Uncategorized
رواية حبيبي من الطفولة الفصل السابع عشر 17 بقلم سندس المصري
رواية حبيبي من الطفولة الفصل السابع عشر 17 بقلم سندس المصري
![]() |
رواية حبيبي من الطفولة الفصل السابع عشر 17 بقلم سندس المصري |
رواية حبيبي من الطفولة الفصل السابع عشر 17 بقلم سندس المصري
زين ركب عربيته
حازم نزل وراه حازم اهدي يازين زين بعصبيه وغضب انت اهبل ده كان هيقتلني الرصاصه جات في فتون
حازم مراتك لسه في مرحله خطر صدقني هناخد حقها بس اصبر ياصحبي
زين وانت مين اللي قالك اني رايح اقتله
حازم باستغراب نعم اومال انت رايح فين
زين مش هقتله هعلم عليه بس حازم يعني ايه فلاش باك
زين عصام نفذ
عصام حاضر شركته ومصنعه نقول عليه يارحمن يارحيم
فلاش
حازم انت حرقت الشركه والمصنع
زين بخبث حاجه زي كدا
حمزه اتصل بزين الو يازين فتون هتخرج دلوقتي من العنايه تنفسها انتظم
زين طلع وقال لعصام يبعتله فيديو لحرق الشركه والمصنع
طلع زين وراح لاوضه فتون لقاها لسه تحت تأثير البنج قاعد معها
وخرج قال ليهم يلا روحوا كلكم انا معها
حمزه اكيد مش هسيبك
زين لا روح انا معها مش عايز حد موجود وبعدين عشان ترتاحوا والبنات ترتاح وماما كمان
حازم تمام يازين مش عايز حاجه انا عارف انك مصمم ان محدش يقعد يعني لو قلنا هنعقد مش هتوافق
وبعد مرور شهر عدي على ابطالنا كان احلي شهر فتون بقيت كويسه
وزين اخدها اسبوع شهر عسل بعد ماحازم وحمزه راجعوا من شهر العسل
حمزه بيكلم مليكه في الفون
مليكه بخجل واحشتني
حمزه انتي اكتر وبخبث جبت سكرتيره جديده بس ايه فرسه
مليكه بغيره وعصبيه وعياط انت جبت بنت طلقني ياحمزه
حمزه بضحك محدش يقدر يملي عيني غيرك وقفل وسابها عقلها هيطير من الغيره والعصبيه
وعند حمزه في مكتبه الباب خبط
دخلت هايدي وكانت لابسه لبس قصير ومكياجها اوفر انا السكرتيره الجديده
حمزه بجديه تمام اتفضلي انتي وياريت تتطولي لبسك لو محتاجه الشغل ده اعملي ليا القهوه بتاعتي
هايدي خرجت وعملت القهوه وطلعت كيس من شنطتها في ماده وحطتها في القهوه
وعند البنات
مليكه بعصبيه جاب سكرتيره جديده
فتون بضحك اهدي هطلعي دخان من ودنك وبعدين انتي عارفه انتي ايه عند حمزه
ملك خلي عندك ثقه في نفسك يابنتي
مليكه ده رايكم
ملك وفتون طبعا
مليكه بإبتسامه انا عايزه اقولكم
حاجه
ملك وفتون قولي يامزه
مليكه بأبتسامه انا حامل
ملك وفتون هجموا عليها حضنوها
مليكه براحه هموت
اسماء سمعتها ندهت علي رحاب
مبروك ياحبيبتي وحضنتها
مليكه الليه يبارك فيكي ياقلبي
رحاب مبروك ياحبيبتي وحضنتها
مليكه الله يبارك فيكي ياحبي
مليكه عقبالكم يابنات
فتون وملك امين
مليكه بس حمزه ميعرفش عايزه اعمله مفاجأه
فتون وملك بغمزه ايوه بقي احنا هنظبتلك الليله
وبالفعل بدأو البنات يظبطه الليله ومليكه بتظبط نفسها وفتون بتساعدها
وعند مازن
يحي عملت ايه
مازن بخبث انت لسه فاكر بدات من بدري اووي هخلي يتمني الموت ومش هيطوله
يحي مش هتقولي عملت ايه
مازن لا ياحج هتعرف لما تشوفه
وعند حازم
اتصل بملك وحشتيني
ملك بخجل وانت كمان مش عارفه اقعد من غيرك
حازم بخبث معلش ياموزتي هعوضك
ملك انت سافل
حازم بخبث وضحك اقسم بالله دماغك شمال اوي انا اقصد هخرجك وكدا
ملك بخجل وبتريقه والله انت كداب
حازم بضحك هي دي صراحه ربنا انا فعلا كداب
ملك وقعت من الضحك
حازم شويه وهكلمك
ملك حازم
حازم قلبه
ملك خلي بالك من نفسك
حازم حاضر ياقلبي
داليا رحتله الشغل
داليا مبروك ياقلبي
حازم انت ايه اللي جابك
داليا كدا بردوا تطرد حبيبتك
حازم بعصبيه مسكها من شعرها انتي تتلمي كدا ومش عايز اشوف وش اهلك تاني
داليا بخوف بتحاول تخفي وببرود مكنتش اعرف ان مراتك حلوه بس انا حلوه
حازم متطنقيش سيره مراتي على لسانك اطلعي برا
داليا تمام بس انا عيني عليك
وعند جو كان تعبان وداخل علي جلطه ودخل المستشفى بعد ماعرف طبعا ان زين حرقله الشركه والمصنع اللي حلته
جو بقلق فتون عايشه
الشاب اه وكويسه اووي
وعند مايا هتجنن جو اتصل بيها
مايا بعصبيه بقالك شهر مبتكلمنيش فتون كويسه
جو حكالها اللي حصل
مايا بسخريه اتعلم عليك
جو بعصبيه مايا انا مش ناقصك
مايا متعرفش ان جو لما كان هيموت زين الرصاصه جات في فتون عشان لو عرفت هتبطل تساعده بفلوس ومش هترضي تكتبله شركه من شركات مصطفي
وقفل
وعند زين رجع البيت هو وحمزه
فتون حضنته وبحب حمدالله علي السلامه ياحبيبي
زين حضنها وباسها من رقبتها
فتون بعدت بخجل احضرلك الغدا
عمتو وطنط رحاب اتغدو عشان العلاج بتاعهم وانا استنيتك يازوز
زين بابتسامه تسلميلي بس إيه زوز دي
فتون بخوف انت هتتحول ولا ايه
زين حاول يخفي ضحكته ولكن فشل في كتمها
فتون ضحكت زين شالها وطلع الاوضه بتاعتهم
فتون بخجل زين
زين بهيام في عينها قلبه
فتون انا بحبك اوي
زين وانا كمان بعشقك
فتون باسته من خده
فتون عارف هقولك علي خبر حلو
زين ايه
فتون مليكه حامل
زين بفرحه بجد
فتون اه عقبالنا
زين يارب وربنا يرزقنا
فتون ببنت شبهي اكيد
زين واه ايه الثقه والغرور ده جيبهم منين
فتون بابتسامه منك يا عشقي
ونزلت جري من قدامه بخجل من نظراته
حمزه دخل اوضته اتصدم لما شاف
يتبع..
لقراءة الفصل الثامن عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية قيود من حرير للكاتبة سمسم