روايات

رواية عشقت تلك العنيدة الفصل الثالث 3 بقلم مارينا عبود

رواية عشقت تلك العنيدة الفصل الثالث 3 بقلم مارينا عبود

رواية عشقت تلك العنيدة البارت الثالث

رواية عشقت تلك العنيدة الجزء الثالث

عشقت تلك العنيدة
عشقت تلك العنيدة

رواية عشقت تلك العنيدة الحلقة الثالثة

زياد راح الاوضه وملامحه هتنفجر من الغض،،ب فتح الباب بقوه ودخل لقه وتين قاعده وبتقراء اول مشافته اتخضت وقامت
زياد رزع الباب وبدا يقرب منها ووتين ترجع لورا لحد ما لازقت فى الحائط
زياد بخبث؛اهلا بيكى فى جح،،يم زياد نصار يا حلوه
وتين ببرود عكس ما بداخلها من خوف ؛جح،،يم في عينك ايه جو الروايات ده
زياد بعصبيه؛بت لما تكلمى زياد نصار تتكلمى بأ،،دب
وتين بنفس البرود؛مش مضطره اكلمك بأد،،ب طول ما حضرتك مش محترمنى
زياد اتعصب و مسك شعرها بقوه
وتين ؛عاااااا يخر،،،ب بيتك سيب شعرى هتبوظلى التسريحه 😂
زياد بعصبيه؛بصى يابت انتى
وتين بمقاطعة؛اسمى وتين مش بت
زياد بعصبيه؛بصى يا ز،،فته
وتين بعصبيه؛يا حي،،وان قولت اسمى وتين
زياد بضحكه مكتومه،مين إللى حيو،،،ان يابت
وتين؛محدش كمل يا كابتن كمل😂😂
زياد بهدوء؛زى الشاطره كده تطلعى لبابا وتطلبى منه أنه يطلقنا وتقوليله انك مش هتقدرى تكملى معايا يلاه
وتين بهدوء؛طيب سيب شعرى الأول
زياد ساب شعرها وبصلها بضيق
وتين جريت ووقفت على السرير ؛طيب متروح انت ولا لسانك كلته القطه
زياد بغضب؛يابنت ال****وحيات امك لعلمك الأدب راح علشان يضر،،،بها وتين جريت ووقفت على الكرسى
زياد بعصبيه؛تعالى هناا
وتين بضحك؛بعينك يا باشا انا عارفه امثالكم قريت روايات كتيرر عن الأبطال إللى بتعذ،،ب البطله وانا لا يمكن اسمحلك تعذبنى

 

 

😂❤
زياد بضحكه مكتومه؛انتى مجنو،،نه يابت ثم اكمل بعصبيه؛ انا نفسى افهم بس بابا جاب اشكالك الر،،،،خيصه ديه منين
وتين بز،،،عيق ودموع ؛انا مش رخي،،صه وياريت تحترم نفسك زى منتا اتكتب كتابك بدون متعرف انا كمان حصل معايا كده ومعرفتش انى اتجوزتك غير النهارده وغصبن عنى جيت هناا بس علشان الشخص إللى المفروض يكون سندى فى الدنيا باع بنته الوحيده علشان الفلوس ولعلمك بقاا انا مش ميته على القعده معاك انا اصلانا بكر،،،،هك انتوا كلكوا زى بعض وفضلت تعيط
زياد بصلها بحزن وحس انه زودها معاها بالكلام ؛طيب انزلى الأول
وتين مسحت دموعها ونزلت من على الكرسى
زياد بجمود؛انتى هتقعدى معايا لحد مشوف حل واطلقك واكمل بعصبيه؛ خلال الفتره ديه ايااااااكى تقربى منى او تدخلى فى حياتى باى شكل فاهمه
وتين بهدوء؛فاهمه
زياد سابها ودخل ياخد شاور وهى قعدت وفضلت تعيط
زياد اخد شاور وطلع وكان لافف فوطه حولين وسطه وصدره عارى بيبص على وتين لقاها ضامه رجليها وبتعيط
زياد بعصبيه؛انتى هتقضيها عياط
وتين مسحت دموعها وبصتلها بصدمه وكسوف ودرات وشها بايديها؛انت ايه المنظر إللى انت طالع بيه ده
زياد بسخريه؛هههه هى الحلوه بتتكسف ولا ايه
وتين بعصبيه؛لو سمحت البس حاجه
زياد بخبث؛لا هنام كده اذا كان عاجبك مش عاجبك روحى شوفيلك اوضه تانيه
وتين لنفسها؛ده اكيد بيعمل كده علشان اسيبله الاوضه بس بعينه
زياد لنفسه؛شكل البنت ديه عنيده وهتتعبنى
زياد بخبث،ايه يا حلوه تحبى انادى دادا فاطمه تجهزلك اوضه تانيه
وتين شالت ايديها من على وشها وبصتله بتحدى؛لا طبعنا انا هنام هناااا لو انت مش حابب وجودى ممكن انت تطلع
زياد قرب وشدها من وسطها لدرجه بقت أنفاسهم متقاربه ؛لا خااالص انا هتسلى اووى
وتين بخجل؛طب سبنى
زياد شدها ليه اكتر ؛ولو مسبتكيش هتعملى ايه
وتين بابتسامة؛هعمل كده وضر،،،،بته تحت الحزام وجريت على السرير
زياد بتعب؛اااه يابنت ال****وحيات امك لوريكى بس الصبر
وتين بضحك؛علشان تحرم يا زياد باشا ههههه
زياد بصلها وسرح فى ضحكتها الجميله

 

 

وتين بتوتر؛ايه بتبصلى كده ليه
زياد فاق من سرحانه ورجع بصلها بسخريه؛وانا هبصلك على ايه ياختى
وتين ؛ياعم اتن،،يل انت تطول
زياد بنفاذ صبر؛بت لمى ام لسانك ده ويلاه انزلى علشان هتنامى على الأرض
وتين بتمثيل؛يرضيك يا باشا مراتك تنام على الأرض ده مش تصرف رجال خاالص على فكره المفروض انت تنام على الأرض وانا على السرير
زياد بغضب:نعممممممم ياختى
وتين خافت من نظراته؛احممم خلاص ياعم انت قفوش كده ليه انا هنام على الكنبه
زياد بخبث؛لا على الأرض
وتين بتحدى وعناد؛وانا قولت على الكنبه وراحت اخدت فرش ونامت على الكنبه تحت نظرات زياد إللى هينفجر من الغضب بسبب تصرفات تلك العنيده
زياد لبس ترينج واخد بطانيه وراح نام
♡♡فى الصباح ♡♡
زياد صحى وفضل يفرك فى عيونه بنعس بيبص لقه وتين نايمه
زياد بضحكه خبيثه؛هههه اما وريتك يا وتين مبقاش زياد نصار
زياد قام وفجاه
وتين بصراخ؛عااااااااااااا
يتبع ….

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *