمل كدا
كمال يا بتول يا حبيبتي تصرفاتك غلك في غلط
بتول بتاخد كمال في حضنها
= يا حبيبي انا عارفه انت هعمل ايه و متخفش عليا صدقني هعرف اخد حقي منها
كمال يا بتول خلاص هتاخدي خقق في الاخره
بتول يا كمال مش هيبقي مرتاحه وانا كدا انا عايزه اخد حقي بنفسي انا اللي اتعذبت بسببها
كمال بيخرجه من حضنها
=خليكي عارفه اني مش راضي على الغلط اللي انت بتعمليه ده
بتول بتبوسه من خده
=خلاص يا حياتي بقي
كمال بيحضن بتول
=بس مكنتش أعرف أني بحبك كل الحب ده يا بتول
بتول ولا انا يا كمال انت سندي في الدنيا و عوضي الكبير
كمال طب إيه بقي
بتول بكسوف ايه
كمال مش يلا بقي انا عايز بيبي من ام زي القمر و بيشيل بتول على السرير
و نسبهم لعلمهم
في غرفة الخدم
نهال يا ربي هموت و اعرف الصور ديه جابتها منين بس اصبري عليا يا بتول مش انتِ اللي بتعرفي تلعبيها
في نهار يوم جديد 🏙️
بتول اههه كمال يلا يا حبيبي قوم علشان الشغل بتاعك
كمال بنوم
= طب طلعي لي البدله وانا قايمه
بتول حاضر و بتبوس كمال من خده و بتقوم
بعد وقت طويل
كمال انا خلصت يا حبيبتي خلي بالك من نفسك و من اللي اسمها نهال ديه
بتول بابتسامة عريضة حاضر
كمال مش عارف أيه اللي يخليكي تبتسمي كدا بس ماشي
بتول خوفك عليا يا كمال
كمال بيمسك ها من وسطها و أنفسهم قريبه اوي من بعض وهو انا عندي كام طفله يعني
بتول بتضربه في كتفه بس بقي لص انا كبيره اهو
كمال بضحكه ظهرت غمزته يلا يلا روحي العبي بعيد يا شاطره علشان عندي شغل
بتول بتبوس يلا و علي فكره خلي في بالك انا ممكن اجي ليك الشركه انهارده
كمال ده عند امه يا ادهم😂
بتول بتروح بتنزل وراه ربنا يخليك ليا يا كمال
كمال سمعتك علي فكره و يخليكي ليا يا طفله و بينزل
سعاد تعال يا حبيبي يلا علشان تاكل
نهال اتفضلي يا هنام باقي الاكل
كمال بيبص لسعاد
=مين اللي عامل الامل ده يا ماما
سعاد نهال يا بني
كمال طب لمي الامل ده في اكياس بلاستيك يا بتول
بتول ليه يا كمال
كمال من هنا و رايح عايزه تخلي نهال تطبخ تطبخ لل الكلا*ب اللي في الشارع
جميله ليه يا كمال هي مش عامله في حاجه كانت بدوق كل حاجه قدامي
معاذ استني يا جميله خليه يعمل اللي هو عايزه
بتول بس يا
كمال يلا يا بتول اعملي اللي بقولك عليه هاتي اكياس و هلي جنات تلم الاكل ده فيهم
عزت خلاص يا نهال بعد كدا ما تعمليش اكل خلي جنات هي اللي تعمل
كمال لا انا قلت اللي عندي انا عايزها تطبخ بس لكلا*ب اللي في الشوارع اللي زي اصلها بالظبط
نهال بصوت عالي انتم ليه بتعملوا فيا كده انا خلاص عرفت غلطتي مش هكررها تاني انا اسفه بقى
بتول انت يا بنت انت هتمثل علينا شويه دول اوعك تكوني مفكره نفسك هتنجحي يعني وخطتك تمشي بدمعتي اللي بتنزليهم دول
نهال جايه تمسك بتول
كمال بيرمي نهال في الأرض اوعك تلمسي شعره واحده منها
نهال على طول بتظن في وحشه والله انا كنت هبوس ايديها واترجاها
جميله الثقه بتيجي مره واحده بس يا نهال
كمال يلا يا جنات روحي أعملي فطار وانا رايح علي الشغل
بتول وانت مش هتاكل
كمال مليش نفس و بيمشي
بتول يا ربي بقي
عزت ولا انا مش عايز اكل تعال يا معاذ علشان الشغل
معاذ انا مالي طيب انا عايز اكل
عزت بتحذير يلا
نور روح يا معاذ وانا هبعتلك امل علي الشركه
معاذ بيبوس رأسها ماشي يلا باي
بتول بتطلع الاوضه بتاعتها وبتكلم يوسف الو يا يوسف بقول لك خلي بالك من كمال وانا هاجي الشركه النهارده هبعت له اكل عشان هو ما اكلش حاجه النهارده واحاول اسلم الشغل اللي انا اشتغلته امبارح ووست الدوسيهات بتاعه كمال عشان ما يحسش ان انا اللي اشتغلتهم
يوسف خلاص ماشي وهتعملي ايه بالصور بتاعت نهال
بتول اخلي نهال تعترف على ماما عشان اعرف فعلا ماما كانت متفقه معاهم ولا لا
يوسف خلاص ماشي خلي بالك من نفسك لو عاوزة حاجه كلميني
بتول حاضر شكرا جدا يا يوسف ما اعرفش لو من غيرك كنت عملت ايه
يوسف ما تقوليش كده كمال زي أخويا
بتول بتقفل
جميله بتول ممكن أدخل
بتول تعالي يا حبيبتي
جميله هو انا زي ما سمعت فعلا انت عايزه تخلي النهار تعترف على ماما
بتول اه انا عايزه انتقم من اي حد كسرني
جميله خلاص يا بتول انسي و هي بعتت عندك
بتول لا لا يا جميله للانتقام في عينها كل يوم بيزيد اكتر و اكتر
جميله طب انا خايفه عليكي
بتول لا متخفيش عليا مش انا بتاعت زمان اللي يتخاف عليها و بتخرج
بتول اخرجي يا جنات علشان عايزه أعمل اكل ل كمال و اوصل لي الشركة
جنات حاضر
نور بجد تعالي نعمل سوا كنت عايزه اعمل ل معاذ
جميله بضحك هي حت عليا وانا كمان
بتول بس انا هروح لوحدي و اوصل لكل واحد طلبه
نور بس كدا يا ياريت 😂
بعد وقت طويل الكل بيشتغل في الأكل و ييخلصوا
بعد وقت بتول بتوصل الشركه
وتوصل الاكل للاسلام ومعاذ
بتول بتخبط علي المكتب بتاع كمال
كمال ادخل =
ايه اللي جابك يا بتول
بتول خد يا قلبي قولت اجيب ليك أكل
كمال يوه يا بتول قولت ليكي مش لازم
بتول تؤ تؤ انا مش عامل غير معاك يا بقي علشان أنا جعانه اوي
كمال لا وكمان ما اكلتيش
بتول خلاص بقي يلا
كمال بياكل تسلم ايدك انت اللي عامله الاكل ده كله
بتول بفرحه اه ايه رايك وكان بوقها كله مليان اكل
كمال بيشاور بايده أنها تسمح بوقها
بتول امم في ايه
كمال فجاه بيم*ص بوقها
بتول بشهقه حممم ايه ده ما تقول يا كمال أن لوفي فيه امل متعملش كدا
كمال بيضحك علي منظرها خلاص خلاص اسف
السكرتيره نورهان بتخبط
كمال اعدلي الطرحه يا بتول
بتول حاضر
كمال ادخل
السكرتيره اتفضل الاوراق المطلوبة
بتول افتكرت أنها عايزه تسلم الاوراق اللي معاها بتروح تخبط في نورهان علشان الاوراق بتاعتها وبتاعه نورهان اتلخبطوا مع بعض
بتول اه
كمال بتول أنتِ كويسه تعالي يا حبيبتي هاتي أيدك
بتول اه اه كويسه
نورهان اسفه والله ما خدتش بالي انك واقفه انا هلم الورق كله انا دلوقتي
بتول لا عادي يا قلبي يلا يا كمال انا هروح
كمال خلي ماجدي يوصلك
بتول حاضر
يوسف بصوت واطي بتول بتول
بتول بتدخل المكتب بسرعه و بتنسي و بتسيب الباب مفتوح
=ايه يا يوسف
يوسف خدي اخر نسخه معايا من صور نهال و عمار
كمال بيدخل
= صور ايه يا بتول
بتول بتوتر….. يلا توقعاتكم هل كمال هيشوف الصور اللي مع يوسف و بتول ولا لا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشقت طفولتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *