Uncategorized

رواية انتقام ولكن الفصل الخامس عشر 15 والأخير بقلم شهد مصطفى

 رواية انتقام ولكن الفصل الخامس عشر 15 بقلم شهد مصطفى

رواية انتقام ولكن الفصل الخامس عشر 15 بقلم شهد مصطفى

رواية انتقام ولكن الفصل الخامس عشر 15 والأخير بقلم شهد مصطفى

اسيل:برافو عليكم واللهى ده انتم كنتوا ثلاثى هايل ولعبتوا بيا أنا ويوسف
كريم:يبقى أنتى اللى بعتى الرسائل لكل واحد فينا
اسيل:ايوه أنا
كريم رفع المسد”س وطخخخ
اسيل:يوسسسسسف
يوسف وقع على الأرض وبدأ ينز”ف
كريم:لا واللهى شجاع يا ابنى جيت امتى
اسيل:لا يا يوسف متسيبنيش
حازم قرب منها وشدها من دراعها وقال:مش ده اللى عذ””بك ميسيبكيش ليه
اسيل بصريخ:لانى بحبه
يوسف على الأرض وواخد رصا”صه فى بطنه وبينز””ف
اسيل بغضب وهى ماسكه المسد”س:أنتوا ايه ازاى عملتوا كده
كريم:كواجهه نظر عايزانى اسيبك ليه بعد كل ده يا اسيل
يوسف بغضب وهو على الارض:أهدى ونزلى المسدس يا اسيل وكله هيتحل
حازم:أنت لسه ليك عين تتكلم
يوسف:أنت ازاى عملت كده يا كريم
كريم:أنا مغل”طش أنا فهمتك بس وأنت صدقت
يوسف:وس”خ
اسيل بصريخ:اسكتوا بقى انتوا ايه
واكملت بداتوا اللعبه وأنا اللى هنهيها
وضر””بت طل””قه بس يوسف قام ورفع أيدها
كريم:لا خو”فت منك كده
اسيل:لازم تخا””ف وفجأة البوليس طلع من كل حته ومسك كريم وابوها وحازم
اسيل قربت من ابوها وقالت:مش مسمحاك
يوسف قلع الواقى وقال:بعد كده متعمليش فيها بطله
اسيل:وعرفت مكانى منين يا عم الشجاع
يوسف:اختك المصو’ن قالت لى مكانك وقالت لى انك جبتى مسد””س
اسيل:و
يوسف:ومفيش 
مع السلامه يا اسيل وسابها ومشى
اسيل دموعها نزلت وقالت:انتهينا
بعد شهر و اتنين وثلاثة
اسيل رجعت شغلها وفتحت صيدليه كبيرة
وهى بتقفل اتل”م عليها ثلاث شباب
اسيل:وحيا’ة امى لو مبعدتوا عن طريقى لتند””موا
الشاب:اكيد هتع”جب الباشا وهيد”فع فيها كتير
التانى:عندك حق
بدأوا يقربوا منها ومسكو”ها وخد'”رو’ها
عند يوسف
نسرين راحت له هى ومروان
نسرين:ايه هى ديه النهايه
يوسف:الظاهر كده مش هينفع نرجع تانى عن اذنك وسابها وطلع فوق
مروان صاحب يوسف:شكلها نهايه قصتهم
نسرين؛وهى كانت فين البدايه
فى مكان آخر
اسيل مر”بو”طه
الشاب:مبسوط مننا
الا مبسوط خد فلوسك
الثلاث شباب مشيوا و
تعالى جهزيها
:امرك
وترجعى تر””بطيها وخرج وسابها
بعد ساعة
اسيل لسه مر””بو””طه وفجأة دخل يوسف المكان ده
يوسف وهو بيلف:جايبنى هنا ليه يا كريم ايه ده أنت فين وبيلف وشه بيلاقيها مر””بو””طه
يوسف:اسيلللللللللل وجرى عليها فك”ها وبدأ يفو”قها
بعد وقت اسيل بدات تفوق
يوسف:اسيل ايه اللى جابك هنا
اسيل:خطفو”نى ولا’د ال
يوسف بتعجب:بفستان فرح
اسيل بتبص لنفسها وصرخت:ازاى انا مكنتش كده يا لهو”ى يا لهو”ى
يوسف:دقيقه واحده وبيبص لنفسه وهو لابس بدله وقال:اه يا مروان الكل”ب أنا فهمتك أنت ونسرين
وفجاه اشتغلت فيديو قدامهم فيه مروان ونسرين
نسرين:قر”فتو”نا ٣شهور قر”فينا فى عيشتنا عوزين نتجوز أنا والواد وانتوا مش عايزين ت”تنيل”وا ترجعوا
مروان:بص يا يوسف أنت واسيل خروج من عندكم مفيش الا لما تتصافوا ونقول مبروك غير كده عفن””وا عندكم???????? وخلص الفيديو
يوسف:ورحمه أمى لوريك يا مروان الك”ل”ب
اسيل:اما وريتك يا نسرين مبقاش اسيل
يوسف قعد بعيد عنها وفجأة
اسيل:اعاااااا وجريت عليه حضنته ويوسف حضنها وقال بابتسامة
يوسف:فيه ايه
اسيل:فار
يوسف:اسيل أنا
اسيل:مشيته صح وجت تبعد شدها وقال:اهو انتوا كده يا ستات مبتتنز”لوش أنا هتنا”زل وحشتينى وبحبك ومتسيبينيش يا اسيل
اسيل واقفة ومتنحه
يوسف:وحشنى حضنك وحضنها
اسيل رفعت أيدها وحضنته
يوسف:بحبك
اسيل:وانا بمو”ت فيك بعشقك وفجأة الباب اتفتح ودخلوا
نسرين: حمدلله على سلامه الحب جت”كم خي”بة قر”فتو’نا ناس مبتجيش الا بالخ”ط”ف
مروان:وربنا أنتِ عسل يا نسرين
يوسف:مش معنى كده انى هسكت لك
نسرين:اتلهى بقولكم ايه انا مجهزتكيش على الفاضى والواد مروان مجهزش يوسف على الفاضى واحنا مش حهزين على الفاضي انتوا هتتجوزوا واحنا هنتخطب أنا وميرو
بعد كتب الكتاب بساعه
مروان بيرقص هو ونسرين سوا
مروان:خطيبتى قمر يا ناس
نسرين:عشان تعرف بس
اما عن اسيل ويوسف فكانوا فى عربيته
اسيل:هنروح فين
بعد ساعه يوسف وقف لنفس المكان
يوسف:أنزلى
اسيل نزلت وكان نفس البيت اللى فى الغابه
يوسف جاب بوكس كبير واداه ل اسيل
اسيل فتحته و
اسيل:جميل قوى يا يوسف وحضنت الدبدوب
يوسف:مفيش حضن لصاحب الدبدوب
اسيل قربت منه هتحضنه
يوسف:لا لا ده عند خالتو الاحضان خلصت من زمان وشالها وقال:بحبك يا قلب يوسف
اسيل وهى بتحضنه:وانا بعشقك
تمت..
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *