Uncategorized
رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل التاسع 9 بقلم مي محمد
رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل التاسع 9 بقلم مي محمد
رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل التاسع 9 بقلم مي محمد |
رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل التاسع 9 بقلم مي محمد
اسيرة حبه ????
ــــــــــــــــ ف المستشفي
سخر بيفوق وكل العيله واقفه قدامه بخوف
اسر.. انت كويس يابني
سخر بتعب وتذكر كل شي.. ح حور فين
رامز.. يعنى اي حور فين هي مش معاك كانت
سخر قام اتعدل بتعب وماسك دماغه.. ف اطريق هجمو علينا عربيات كدهGB سوده وكان ف بترجادات كتير نزلت اشوف ف اي واحد منهم ضربني ع دماغي ومش فاكر حاجه بعدهاا
” كان داخل الاوضة وتصدم من ال سمعووو
والكل شافه وتقدم اسر لعنده ..فين حور ياسيف وديتها فين
سيف بخضة ع حوره.. ايييييه حور وتقدم ومسك سخر من ياقة قميصوو.. فين حور
سخر بتعب ورامز بعدهم عن بعض.. م معرفش مش فاكر حاجه و ولما انت هناا امال هي مع مين
سيف… نعم الا حور انت فاهم متلعبونيش ب اعصابي
اسر مسكه من دراعه.. يعني هي مش معااك
ورد.. حور فين يا سيف انت اال مش كنت عايزها تسافر
لميس وقعت ع الارض.. هتولي بنتي يارب وفضلت تعيط هي وروح
ورد… اهدي يالميس ان شاء الله خير هنلقيهاا
رامز سحب اسر لبراا
وسيف وقاام وترك لدموعه المجال ع غياب حوره
سيف ف سره.. فينك يااا حوري فينك هجنن عليكي تعبان وقلبي تعبان من غيرك اااااه القيكي بس ومش هزعلك تاني والله ????
ــــــــــــــــ ــــــــــــــــ ومن الجهة الاخرا عند حور ????
حور بصدمه … انت
رحمة بشر .. ايه ياعسل مالك كده خايفه ليه
حور بتوتر وخوف.. م رحمة انتي عايزه اي مني
رحمة بستغراب.. انتي تعرفيني
ازاي بقي غريبه دي
حور .. اصل بابا وعمو حكولي عنك كتير
قاطعته رحمة بضحك … هههههه اه صح ازاي انسئ يعني حبيب القلب اممممم
حور بتوتر وتعب.. ا انتي عاوزه م مني اي
رحمة..ولا حاجه ياروحي هموتك وكسر ابوكي بيكي ولا انتي شايفه حاجه غير كده
حور ببكاء.. حرام عليكي انا تعبانه ارحميني انا مليش دعوة
رحمة بضحك.. هو انتي خايفه كده ليه طيب انتي عارفه ان امك كانت بتحب اسر هههههه وعايزه تقتل ورد ههههه كل دا وف انهاية غدرت بيااا ههههه عشان كده لازم اموتك عشان لميس هانم تدوق الغداب والسنين ال قديتهاا ف السجن فاهمه
ومسكتها من شعرهاا بقوة لدرجة ان حور هتفقد وعيهاا وتركتهاا وخرجت
حور ببكاء وتعب ف سرهااا.. الحقني يااا سيف الحقني هموت وفضلت تعييط
* نعم انها من معذبهاا ويقسو عليهاا لكن انه ملجئ الوحيد للأمان لهااا*
ــــــــــــــــ ــــــــــــــــ mai
عند اسر ورامز ”
رامز بعصبية.. مناش اعداء يااسر الحمدلله مين ليه مصلحه يوجعني كده
اسر ربت ع كتف صديقه.. اهدا يارامز ون شاء الله هنلقيها متخافش خلي املك فربنا كبير
رامز .. ازاي يعني بنتي مخطوفه ومش عارفين مين ولا حتي شكين ف حد
كيف كيف بس يااسر
اسر .. اهدا بقي انا معاك وهتكون كويسه
حضنو بعض ودخلو عند سخر “
لميس بتندب بتوتر وبكاء ع ابنتهاا.. يارب ا انا بنتي بتخاف من اقل حاجه ياترا فينك يابنتي بس وفضلت تعيط ورد حضنها وتبكي هي الاخرا ع حالهم
لميس مسحت دموعها وقفت قدام سيف.. مش انت بتحب حور هتهالي ياسيف وانا والله هجوزهالك وقتي والله والله وفضلت تعيط وسيف خدها ف حضنه وعيون متحجرة دموع .. حاضر هجبهالك اهدي بس وقبل راسهاا وتوجه عشان يمشي لكن اوقفه سخر
سخر ونسئ المشاكل ال مع سيف وخناقه معاه الفترة ال فاتت.. انا هاجي معاك
سيف ونسئ بردو كل شي وبتسم انها يخاف عليه كأنه اخوه من لحمه ودمه .. لااا انت تعبان ومحتاج راحة ارتاح الاول
( ياجماعه انا نزلت والله العظيم للناس ال بتتفاعل وتفرحني مش عايزه ازعلكم بس دا هيكون اخر بارت لو ملقتش تفاااعل جامد قدرو تعبي بقي ) ــــــــــــــــ mai
سخر بتعب .. لاا هاجي معاك دي اختي
قاطعه سيف .. وحوري
ارتاح انت انهردا ونا اما لاقي حاجه هكلمك ماشي
سخر ابتسم يعلم مدا خوف السيف عليه.. ماشي وبتسم وناام من اثار اضربة
ــــــــــــــــ واخدو سخر البيت
ــــــــــــــــ ف فيلا العائلة *
اسر بخوف ع ابنه.. انت تعرف مكانهااا
سيف بتعب.. لااا بس هعرف رجالتي ف كل مكاان متقلقش هجيبها وبتسم وقام عشان يمشي بس مقدرش يخرج ع طول طلع ع اوضة حوره فتح ادولاب ولقي فستان لحور هو كان جيبهولها ابتسم واخدها وقفل الدولاب وقعد ع السرير وفضل يشم ريحتهاا فيه معا نزول دموعه
سيف اخد الفستان وحضننه .. اااااه حاسس ليكي ميت سنه مشفتكيش وحشاني اوي ياحوري ومن كتير اتفكير وتعب نام ????
ف الصبااااح * يوم جديد واحداث جديده ”
ــــــــــــــــ ــــــــــــــــ عند حور*
من قلت الاكل وشرب بتغيب كتير ورحمة مانعه عنها الاكل وشرب
( انها اصرت ع الانتقام بعد هروبهاا من السجن )
حور ف سرهاا .. ااااه تعبانه يا سيف الحقني بمووت ????
هنا فاق بفزع سيف ونفسهاا يعلو ويهبط كأنه حس بكلامها ليه نزلت دمعه ع خده وقاام بتعب نزل وخرج برا البيت كله
ــــــــــــــــ بعد ساعة العيلة متجمعه ع السفرة بيفطرو
وروح منزلتش معاهم من خوفهاا ع حور قاعده طول الوقت بتعيط
اسر.. بردو مفيش فايده مردياش تاكل
ورد بتعب.. ايوا مش عايزه تاكل خاالص وبتعيط
رامز قام من ع الاكل واخد معاه شوية سندوتشات وعصير وطلع عند روح
روح بزعيق.. مش عايزه اكل مش عايزه مش عايزه اشوف حد سبوني بقي *
” رامز .. حتي اناا يا روح
روح قامت من مكانها.. عمو ادخل طبعا افتكرتك اداده
رامز قعد وقعدها وحط الاكل قدامها.. لازم تاكلي عشان اما حور تاجي تبقي واقفه جنبهاا
روح.. مليش نفس
رامز بحنيه.. حضنها وملس ع شعرهاا.. لازم تاكلي يابنتي عشان صحتك وغير كده احنا مش ناقصين وحده تبقي مخطوفه ومش عارفينها فين وتانيه تعبانه ومش قادرة تقف ليه كده يابنتي حرام
روح عيطتت اكتر .. حاضر ه هاكل بس حور هترجع صح
رامز باس دماغها .. اه ياروحي كلي يلا
وسابهاا ونزل وهي بتدأت تاكل
ــــــــــــــــ عند سيف
الراجل .. سيف بيه والله معرفش دورنا فكل حته مفيش اي اثر ليها گأنه الارض انشقت وبلعتها
( رحمة كانت خايده حور ف مكان ال مات فيه يوسف عشان ميخطرش ع بال حد )
سيف مسكه من ياقة قميصو بغضب.. نعم ياروح امك متعرفش اي غور مش عاوز اشوف وشك وزاحه ع الارض
ومشي بعصبيه وهجنن عليها دور ف كل حته يعتبر قلب مصر كلهاا راحت فين بس
وقال بزغيق .وخنقة وصوت عالي صرخت وجه. اااااااااااه فينكككك ياحووووري
يارب يارب مليش غيرك
ــــــــــــــــ ف اوضة روح دخل سخر لقيها منكمشه ع السرير قامت لما شافته
سخر بتعب … روح تعالي ف حضني تعبان
روح بدون اي كلام قامت ودخلت ف حضنه حضنهااا بقوة كاد ان يكسر اضلاعها
روح بوجع.. ابيه انت كويس
سخر طلع من حضنها وبدون مايرد قبلها بعمق وهي تبادله القبلة وتتحول الي قبلات متفرقه ع رقبتهاا بكل حب وحننيه وبتعد عنها لما شافها بتعيط
ــــــــــــــــ
ومن اللجهة الاخرا
ــــــــــــــــ عند حور
دخل راجل عليها ويبدو عليه يعشق الشهوة والمال
حور بخوف.. ا انت ع عاوز اي ابعد بقي اااااااااااااااااااااااه وفقدت الوعي