روايات

رواية طفلتي البريئة الفصل السابع عشر 17 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الفصل السابع عشر 17 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة البارت السابع عشر

رواية طفلتي البريئة الجزء السابع عشر

طفلتي البريئة
طفلتي البريئة

رواية طفلتي البريئة الحلقة السابعة عشر

فونها عمل صوت حد بعت مسچ بتشوف فجأه الفون وقع من ايدها
محتوى المسچ صوره ل اسد وفي بنت قاعده على رجليه ومكتوب جوزك ب يخونك ولو مش مصدقه روحي العنوان ده وشوفي بنفسك
ليله بدموع………. لا لا اسد عمره ما يعمل كده اكيد في حاجه وبترن على اسد مغلق
فون البيت رن
الو
ايوه
احم انا متأسف جدا اني بتصل على رقم البيت بس اسد فونه مقفول و بقاله كتيير مجاش الشغل انا اسف نسيت اعرفك بيا انا حسام زميله في القسم و
نعم اا اسد مش في الشغل
ايوا يهانم وبقاله كتير مجاش
الفون وقع من ايدها والخط قطع
ليله بدموع……. ليه بتكذب عليا يا اسد ليه يا تري مخبي عليا اي معقول معقول تكون بتخني لا لا اكيد في حاجه غلط اهي اهي
جه تميم وحضنها من رجليها……. ماما بتعيطي ليه عشان مش اكلت طبقي كله خلاص مش تعيطي هروح اكله كله خلاص امسحي دموعك بقلمي بسمله بدوي
ليله حضنته وقعدت تعيط وقامت مسحت دموعها…… داده دااااده منى
نعم يا بنتي
خلي بالك من تميم هروح مشوار بسرعه واجي
وطلعت غيرت هدومها ولسا هتخرج من القصر
وقفها الحارس الشخصي……. راحه فين حضرتك
ممشوار لوحدي
_لا حضرتك ممنوع معندناش تعليمات بكده
يعني اي بقولك لازم امشي حاااسب من وشي
_ياااهانم ممنوع دي تعليمات اسد بيه ولو عرف ممكن يقطع عيشي من هنا يرضيكي
_خلاص تعالى انت بس معايا وبلاش تعرف اسد وبلاش كمان العربيات دي كلها عربيه واحده بس والا هروح لوحدي
_تمام تحت امرك يا هانم
ركبت العربيه واعطته العنوان كان نايت كِلب
نزلت وهو وراها
دخلت مكان غير اول مره تشوفه بنات كتير ورقصات ورجاله حواليهم مكان غريب عنها عمرها ما شافته غير على التلفزيون
وفجأه اتصمرت مكانها بقلمي بسمله بدوي
اسد قاعد يضحك والبنت قاعده على رجله وبتتكلم بمياعه في ودانه وبتضحك بصوت عالي
واسد بيضحك معاها، دموعها نزلت وقربت منهم
ليله بصوت كله ا’نكسار وصوت باكي……… اسد
اسد اتصدم جامد وقال بتوتر……. ليله استني افهمت متفهميش غلط يا ليله
ليله بدموع……… لي
اسد جري عليها ولسا هيقرب منها قامت بعده
لي كده يا اسد

 

 

قال بصوت واطي……. ليله غصب عني
غصب عنك ازاي فهمني قولي اسبابك قول انا سىمعاك اهو
اسد بحزن…….. مش هينفع
مش هينفع لييييييه قوووولي السببب قوووووول وقعدت على الارض بانهيار……. اسددد قووووول والنبي ليه هنا هنا نار يا اسد ‘بتشاور على قلبها’
اسد جري عليها وقومها من على الارض
البنت الي كانت معاه اتكلمت….. متصدقهوش كذاب هو بيحني انا و
اسد بغضب…… اسكتيييي
مش هسكت هو بيحبني انااا والا هيجي ويسهر معايا ويسيبك ليه هااا
ليله بصت ل اسد بمعني اتكلم
اسد واقف ساكت وفي ثانيه اشتالها ومشا بيها
اسد سيييبني سييييبني
اسكتي ياااا لييييييله اسكتيييي كنتي هتبوظي كل الي خطتله
اسددد نزلنييي
اسد اخر ما زهق ضغط على منطقه في رقبتها وفي ثانيه اغمي عليها
ركب العربيه وساقها للقصر
بعد فتره ليله صحيت على ايد صغيره بتمشي على وشها
ليله ابتسمت اول ما شافت تميم وبعدين قامت بعصبيه اما شافت اسد داخل من الباب ولسا هتتكلم
اسد بهدوء…… اهدي
هو انت شايفني بشد في شعر الاااه
ضحك غصب عنه على منظرها
لِيك نفسك تضحك وانا قفشاك بالجرم المتلبث
اسد انفجر في الضحك ههههه مش قااادر
اي الي بيضحك
تصرفاتك وطريقتك
ليله بصوت باكِ…… اسد انا مابهزرش لو سمحت قولي مين الي كانت معاك دي
اسد ببرود…… مراااتي
ليله برقت…….. نااااااااعمم

يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية طفلتي البريئة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *