Uncategorized
رواية حب ملكني الفصل الثالث 3 بقلم منة
رواية حب ملكني الفصل الثالث 3 بقلم منة
رواية حب ملكني الفصل الثالث 3 بقلم منة |
رواية حب ملكني الفصل الثالث 3 بقلم منة
اسر . اقلعي
رهف بصدمه. اقلع ايه ياحيوان انت ولسه هتضربو
اسر مسك أيدها اقلعي الفستان اللي انتي لبسه ده والحركه دي متتعملش تاني وصوتك ميعلش تاني فاهمه
رهف بخوف حاولت تداريه . وسع كده
دخلت رهف الحمام خدت دوش بعدها خرجت واكتشفت أن مفيش هدوم ليها هنا
رهف . اسر اسر
اسر . نعم
رهف وهي قافله الباب ينفع البس من عندك لحد ما اجيب لبسي
اسر . افكر
رهف . ام انك رخم بشكل
اسر. بتقولي حاجه
رهف . لا بقول أنا هلبس من عندك
لبست تيشرت وبنطلون وكانو واسعين وكبار عليه وخرجت وكان هو قاعد في الصله وشافه قاعد يضحك علي منظره
رهف . بتضحك علي ايه انت
اسر . واسعي يابت من هنا ونزلي صابعك ده
رهف . وان موسعتش يعني
اسر . وقرب منها
رهف . بدءت تبعد
اسر قام شايله وحطه اللمه التانيه وهي مصدومه وفاتحه بوقه
اسر. اقفلي بوءق الدبان دخل واسمعي الكلام بعد كده
رهف . ولو مسمعتش يعني
اسر ابتسم ابتسامه خفيفه . ولف وشو وطبع بوسه خفيفه علي شفايفها
رهف بصدمه . ايه ده
اسر وطبع قبله كمان علي شفايفها ده عقابك لو مسمعتيش كلامي بعد كده
رهف وشه كلو احمر وبداءت تستوعب وزقتو ودخلت اوضته وقفلت الباب اسر ابتسم ودخل اوضتو
عند زاهر
امنيه. انت شايف أن ده صح يابابا
زاهر . ده الحل الوحيد يابنتي اللي يخلي العيله زي زمان. وانا متاكد أن رهف هي اللي هتصلح علاقة اسر و ابراهيم
في بيت محمد .
محمد . البيت بقا هادي ومفيش فيها صوت بجد وحشتني من دلوقتي
مرفت . دي سنة الحياه عقبال فرحك ياشمس
شمس . لا أنا قاعده علي قلبك شويا يا مرفت ولا انتي زهقتي مني
مرفت . ده انتي بنتي التانيه يانن عيني
محمد بحب . يلا بقا علشان الوقت اتاخر يلا ياشمس ادخلي نامي
عند مازن . العريس فاتح ليه الله يخربيتك
اسر . مش جايلي نوم ياعم
مازن .اقفل الله يخربيتك هتفضحنا
اسر . ماشي ياعم
مازن هو كمان قفل ونام وهو بيفكر في المجنونه اللي قابله
في صباح يوم جديد
اسر . انتي متعوده تصحي متاخر كده
رهف .لو عندك مانع طلقني
اسر . شكلك عايزه تتعاقبي وانا بحب اعقبك اوي الصراحه ولسه هيقرب رهف جريت من قدامو
رهف. علي فكره انت سافل ومش محترم ولسه بتكمل مشي وقعت بسبب أن البنطلون كبير عليها
اسر بضحك . طب قومي ياختي
رهف بدموع . رجلي وجعاني
اسر بجديه . شاله وحطه علي الكنبه وحط ليها مرهم
ده كلو تحت تركيز رهف في ملامح اسر
انا وصيت علي هدوم ليكي للبيت وزمانه جايه
ترن ترن
اهو وصلت
اسر . تمام شكر
اسر . خدي يا رهف
رهف دخلت تلبس حاجه تانيه .
رهف بصدمه . ايه ده ايه الهدوم اللي جايبه دي هو مفكر ايه
رهف بزعيق . ايه اللي انت جايبو دي يا استاذ
اسر . جايب ايه. لبس
رهف . ده لبس ده.
اسر . أنا قولت للراجل هات لبس حريمي
رهف بزفير
دخلت رهف ولبست برمودر لحد الركبه وتيشرت ربع كم وده كان اكتر حاجه محترمه في الهدوم وعملت شعره كحه وخرجت
اسر بصدمه . ايه الحلوه دي يابنتي
رهف . اتلم ياض انت
اسر . اتلم يا ايه رهف انتي متاكده انك دكتوره
رهف . شور
أنا عايزه اكل. ايه البيت اللي مفيهوش اكل ده
اسر . مين المفروض يعمل اكل يابت انتي ولا انتي مش بتعرفي
رهف . أنا مش بعرف اتفرج علي احسن شيف دلوقتي ودخلت المطبخ
رهف بتوتر . أنا دبست نفسي ليه ما كونت اقولو مش بعرف لازم اعمل فيها الشيف حسن الله يرحم ايامك يامرفت
طب هعمل ايه انا دلوقتي احاول وخلاص
وصوت خبط في المطبخ جامد
اسر . ايه ده انتي عملتي ايه
رهف . كونت بعمل بيض وكونت هعمل عصير بس مش عارفه ايه اللي حصل
اسر ببتسامه بسيطه . خلاص خلاص أنا هساعدك وبداء ينضف المطبخ
وبداء يعمل اكل
رهف. الله طعم الاكل حلو اوي انت اتعلمت ازاي
اسر . ما انا اللي كونت بعمل اكل لنفسي وانا برا
بس متتعوديش علي كده
رهف . ليه بس كده يا عمنا دنا لسه بشكر فيك
اسر بضحك علي طريقته
اسر . تيجي نبقا صحاب وننسا كل حاجه
رهف . موافقه بس بشرط تعملي اكل كل يوم
اسر ببتسامه . ماشي ياستي مقدور عليها
رهف. بس لازم نفتح قلوبنا لبعض يا اسر يعني قولي كل حاجه عنك
اسر. عايزه تعرفي ايه
رهف . ليه مش بتحب ابوك ليه بتعملو كده وليه سافرت اصلا
اسر اتعصب . رهف خلي في حدود مش علشان قولت ليكي صحاب يبقا خلاص ودخل الاوضه
رهف . أنا عكيت ولا ايه طب وبعدين بقا اعمل ايه
هعمل قهوه واصلحو
اسر . اتفضلي
رهف دخلت ومعاه القهوه مش بعرف اعمل الا هي بس شوية قهوه ايه مش هتشرب بعدهم
اسر ابتسم علي طريقتها . رهف أنا آسف بس في حاجات كتير صعب تتقال
رهف . ولا يهمك أنا غلطانه
اسر . والغلطان لازم يتعاقب ولسه هيبوسه جرس الباب
مين الرخم ده بس يارب .
مراد . افتح يا عريس
اسر . اهلا انفصلوا يا جماعه دقيقه واحده رهف خليكي جوا
اتفضل يا جدي اتفضل ياعمي
مراد . وانا لا يعني
اسر . لا ازاي ادخل دنا هوريك
مراد بخبث . احنا جينا في وقت غلط ولا ايه
اسر بغيظ. لا ابد يا حبيبي فين مازن
مراد . هيجي بليل
اسر . ماشي دقيقه يا جماعه وجاي ودخل عند رهف
رهف . في ايه قولتلي مخرجش ليه
اسر . ليه ناويه تخرجي كده ولا حاجه أنا جبتلك ده البسيه
اسر خرج
اسر . هو ابراهيم باشا مفكرش يجي يشوف ابنو حته بتريقه الله يكون في عونو مشغول
امنيه بتداري الزعل . أنا مش مكفيه ولا ايه انا وجدك
اسر. انتو بدنيا عندي ياحبيبتي
رهف . ماما وحشتيني وانت يابابا وسلمت علي الكل فين شمس
مرفت شمس هتيجي بليل
رهف . ماشي ياماما
وقعدو يضحكو شويا
زاهر . طب يلا بينا بقا ولا ايه
رهف . ما انتو قاعدين شويا لسه بدري
محمد . كده حلو ياحبيبتي
ومشيو
اسر . ايه كونا بنقول ايه بقا
رهف . ايه انا مش فاكره
اسر . كونا بنقول علي العقاب ولسه الباب بيرن
رهف . وسع كده وفتحت الباب
شمس . حبيبتي وحضنو بعض ودخلو وقعدو مع بعض شويا
اسر. طب أنا هقعد اشتغل شويا في الأوضه واسيبكو مع بعض
رهف. تمام
شمس . ها قوليلي بقا عامله ايه وبيعاملك ازاي
رهف. اسر. بيعملني كويس جدا بس في حاجات كتيره في قلبو مش راضي يحكيه ليا
وقعدو يهزرو مع بعض شويا والباب خبط تاني
اسر خرج . أنا هفتح
مازن . ايه ياعريس هفضل واقف شويا كمان احسن
اسر. ادخل ياض
مازن وسع كده ياعم انت
ودخل
مازن . استغفرالله العظيم
شمس . اعوذو بالله من الخبث و الخبائث
اسر ورهف . في ايه
مازن . مفيش حاجه أنا قولت اجي اسلم بس همشي علي طول
اسر . ايه يابني متقعد شويا
مازن . لا بقا أنا همشي متقلقش لسه هاجي ازوركو كتير وضحك
اسر . ماشي ياعم
مازن . يلا مع السلامه ومتنسيش يا رهف ابقي رشي بيرسول علشان في دبان كتير اوي وبص لشمس
رهف بعدم فهم . حاضر ينفع توصل شمس معاك هي كانت ماشيه
شمس . لا خلاص انا همشي لوحدي
اسر . لا ياشمس الوقت اتاخر خليه يوصلك احسن
شمس بياس . تمام
ومشيو
رهف دخلت اوضته ونامت
واسر كذالك
مازن. اتفضلي يا سنيوريتا
شمس بصت بقرف . يارب الصبر من عندك
وفضلو ساكتين شويا
شمس . شكرا علي التوصيله
مازن. عفوا بس فين الفلوس
شمس . فلوس ايه
مازن. أنا مش وصلت يعني المفروض في اجره
شمس . لا ونبي
مازن . طبعا بس صعبتي عليا شكل مش معاكي فلوس فا خليها مره تاني بقا
شمس . بصت لها بابتسامه لا كتر خيرك وطلعت
في صباح يوم جديد
امنيه. بابا ايه رايك نقول لاسر يجي يقعد معانا هنا
زاهر . قولتلو وقال لا
امنيه . نقولو تاني ونقنعو
وعند اسر صحي بدري وخد دوش ولبس وكان خلاص نازل شافه خارجه من الأوضه
اسر ببتسامه علي شكله صباح الخير
رهف . صباح النور انت رايح فين
اسر . رايح الشركه
رهف. طيب
وبيفتح علشان يخرج خلاص
سيربريس
رهف بصدمه من اللي شايفه