روايات

رواية أحببت قوية الفصل الحادي عشر 11 بقلم نور أحمد

رواية أحببت قوية الفصل الحادي عشر 11 بقلم نور أحمد

رواية أحببت قوية البارت الحادي عشر

رواية أحببت قوية الجزء الحادي عشر

أحببت قوية

رواية أحببت قوية الحلقة الحادية عشر

ريم راحت عند مصطفى
ريم: انت يا استاذ
مصطفى مردتش عليها وكان مركز في عيون هند
ريم بصوت عالي شويه: انت ياعم الرومنسي
مصطفى فاق
مصطفى: نعمممم
ريم: انت ازاي تتجرئ تقرب من صحبتي كده
مصطفى: ماانتي ملكيش فيها تاني
ريم: اللي هو ازاي يعني مليش فيها
مصطفى: احم يعني انك متقدريش تبعديني عنها
ريم: برضو مفهمتش
مصطفى: يوووه

يوسف: احييه شكلك كده هتخدها
ريم بدون فهم: نعم انا مش فاهمه حاجه
مصطفى: خلي يوسف يفهمك هو عارف انا عايز ايه
ريم راحت عند يوسف
ريم: هااا فهمني
يوسف: وانا مالي خلي هو اللي يفهمك انا مش فاهمه انا بس بتمسخر عليه
مصطفى:لا انت عارف قول متخفش
يوسف: وانا مالي انت عايز تلبسني فيها لا ياحبيبي انا ماليش دعوه بيكم
ريم: هو انا بشحت منكم متقول ياولد منك ليه
يوسف: خلاص انا هقولك بس انا ماليش دعوه هو اللي عايز كده
ريم: ماشي اخلص………بقلم نور احمد……..
يوسف بصوت منخفض عشان مصطفى ميسمعهوش :هو ياستي وقع في هند وعايز يخطبها وهو قصده انك مش هتقدري تبعديه عنها

يوسف بيقول الكلام وريم مولعه من الغيظ (طبعاً ماهي صحبتها)
ريم:والله لتشوف يلي اسمك مصطفى
يوسف:متتهوريش معاه لانه عصبي
ريم:وانت ياض امشي من قدامي دلوقتي عشان انا متغاظه جدا
يوسف:ماشي ماشي بس اياكي تحاولي تلعبي مع مصطفى
ريم:ومين قال اني عايزه العب مع واحد زيه
يوسف:ماشي
يوسف مشه وريم راحت لمصطفى
ريم:استاذ مصطفى يوسف قالي انك عايز تخطب هند
مصطفى:اه ده الوااد فاهمني كويس
ريم:الواضح كده بس قالي انك بتحب هند

مصطفى في سره:ايه الغباء اللي انت فيه ده يا يوسف ده انت شكلك هتودينا في داهيه……….احم لا الموضوع مش كده انا من زمان عايز اخطب بس مش لاقي بنت كويسه بس الحمدلله لقيت هند بنت كويسه ومحترمه وانا شايف ان هند مناسبه لي
ريم:اممممم بس انت لازم تاخد رائيها الاول مش كده ولا ايه
مصطفى: اه ماانا كنت هقولها دلوقتي
ريم: بس انت مش شايف ان احنا في عزا
مصطفى: انا كنت هقولها بس ونبقا نشوف المعاد في وقت تاني
ريم:امممم ماشي
مصطفى:ايه يابنتي انتي شكلك ناويه على غدر ولا ايه
ريم:لا ابدا
مصطفى:لا انتي شكلك مش وراكي خير ابدا

ريم:طب سلام 👋……بقلم نور احمد…..
ريم راحت عند يوسف
ريم:مش يلا بينا يا استاذ يوسف
يوسف:اه يلا
ورايح يمشي
ريم:ايه مش هتشيل الشنطة
يوسف:وانا مالي هي شنطيتي ولا شنطيتك
ريم:بطل رخامه بقا
يوسف:ماشي المره دي بس ومش هعملك حاجه تاني
ريم:يلا
ويوسف شال الشنطة
يوسف:ايه الشنطة دي انتي.حاطه.فيها ايه بظبط
ريم:فيها ايه يعني حجاتي
يوسف:دي تقيله اووي

ريم:هههههههه😂
يوسف بتوهان في ضحكتها:ضحكتك حلوه اوى
ريم:اييه
يوسف بتوهان:اه واالله بتكلم جد
يوسف كان بيقول كلام وهو مش واخد باله من نفسه
ريم:ايه يابني انت بتلعب معايا
يوسف فاق
يوسف:ايه……نعمم… في ايه….(حب يهرب من الموضوع)قصدي انتي حاطه انسان في الشنطة
ريم فهمته فا مكنتش عايزه تحرجه معاها
ريم:طب يلا قدامي
يوسف:انتي ايه حكايتك معايا
ريم:في ايه
يوسف:انتي بتحسسيني اني انا خدام عندك
ريم ضحكة عليه
يوسف:بطلي ضحك قدامي

ريم:ليه
يوسف:عشان متهورش عليكي
ريم اتحرجت ….ووصلو للعربيه ويوسف حط الشنطة في العربيه ويوسف ركب العربيه وريم كانت هتركب من ورا
يوسف:هو انا سواق عند امك
ريم:لو سمحت متغلطش في امي
يوسف:انا اسف بس اركبي من قدام
ريم ركبت من قدام.وهو ساق
……..عند مصطفى وهند…….
هند:لازم اروح دلوقتي
مصطفى.: انا هوصلك
هند:لا شكرا انا اقدر اورح واحدي
مصطفى:لا عادي اوديكي للبيت بأمان عشان انا مش بضمن النااس اللي في الشارع
هند:ماشي
وراحو للعربية مصطفى وركبو ومصطفى وصل هند البيت هو روح البيت….

…….عند مجهول…….
الشخص:كل حاجه تمت ياباشا
مجهول:كويس
الشخص:بس يباشا هي تعرف يوسف بيه وراحت معاه البيت
مجهول:انت ازاي تسمحلها تروح مع يوسف دي لازم تكون هنا
حالا…. ولا اقولك راقبوها كويس وخلو الخدامه اللي عنده في البيت تعمل اللي بقولها عليه ويلا غور من هنا
الشخص:ح حاضر ياباشا
ومشي
ومجهول اتعصب خالص وقرر انو يخدها من يوسف….
وجهز رجالته عشان يرقبرها وووو …..

يتبع …..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على ( رواية أحببت قوية )

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *