روايات

رواية عشق الزين الفصل الثالث عشر 13 بقلم مي محمد

رواية عشق الزين الفصل الثالث عشر 13 بقلم مي محمد

رواية عشق الزين البارت الثالث عشر

رواية عشق الزين الجزء الثالث عشر

رواية عشق الزين كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مي محمد
رواية عشق الزين كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مي محمد

رواية عشق الزين الحلقة الثالثة عشر

 

مي محمد✍️
part 13
ياااا جماعة انا مش هتحظر من المشرفين فيه كام متابع كده بيقوله انهم يحظروني عشان مش بنزل ع طوول وشكرا جدا لكل الناس اللي متابعني من اول رواية هنا ف الجروب تسلمو يارب
فطمنو انا الحمدلله تمام بيكم وكويسه برضه بيكم دمتم لي يارب يااحلا واجمل فانز ف الدنيا كلهااااااا ــــــــــــ mai
)والبارت دا هدية مني ليكم يارب يكون حلو ويعجبكم ك العادة بحبكم ف الله💖💖
ـــــــــــــــــــــــــــ
مي مألوف ليها اصووت دا بصت عليهم بصدمة

 

الكل..😳😳 مييي
زين تقدم نحيتها بصدمة…م مي انتي بتعملي اي هنااا
مي بدموع ومن غير خوف وجرأة نعم انها ستخبره الحقيقة لكن سيتحملها الزين
مي بقوة …مممم مي ياازين ايه مكنتش متوقع انك تشوفني تاني ولا اي ثم بصت ع مهدي الي واقف مصدوم ومش قادر يتكلم
مي…ههههه مالك مبلم ليه يااا ابو زين غريبه فين لسانك راح
عز بلع ريقه…مي ه هو زياد ابنك انتي
مي بابتسامه…ايوااا ابني
زين باصص عليها بحزن وصدمه…😳 ا ابنك ازاي يعني
مي…عادي ابني يازين بيه
فين المشكلة
عز بص عليها وبلع ريقه وفضل ساكت
مهدي بستفهام…ابنك ا ازياد ابنك انتي
مي بضحك….ههههه وليه متفاجأين كده يامهدي ابني ثم سكتت وقالت بقوة … وحفيدك
مهدي كاان كان هيقع بس عز مسكه وقعده
زين بدموع مسك مي من دراعها…ان انتي كدابه ابني ال كاان فبطنك اازاي ه
قاطعته مي …هونتا ادتني فرصة اشرحلك واهو ابنك كبر وبقي عريس بس مش هسبهولك يازيننن
مهدي بتعب وعياط …ز زياد ح حفيدي و وانا اقول ليه ش شبك يازين ااااااااه وقع مغمي عليه
زين …باااابااا
شاله عز لحد الاوضة وجبوله دكتور

 

زين مازال واقف ومصدوم ومش عارف يعمل اي …كدب ك كدب كله كدب
مي بابتسامه عريضه تجاهلته
وفضلت ساكته
زين بتعب وعياط …انطقي ابني انااا ازي و وانتي ع عشيقك ال ك كنتي معاه ف الشقة و
قاطعته مي بصفقة قوية
مي بزعيق…اخرس ياحيو،ان
ازاي ازززاي جالك قلب تقول كدة عليا بعد كل ال عده دااا هه ازاي يازين مش انا حبيبتك وكل حاجه فحياتك ازاي صدقت كل ال بتقوله كده عني وانت عارف انك كل حاجه بنسبالي وفضلت تعيط ع الكرسي وعز واقف بيعيط وزين منهاار
زين بنهيار…ط طيب ازاي ابني ازاي
( زين مش عارف يقول اي وهو شافها بعينه معاه واحد ف السرير )
قعد زين بتعب وفضل ساكت وعز ساكت برضه قاطع سكوتهم خروج الدكتور بتاع زياد
ادكتور…محتااج دم حالا عشان نزف كتير
زين قام واقف وفضل يعيط
مي بخوف ع ابنهاا…اهو ابوه يادكتور ونفس زمرت دمه تقدر تاخد منه

 

وبصت ع زين
دكتور…اتفضل معا الممرض بسرعة ياريت
زين توجه معا الممرض لغرفة عشان يسحبه منه د،م وهو ساكت مصدووم
عز قعد معا مي …ان شاء الله هيبقاا كويس
مي بعياط…يارب يااارب ياعز ع عشان لو جراله حاجه هموت همووت وفضلت تعيط
ـــــــــــــــــــــــــــ mai
بعد ساعات مضت وفاق مهدي ومكتفي بدموع وبس
مهدي ف سره وباصص لاوضة العمليات ال فيها زياد
…اناا السبب انااا ح حفيدي ابن زين هههه مش مسدق خالص هههه يارب انت عاقبتني بس انا السبب ثم افتكر 👇
فلاش ـــــــــــــ ف مكان ماً
………….
مهدي بشر … ابعدي عن ابني انتي فاهمه
مي بتعب…حراام عليك والله العظيم بحبه ومش طمعانه ف حاجه والله وفضلت تعيط
مسكها من دراعها …لو مسمعتيش كلامي هوريكي وشي اتاني انتي فاهمه
مي بترجي وبتحط ايدها علي بطنها بتعب…اناا حاامل ف حفيدك والله بلاش حرام عليك
مهدي سابها ومشي وبعت راجل من رجالته قام بتخدير مي قبل ان تقول لزين بمقابلت والده واخدها علي الشقة الي مهدي قله عليهاا والراجل دا مجوز ومراته هي ال قلعت مي نص هدومهاا عشان تبان كانت معااه والرسالة وصلتله من والده مهدي للاسف لنرا👇👇
ـــــــــــــــــــــــــــ باااااك

 

فاق من كل داا ع صوت زين الي مش قادر يسند طوله
زين بتعب موجه كلامه ل مي… ابني ا انا م مش فاهم حاجه حرااام عليكي ثم قال بشحتفه وقعد ع ركبه قدامها..فهميني طيب ازاي ط طيب المفروض اعمل اي دلوقتي بعد ال قلتيه و وراجل ثم قام بعياط وصوت عالي وعز وبيحاول يهديه….انتييييي كدابببه كداااابه ك د ب ه
وقع ف الارض تحت انهيار مي من العياط
زين …اااااااه ياربي ااااه انا ع عملت اي قوليلي انك بتكدبي عليااا قولي يامي وبقي يخبط ف نفسه وتضم نفسه وغمض عنيه وفضل ساكت
خروج ادكتور … البقاء لله
مي بصراخ…لااااااااااا ابني لاااااا زيااااااد ااااااااه ابني ابعدو عني زيااااد
يتبع …..تفاااعل نار بقي عشان الي جاااي نار

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *