روايات

 رواية أحببت زوجة أبي الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم رولا

 رواية أحببت زوجة أبي الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم رولا

رواية أحببت زوجة أبي البارت التاسع والثلاثون

رواية أحببت زوجة أبي الجزء التاسع والثلاثون

أحببت زوجة أبي
أحببت زوجة أبي

رواية أحببت زوجة أبي الحلقة التاسعة والثلاثون

سمعو صوت ض*رب نا*ر من الدور الارضي ، قام ثائر من مكانه بسرعه بعد م هدي حور :_ اقفلي الباب وانا هشوف في اي ..
هزت راسها ب بخوف وهي بتقوله :_ لا ، متسيبنيش لوحدي هنا والنبي .. مسكت ف دراعه وقامت بشويش من علي السرير
وقفت وراه ، مسكت ف هدومه ب خ*وف ، قدم ثائر من الباب ب هدوء وهي وراه ، فتح الباب بشويش لمح واحد بيتمشي ف الطرقه
قفل الباب عليهم بسرعه وشد حور من ايديها ناحية الشباك ، فتحه ف لقي استاند شال حور وووقفها عليه ، مسكت فيه بخو*ف ف قالها :_ خليكي واقفه هنا وانا هخلص واجيلك ..
لا والنبي متسيبنيش هنا لوحدي . قالتها حور بخو*ف ودموع*ها بتنزل ف قالها :_ متخا*فيش ، دقيقتين وراجعلك ..
سابها وقفل الشباك وراح وقف ورا الباب ، شويه
شاف مقبض الباب بيتفتح ف كعور قبضته واستني شويه ، الباب كان بيتفتح بشويش ، سمع صوت حد تاني بيتكلم من بعيد :_ عاوز اي من اختي ي مارك ..
_ اووه روح هانم هنا ، لم اتوقع رؤيتك مرة أخري بعد تلك الحادثه ، قالها وهو بيضحك ف ردت عليه بنبره فيها برود :_ شيل اختي من حسابتك ..
_ هل تقصدين تلك الاخت التي تآمرت*ي ضدها لتق*تليها ..
ردت روح :_ مكنتش اعرف انها بتحبني ، كنت فاكره انها عاوزه تم*وتني زيهم ، حور حمتني من حجات كتير وبتخا*ف عليا ..
_ لقد خان*ت ثقتي بها كثيرا عندما تزوجت من ذاك المحقق لتقضي علي مؤسستنا ..
حور :_ لا ثائر ملهاش علاقه باللي حصل ثم انها مش عاوزه تقضي علي المؤسسه هي بس عاوزه كانت عاوزه تنت*قم من الناس اللي أذتنا
مارك :_ لا توجد قاعده في عالمنا تنص علي الانت*قام ، فنحن نعمل فقط ..
روح :_ انت عاوز اي دلوقتي !
مارك :_ أوريد ان اق*تلها يا روح ..

 

 

سمع ثائر صوت ضر*ب نار من برا ف فتح الباب بسرعه ، لقي مارك نايم علي الارض ودم*ه بيخرج من دما*غه ، بص ل روح الي كانت ماسكه المسدس ب استغراب ، رفعت المسدس ف وش ثائر وقالتله :_ فين اختي ، عرفت مكانا ازاي !
رفع ايده وهو بيحاول يهديها :_ اهدي ، اختك كويسه ، نزلي المسدس
جمدت ملامحها وهي بتقرب منه وموجه المس*دس ف وشه :_ لا ، عاوز اي مننا ، اي اللي جابك ، سكتت لحظه ونادت علي حور بصوت عالي :_ حوووور ، ي حووور
اسمعيني بس ي روح ، اختك علي استاند الشباك ، خلينا ندخلها ..
اتحركت بخطوات ثابته ناحيت الاوضه وشاورتله بالمس*دس :_ ابعد ..
بعد من قدامها فدخلت الاوضه تجري علي الشباك وهي بتناديها بلهفه :_ حووور .. فتحت الشباك لقتها وخرجت راسها منه لقتها واقفه مغمضه عنيها وعماله تعي*ط ف نادتها بصوت خافت :_ حوور
بصت حور ل روح براحه وبخو*ف فمدتلها روح ايديها :_ تعالي ي حبيبتي ..
اتحركت حور ليها بشويش وقبل ما تدخل من الشباك قالتلها ب همس :_ متقوليش قدام ثائر اني بعرف ادافع ..
هزت روح راسها ب تفهم ، كان ثائر بيقدم منهم بهدوء عشان روح متعملش حاجه متهوره :_ خرجتيها !؟
بصتله روح بطرف عنيها وشاورتله ب رقبتها علي حور ، فقدم بسرعه وهي بعدت عن الشباك ، مسك ايد حور ودخلها الاوضه ،

 

 

رست رجليها علي الارض وايديها كانو علي صدر ثائر ..
شافتهم روح بالشكل ده فاتسحبت وقفلت الباب وهي خارجه من الاوضه …
لحظات عدت وهما باصين ف عيون بعض ، رفع ايده ، مشي اطراف صوابعه علي وشها ، قشعر بدنها ، بصتله ب برائه ، زفر بصعوبه وبعد عنها مسح وشه ب توتر وقالها :_
هترجعي معايا مصر
هتدخلني السجن !؟

يتبع…..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية أحببت زوجة أبي)

اترك رد

error: Content is protected !!