روايات

رواية أحببت قوية الفصل التاسع 9 بقلم نور أحمد

رواية أحببت قوية الفصل التاسع 9 بقلم نور أحمد

رواية أحببت قوية البارت التاسع

رواية أحببت قوية الجزء التاسع

أحببت قوية

رواية أحببت قوية الحلقة التاسعة

مصطفى وهند ويوسف واقفو من الصدمه….
ريم شافت امها بس كان فوق وشها غطا ابيض وكان الممرضين حطينها على سرير متحرك وريم حست انها في الوقت ده بقيت ضعيفه ومصطفى وهند مش فاهمين حاجه
ويوسف واقف مصدوم وجه الدكتور
الدكتور: امك واحد جابها هنا وكانت العربيه خبطت امك خبطه قويه جدا وده سبب في وفاة امك
يوسف: وامتى حصل الكلام ده
الدكتور: حوالي من نص ساعه
ريم ببكى: لااااااااااا… وجريت علي امها وبتحاول تقومها وهي بتبكي
ريم. ببكى: لااا يا مامااا متسبنيش يا ماامااا اععععع 😭
والممرضين بيحاولو يبعدوها عنها وريم بتبكي وماسكه
فيها

ريم ببكى: يا ماما متسبنيش يا ماامااا انتي عارفه اني ماليش غيرك في الدنيا يا ماما مين اللي هيطبط عليا لما بكون زعلانه وبياخدني في حضنه من بعدك ارجوكي
متسبنيش ياماامااا اععععععع 😭
راح يوسف بعد ريم عن امها وريم دخلت في حضنه
ويوسف افتجأ من ريم
يوسف : خلاص ربنا ير حمها …….(البارت انهارده كله حزين بس في لقطات تضحك شويه)
ريم ببكى:ب بس اان انا م ملي ش غ يرها (بس انا مليش غيرها)
يوسف زعل على حالها وانها خالته و ربته ووقفت جمبه ودعمته بس خلاص مبقيش في خاله
الممرضين اخدو ام ريم وريم هديت في حضن يوسف
مصطفى راح عشان يبعد ريم عن يوسف عشان هو عارف ان يوسف مبيحبش البنات واللي بيحضنه
مصطفى:خلاص يا ريم تعالي عشان تغسلي وشك
ريم:لا مش عايزه

مصطفى:بس……ومكملش كلامه ويوسف قاطعه
يوسف:خلاص سيبها براحتها
كل ده وهند واقفه بعيد ومستوعبه اللي حصل ومصدومه
ريم نامت في حضن يوسف ويوسف شالها وخدها وركبها في عربية مصطفى وقعد جمبها وبيتأمل فيها وبيبص لعيونها الجميله
يوسف:ايه الجمال ده كله الله يخربيتك ازاي انتي ونايمه زي الملاك وهاديه اووي واول ما تصحي عاصفه دوشه مش بتهدى………….بقلم نور احمد…….
……..عند هند ومصطفى جوا المستشفى………..
هند واقفه مكانها مبتتحركش مصطفى راح عندها
مصطفى:مش يلا بينا
هند:ااه

مصطفى:مالك
هند:زعلت علي ريم وامها
مصطفى:مش انتي بس اللي زعلتي كلنا زيك
واخد هند ويوسف اتصل بناس تيجي تاخد الجثه
وعملو عزا صغير كان فيه هند ومصطفى وام هند وريم ويوسف وكان في ناس كده جيرانهم
بعد العزا ام هند وجيران ريم مشيو وقعدو هند وريم ومصطفى ويوسف
ريم:انا هروح فين بعد ما ماما سابتني
مصطفى:انتي متأكده انك ملكيش حد غير امك.
ريم:لا انا معايا ولد عمي بس مش عايزه ابقا معاه
يوسف:ليه
ريم:عشان هو عايز يتجوزني غصب عني وعن بابا وماما بس دلوقتي مبقاش في حد معايا عشان يحميني منه 😪
هند:معلش……متخفيش انا هحميكي منه
ريم:شكرا

مصطفى:طب انتي هتعيشي فين دلوقتي
ريم كانت هترد لكن يوسف اتسرع في الكلام
يوسف:تعالي عيشي عندي انا عايش واحدي
هند: نعم يا جدع تعيش فين عندك انت شكلك اتجننت
مصطفى:هند اسكتي
هند:اسكت اانت مش سامع بيقول ايه
مصطفى:اه سامع بس اسكتي
هند:ماشي
ريم:اعيش فين عندك

يوسف:خالتي وصيتني عليكي وقالتلي خلي بالك منها ……..ومكملش كلام وهند قاطعته
هند:خالتك انت بتقول ايه يا جدع انت
مصطفى:يابنتي مش قولتلك اسكتي واسمعي للاخر
هند بقلة صبر:حااضر
ريم:وده معناه ايه
يوسف:تيجي تعيشي معايا
ريم:انت شكلك اتجننت صح
يوسف:انا قولتلك تعيشي مش تتجوزيني
ريم:يابني فهمني
يوسف:ياختيييي البنت دي هتشلني
ريم:ما انا صح بشل

يوسف:ما باين اهوو..يعني انتي يبقا معاكي اوضه واحدك وانا معايا اوضه واحدي
ريم:اااه متقول كده من الاول
يوسف:ما انتي باين عليكي مبتفهميش اصلا
ريم:لم نفسك والاء اشبعك عشان انا مش نقصاك
يوسف:لو جدعه اشتمي
ريم بقرف:اوووف
يوسف:بتأووفي ليه انا قولتلك اشتمي مش تقوليلي اووف
مصطفى:انتو ايه مبتشبعوش شتايم علي بعض وانتي يا ريم عيب ياماما عيب تشتمي واحد اكبر منك بكام سنه هو مفيش حد قلك عيب
ريم:انت بتحسيسني انك بتربيني

مصطفى:ومالوا اربيكي عادي
ريم:ده انت ياض مش عارف تربي صاحبك تيجي تربيني انا
مصطفى:ما صاحبي ضارب واحده وانتي اصليه
ريم:اسكت اسكت خلاص مش عايزه اتكلم معاكم ده انتو تيجيبو الشلل
يوسف:انسى هموم الدنيا يا صاحبي ايدي في جيبي وامشي براحتي
مصطفى:ايوه يا مطرب انت ياوااد من وين انت من جامعه امريكانيه انت عربي
يوسف:لا من فرنسى
مصطفى ويوسف ضحكو على بعض
ريم:جتكم القرف
يوسف:طب فكرتي
ريم:موافقه بس بشرط
يوسف:خير اشروطي

ريم:تيجبلي كل يوم شبسي وبيبسي واندومي ومصاصه وكمان فساتين ومتحرمنيش من حاجه ابدا
يوسف: ايه ده كله انتي حسستيني ان انا هتجوزك وكمان عايزه مصاصه انتي طفله يابت
ريم:اومال هتعايشني معاك على الفاضي واغسل واطبخ ونضف دول ملهمش اجر
يوسف:يابنتي انتي مش هتشتغلي في البيت انا عندي خدام كتير وبعدين انتي هتاكلي على الجاهز وهتنامي براحتك وهتعيشي مرتاحه وهتعملي اي حاجه انتي عايزاها ايه مشبعكيش دول
ريم مش مصدقه كلامه انها خلاص هتعيش عيشه زي اللي اتمنتها زمان
ريم بفرحه:ايه ده انت عايش وحدك

يوسف بستغراب:اه…..هاا قولتي ايه
ريم:موافقه بس الشرط اللي قولت عليه تنفذو
يوسف بزهق:مااشي ياختي روحي هاتي حجاتك
ريم:حاضر
.راحت هند مسكت ايد ريم ..
هند:تعالي يا بنتي دي شكلها ناس مجنونه
واخدتها علي جنب
هند:انتي ايه اللي بتعمليه ده
ريم:في ايه
هند:بتروحي تيعشي مع واحد غريب ومتعرفهوش ولسه مش عارفين عنه حاجه واحنا لسه عارفينه امبارح
ريم:وفيها ايه دي

يتبع ..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على ( رواية أحببت قوية )

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *