روايات

رواية ابني ازاي الفصل الخامس 5 بقلم ملك

رواية ابني ازاي الفصل الخامس 5 بقلم ملك

رواية ابني ازاي البارت الخامس

رواية ابني ازاي الجزء الخامس

ابني ازاي
ابني ازاي

رواية ابني ازاي الحلقة الخامسة

ندي بخو*ف: هه عرفت ايي
علي: المعلومات اللي عرفتها ان في شخص اسمو احمد شغال في ميتشفي هوا اللي بيحط الورق وهوا الدليل الوحيد اللي هيعرفنا مين ابو الولد
ندي بصدم*ه: احمدد مستحيل يعمل كده
علي: لازم متعرفهوش انك عرفتي كملي عادي وحنا هنعرف وهنجيبو بي القانون تمام
ندي: تمام
خدت حاجاتي ومشيت ونا مش مصدقه احمد ده نا كونت غبيه
روحت البيت وكان احمد قاعد
ندي بسخريه: اهلا ياحمد
احمد: ازيك نا جيت اطمن علي كريم
ندي: تمام نا دخله تعاله يكريم يلا عشان تنام
خت كريم ودخلت نيمتو ودخلت نا كمان نمت
احم. بكسوف: بعد اذنك نا همشي
منال بي احراج بسب بنتها: تمام يحبيبي اتفضل
مشي احمد وهوا مش فاهم نا عملت كده لي.
احمد: الو
مجهول: خير
احمد: نا خ*ايف تكون عرفت
مجهول: متقلقش معرفتش ومش هتعرف ومنغير سلام وقفل في وشو
احمد بعص*يبه: ماشيي
نروح لي ندي ومنال’
منال بعصي*به؛ نتي ي*زف*ته ازاي
سكتت فاجاه لما لقتني نمت وخت كريم فحضني
مناا ضحكت وغطيتنا وخرجت هيا كمان نامت
يوم جديد
صحيت الصبح علي خبطت الباب قومت افتح لقيت ورقه عارض فتحتها وكان فيها فلوس واسم المدرسه والمعاد بتاع الخروج والمرواح قفلتها وشيلتها معايا
وروحت اصحي كريم
ندي: يلا يكريم قوم عشان اوديك المدرسه
كريم بفرحه: بجد يماما
ندي بخن*قه: بجد
لبستو وخدتو وديتو المدرسه وروحت عاي الشغل
مريم بزهق: هتعملي اي
ندي حكتلها كل اللي علي قالو وشهقت بصدمه
مريم: يعني الواد الحل*يوه ده هوا السبب
ندي: معرفش بس هوا اللي بيحط الورق
شويه وتلفون ندي رن وكان رقم غريب
_حضرتك مامت الطفل كريم
ندي بخ*وف: اه
_طب تعالي المدرسه كريم عمل خناقه مع واحد صاحبو وي فتح دما*غ صاحبو
مشيت جريت علي المدرسه
ندي بزعي*ق ج*دا: انت ازاييي تعمل كده في صاحبك يم*تخلف
كريم بعياط: يماما بيقولي اني مليش اب
ندي بزعيق: تقوم ت*ضربو بي الت*وبه علي دماغو انت غ*بي
خدت كريم وررحتو ورجعت تاني واتاسفت لي اهل الطفل كتير وحكتيلهم ان هوا مش ابني واتفهمو الموضوع وي خلص
روحت البيت ونا علي وشك العياط
كريم بعياط: يماما نا اسف
ندي: انا مش امك انت فاهم واللي عملتو ده لو اتكرر تاني مش هوديك مدرسه تاني فاهم
دخل الاوضه جري وقفل الباب وقعد يعيط* ونا قعدت بي توهان وماما جت طبطت عليا
منال: ده مهما كان طفل يندي والواد عصب*و ومعاه حق نا عارفه انك مضغوطه ومشعارفه تعملي اي بس معلش
ندي بعياط: تعبت يماما تعبت
لقيت الباب بيخبط قومت فتحت وكان احمد
احمد: في حاجه سمعت صوت زعي*ق
ندي: لا مفيش حاجه ودي اسرار داخليه لو سمحت
احمد: تمام عن اذنك
منال؛ نتي في اي ببنتي كل شويه تكسفي الواد كده
ندي: اسكتي نتي متعرفيش حاجه
شويه ولقيت تلفوني بيرن رديت
علي: ندي عملتي اي
ندي: معملتش حاجه وبتعامل معاه بي حدود
علي: طب تمام نا قربت جدااا اعرف مين ابوه
ندي: تمام شكرا تاني عاي وقفوك جنبي
علي بضحك: يستي ولا يهمك
قفلت معاه
علي: انت شكلك وقعت ولا اي يعلي
دخلت نمت كلعاده وصحيت الصبح وديت كريم المدرسه وروحت علي الشغل
خلصت شغل روحت المستشفي اشوف محمد
احمد: خير
ندي: محمد لسه مفقش عايزع اشوفو
احمد: لا مفقش ومينفعش تشوفيه عشان حالتو خ*طر
مش هنكر اني شكيت في احمد
خدت بغضي ومشيت روحت جبت كريم وروحت لقيت علي بيرن عليا كتير جدا وقالي اروحلو بسرعه روحتلو بسرعه
علي: عرفت مين ابوه
ندي بخ*وف:مين يعلي مين
علي بقلق:…..
ندي بصدمه: مينننن مستحيللل؟؟؟؟؟؟

يتبع…
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية ابني ازاي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *