رواية متمرد عشقني الفصل الثامن 8 بقلم رحمة سمير
رواية متمرد عشقني الفصل الثامن 8 بقلم رحمة سمير
رواية متمرد عشقني البارت الثامن
رواية متمرد عشقني الجزء الثامن
رواية متمرد عشقني الحلقة الثامنة
استيقظ كلا من أبطالنا
أيهم بعد ما فطر ولبس راح الشركه
وساره بعد ما دفنت أبوها راحت الشركه بسبب العقد اللي
أيهم خلاها توقع عليه من غير متعرف فيه إي
ساره:-أيهم باشا ممكن أدخل
أيهم:-أدخلي
ساره:-ممكن أرجعلك فلوسك وتلغي العقد
أيهم:-تؤ مش هلغي حاجه انتي هنا تمشي بمزاجي أنا
ساره بدموع:-بس بس
أيهم:-مبسش
بعد دقيقتين
دخلت سهر المكتب من غير متخبط
سهر:-ازيك يبيبي
أيهم بعصبيه:-ازاي تدخلي المكتب من غير متخبطي
(شيفاها عماره من غير بواب 😂ولا شيفاها عطاره من غير
عطار 😂والله انا عت بقول حكم)
سهر وهي مش واخده بالها من اللي قعده في المكتب
ساره:-انتي
سهر:-انتي بتعملي اي هنا يزباله انتي
ساره مردتش على كلامها
بس أيهم يسكت لا طبعا مسكتش وراح ضرب سهر بالقلم
(تستاهل)
أيهم:-اتفضلي يا سهر دبلتك أهي ومشوفش وشك تاني
سهر:-بتضربني عشان دي طب والله لهدمرها
أيهم:-مش هتقدري تعملي حاجه لإن انا محدش يقدر يقف
فوشي وطول منا موجود محدش هيقرب من ساره
سهر:-طب هنشوف يا أيهم أيهم باشا
خرجت سهر متغاظه اووي
(متغاظ عارفك ياض مني أنا متغاظ مخك فاضي مخي أنا
ألماظ 😂)
ساره:-شكرا يا أيهم باشا
أيهم:-ساره متنسيش انك هتشتغلي عندي خدامه
ساره:-مش ناسيه هبدأ أشتغل امتى
أيهم:-بعد ما نخلص شغل ف الشركه
ساره:-طب وأمي
أيهم:- متقلقيش كل يوم جمعه هتروحي عندها وترني عليها
تكلميها
ساره:-ماشي يا أيهم باشا
وخرجت ساره بره المكتب
(ملحوظه أيهم رمى الدبله في وش خطبتو وضربها بسبب انها
شتمت ساره وهو اصلا مكنش بيحبها هو كان خاطبها لانها من
نفس مستواه الاجتماعي )
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
بعد ما ساره وايهم خلصوو شغل
أيهم:-يلا يساره عشان قدرك الاسود هتعيشيه معايا
ساره بحزن:- حاضر يا أيهم باشا
وركبت معاه العربيه
ووصلووو للفيله
أيهم:-إدخلي ولا خيفه
ساره بتردد:-أدخل ازاي وانت لوحدك
أيهم:-متخافيش في خدم بيشتغلوا يعني مش لوحدي مش
هاكلك يعني
ساره:-تمام يا أيهم باشا
دخلت ساره الفيلا
أيهم:-نعمت نعمت
نعمت:-نعم يباشا
أيهم:- وري ساره أوضتها
نعمت:- حاضر يباشا
ذهبت نعمت مع ساره عشان توريها اوضتها
(مع العلم ان كل خدامه ليها أوضه فيها كل وسائل الراحه
يعني مش زي اوضه عاديه)
عند نعمت وساره
نعمت:-اسمك اي يبنتي
ساره:-اسمي ساره
نعمت:-مشاء الله عليكي جميله
ساره بكسوف:- ده من زوقك
ساره أول مدخلت الأوضه انبهرت من جمالها
ساره:-معقول دي اوضة خدم ده ولا انها أوضة ملك من ملوك
مصر
نعمت:-ههههههه ضحكتيني يبنتي والله
ساره:-أعيش واضحكك يا أجمل نعمت
نعمت:-همشي أنا ونتي نامي
ساره:-حاضر سلام
دخلت ساره الحمام واستحمت وفردت شعرها الكيرلي
الجميل ولبست بيجامة ميكي ماووث جعلتها طفله 😂😂
ونامتت
أما في غرفة أيهم قاعد بيفكر هيعاقبها ازاي
(اكيد بتسألو يعاقبها لي هي عملت اي عشان يعاقبها
هقولكوا يوم الحادثه بتاعت أموو في كاميرات مراقبه جابت
رقم العربيه بتاعت أم ساره وبحث عنها لقاها عربية تبع واحده
اسمها مي أحمد وهو عاوز ينتقم لموت أموو وهينتقم عن
طريق ساره بنت اللي قتلت امه)
ونام أيهم بعد تفكير طويل فيما سيفعله مع تلك الطفله
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
لما الساعه ايجت ٢ باليل
صحت ساره عيزه تشرب ميه وراحت المطبخ وكانت الدنيا
ضلمه وف نفس الوقت أيهم صحى عشان جعان وراح
المطبخ عشان ياكل وكانت الدنيا ضلمه وهما الاتنين ايجو
يفتحو التلاجه مع بعض والدنياا ضلمه
سااره صوتت:-اااااااا ااااا حررامي الحوقناااااني هيموتني او
يخطفني ويبيع أعضائي 😂🤦🏻♀️
أيهم وهو يحاول كبت ضحكته على كلامها:- اسكتي فضحتينا
ساره:-هو انت مش تبقى تكح
أيهم:-سرج النووور وانصدم من تلك الطفله الجميله الواقفه أمامه
ساره:-انا جيت عشان اشرب ميه
أيهم وهو تائه في بحر عيونها:-وانا جيت عشان أشرب برضو
قصدي أكل
ساره:-اهه تمام
أيهم:-هو ده شعرك ولا باروكه
ساره نسيت ان تحط طرحه ع شعرها عشان محجبه:-لا
شعري وطلعت تجري ع اوضتها
وأيهم ضحك:-وراح لأوضته بعد ما أكل ونام
يتبع ….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على ( رواية متمرد عشقني )