روايات

رواية ورد الصعيد الفصل الخامس 5 بقلم شروق أحمد

رواية ورد الصعيد الفصل الخامس 5 بقلم شروق أحمد

رواية ورد الصعيد البارت الخامس

رواية ورد الصعيد الجزء الخامس

ورد الصعيد
ورد الصعيد

رواية ورد الصعيد الحلقة الخامسة

رحيم: نعم حضرتك نت بتقول اي
ورد: زي مسمعت ونت هطلقني
رحيم: هاها مفيش الكلام ده ياحبيبي دا ف الاحلامم
ورد: لا يارحيم هطلقني
رحيم: وربنا مفي الكلام داا انتي شكلك بتحلمي كتير انما اللي ف دماغك مش هيحصل ابدااا
ورد: وليه بقي
رحيمم بزعيق: عشان انتي بتعتي ووبسس ومحدش هيخدك منيي
ورد: كنت بتعتك انما انت جرحتني وهندتني ونا عمري مهرجع انا ومعاذ هنتجوز بعد مطلقني
رحيم: مفيش الكلام ده بقولك
ورد: انا مش عايزاك ياخي
رحيم: مش عايزاني طب تمام
وشال ورد
ورد؛ نزلني ياغبي اوف منكك
معاذ فضل يضحك عليهمم
رحيم نزل ورد ف اوضته
رحيم: كنا بنقول اي تحت
ورد: اني مع
قبل منطقها ب*سها بكل حب وشوق وغيره
رحيم: مم لسانك الجميل دا ميقولش اسم راجل غيري فهمه
ورد بتوهان: فاهمه
رحيم: طب منتي حلوه اهو وبتسمعي الكلام
ورد: علفكره اللي انت عملتو دا عيب
رحيم: علفكره انا جوزك
ورد: ماشي ياعم جوزي
رحيم: مش هتنزلي
ورد: هنزل اشوفو
رحيم: انا قولت اي
ورد: خلاص مش نزله
رحيم ق*رب عليها؛ احبك ونتي كداا
ورد: طب ابعد عشان اخد نفس
رحيم بضحكه: طيب يجميل مسيرك تقعي ف حبي ونا متاكد انك بتحبيني اصلاا
ورد: متشوفش نفسك كدا
رحيم: لا اشوف واشوف كمان
ورد: امم بارد
رحيم: علفكره كلمه بارد حلوه منك
ورد بتوهان: ونت حلو اويي وعيونك حلوين
رحيم بضحكه: بجد حلو وعيوني حلوين
ورد فاقت لنفسها: علفكره انت مش محترم
رحيم: علفكره انا محترم
ورد: يوهه
رحيم: بحبك
ورد: اي انت قولت اي
رحيم: بحبك بجد انا بحبك
ورد:بس انتي بتضربني
رحيم: مش هضربك
ورد: بحبك
رحيم: اهه اخيراا قولتيها
ورد:انا بنسبالك اي
رحيم: روحي وقلبي وحياتي بموت فيكي
ورد: بعشقكك
رحيم وورد بقو حبايب اويي
عند معاذ
جه عشان يشوف ورد
دخل الفيلا
معاذ: يااهل البيت اين انتم
ريم دخل ف اللحظه دي: انت مين يااخ
معاذ بتواهان: انتي اللي مين
ريم : انا من اهل البيت
معاذ: هو ف حلاوه زي كدا
ريم فضلت تضحك: عايز اي
معاذ: مممممكن تندهي ورد
ريم: ععايزها ف اي
معاذ: لا عايزها ف حجات كتيرر
ريم: ززي اي
معاذ: زي اني بحبك ومقدرش ابعد عنك
ريم بصدمه وفرح: انت بتتكلم جد
معاذ: اهاا.
ريم: ونا كمان بحبك
معاذ: يافرج الله دا انا قولت نسيتني
ريم فضلت تضحك
ريم: خلاص بقي
معاذ: تتتجوزيني
ريم: هتستحملني
معاذ: دا انا مش مستحمل الدنيا غير عشانك بحبكك اويي
ريم: بموت فيكك
ععند رحيم وورد
رحيم: متيحي عايزك
ورد: للا يارحيم
رحيم: تعالي بس
عدت سنه
ورد: اهههه الحقني بولددد
رحيم: ف ي ياورد
ورد: منكك لله بولد بقولك بولد هو انا بقولك انا رايحه ملاهي
رحيم: ببجد بتولدي يبقي عندي ابن منك يااا واسمي اسر بقي ويبقي ابني وابقي اب
ورد: اي اي حيلك حيلك انت بتحقق احلامك دلوقت اخلص ياعمم بولددد
رحيم: خلاص يابت اهدي
ورد: يعم اخلص
رحيم شالها وودها المستشفي وجابت ولد وسمتو اسر زي ماقال رحيم
ورد: بحبك يارحيم
ورد: انتي ورد الرحيم ياوردتي
اسر: وبعدين يامامي
ورد: ولا قبلين وبعدين جبناك انت وسيلين
اسر: بجد يامامي قصتكم حلوه اويي
يجي رحيم يحضن ورد من كتفها
رحيم: بتحكي ليهم اي ياوردتي
ورد بفرحه: بحكي ليهم قصتنا يارحيم
رحيم: انتي ورده الرحيم ياوردتي
ورد بفرحه: ياا انت لسه فاكره
رحيم: وعمري منساهه
ورد: بحبك يارحيمي
رحيم: اكتر ياوردتي الجميله♥♥♥♥

تمت

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ورد الصعيد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *