Uncategorized
رواية اعشقني كما أكون الفصل الرابع 4 بقلم راندا علي
رواية اعشقني كما أكون الفصل الرابع 4 بقلم راندا علي
رواية اعشقني كما أكون الفصل الرابع 4 بقلم راندا علي |
رواية اعشقني كما أكون الفصل الرابع 4 بقلم راندا علي
الممرضه /اتفضل ي دكتور ادم النتيجه طلعت ادم اخد نتيجة التحاليل وبيبص فيها عيونه دمعت ونصدم / كانسر ف دم معقولعمر/ مالك ي ادم في اي مال شكلك اتغير كدا ليادم….عمر/ادمممادم بحزن/ اي ي عمرعمر / مالك في اي شكلك اتغير كدا لا ادم بحزن/نتيجة تحاليل كنت اتمني متبقاش كدا وطلعت اجابيRanda Ali.عمر/ هي حاله دي تقربلكادم/لاعمر/ لي متاثر اوي كداادم / مش عارفعمر/ اوعي تكون حبتهاادم / انت بتقول اي بسف مكان تاني نزل مازم من عربيته قدام فيلا كبيره وفتح العربيه وشالها ودخل•ابعدددد عني والله لاوديك ف داه*يهمازن دخل وقفل الباب وحطها علي الكرسي وبصلها ف عيونها الزرقاء / ابقي وريني هتطلعي من هنا ازاي •بعياط جامد وبراءه/ سبني امشي انا عملتلك ايمازن حضنها/هششش بطلي عياط انتي عجبتيني ونا عاوزكRanda Ali.•ازايمازن ضحك بمكر/شكلك صغير جامد•ببراءه ودموع/١٨ سنهمازن/صغيره وبجمال دا كله اسمك اي•لانامازن/اسمك حلو اويلانا /خرجني بقي من هنا وسبني ف حاليمازن مسك أيدها اللي بتترعش وبا*سها/ انا مصدقت اني لاقيتك اسيبك ازاي لانا ضر*بته مره وحده ف بطنه برجليها وطلعت تجري تفتح البابمازن طلع يجري وراها ومسكها وضر*بها بلقلمRanda Ali.ف مكان تانياياد/ كانت بتعيط جامد وتعبانه وبتقول أن عندها كانسرمروه بشر/ دا كلام وخلاص عشان ترجعلها وقربت منه ونا اللي بحبك من زمان مش هماك وبتفكر فيهااياد سكت بعدها قال/ بعد اسبوع خديلي معاد من عمو وقاممروه بفرحه/ اخيرا حصلت علي اللي عوزاه اكيد طبعا محدش يقف ف وشيRanda Ali.ف المستشفياياد بيمسك أيدها وبي*بوسها/وحشتيني اويمليكه وشها حمر وذادها جمال/ وانت كمان اوياياد/ بحبك اوي هتفضلي اول حاجه ف حياتيمليكه / وعد مش هنتفرق ابدا انا بكره الفراق وبخاف منهاياد ماسك أيدها بحنيه وبيطمنها/ عمرنا مهنسيب بعض ف حد بردو يسيب روحهمليكه بحب جامد/ بقيت زي المرض عشقك بقي مرض جوايا يحبك اوي
الممرضه /اتفضل ي دكتور ادم النتيجه طلعت ادم اخد نتيجة التحاليل وبيبص فيها عيونه دمعت ونصدم / كانسر ف دم معقول
عمر/ مالك ي ادم في اي مال شكلك اتغير كدا لي
ادم….
عمر/ادممم
ادم بحزن/ اي ي عمر
عمر / مالك في اي شكلك اتغير كدا لا
ادم بحزن/نتيجة تحاليل كنت اتمني متبقاش كدا وطلعت اجابي
Randa Ali.
عمر/ هي حاله دي تقربلك
ادم/لا
عمر/ لي متاثر اوي كدا
ادم / مش عارف
عمر/ اوعي تكون حبتها
ادم / انت بتقول اي بس
ف مكان تاني نزل مازم من عربيته قدام فيلا كبيره وفتح العربيه وشالها ودخل
•ابعدددد عني والله لاوديك ف داه*يه
مازن دخل وقفل الباب وحطها علي الكرسي وبصلها ف عيونها الزرقاء / ابقي وريني هتطلعي من هنا ازاي
•بعياط جامد وبراءه/ سبني امشي انا عملتلك اي
مازن حضنها/هششش بطلي عياط انتي عجبتيني ونا عاوزك
Randa Ali.
•ازاي
مازن ضحك بمكر/شكلك صغير جامد
•ببراءه ودموع/١٨ سنه
مازن/صغيره وبجمال دا كله اسمك اي
•لانا
مازن/اسمك حلو اوي
لانا /خرجني بقي من هنا وسبني ف حالي
مازن مسك أيدها اللي بتترعش وبا*سها/ انا مصدقت اني لاقيتك اسيبك ازاي
لانا ضر*بته مره وحده ف بطنه برجليها وطلعت تجري تفتح الباب
مازن طلع يجري وراها ومسكها وضر*بها بلقلم
Randa Ali.
ف مكان تاني
اياد/ كانت بتعيط جامد وتعبانه وبتقول أن عندها كانسر
مروه بشر/ دا كلام وخلاص عشان ترجعلها وقربت منه ونا اللي بحبك من زمان مش هماك وبتفكر فيها
اياد سكت بعدها قال/ بعد اسبوع خديلي معاد من عمو وقام
مروه بفرحه/ اخيرا حصلت علي اللي عوزاه اكيد طبعا محدش يقف ف وشي
Randa Ali.
ف المستشفي
اياد بيمسك أيدها وبي*بوسها/وحشتيني اوي
مليكه وشها حمر وذادها جمال/ وانت كمان اوي
اياد/ بحبك اوي هتفضلي اول حاجه ف حياتي
مليكه / وعد مش هنتفرق ابدا انا بكره الفراق وبخاف منه
اياد ماسك أيدها بحنيه وبيطمنها/ عمرنا مهنسيب بعض ف حد بردو يسيب روحه
مليكه بحب جامد/ بقيت زي المرض عشقك بقي مرض جوايا يحبك اوي