روايات

رواية متمرد عشقني الفصل الرابع 4 بقلم رحمة سمير

رواية متمرد عشقني الفصل الرابع 4 بقلم رحمة سمير

رواية متمرد عشقني البارت الرابع

رواية متمرد عشقني الجزء الرابع

متمرد عشقني

رواية متمرد عشقني الحلقة الرابعة

أيهم:-انتي
ساره:-انت
أيهم:-ممكن اتكلم معاكي شويه
ساره:-إفتكرت انو ضربها بالقلم وهانها وبعدت عنو عشان
تمشي راح أيهم مسك إيدها
(يجمالك يتريكاتك يعم حسني😂✨👊🏻)

المهم•••••••
أيهم:-إما أكون بكلمك تقفي وتسمعيني يساره أنا مش عايز
أوريكي الوش التاني
(أحلا وش ده ولا إي ونبي انت فكل حلاتك قمر😂)
ساره:-وأنا مش عيزه اسمعك زي ما إنت مسمعتنيش
أيهم:-متخلنيش أغلط معاكيي وأمد إيدي عليكي لان وقت ما
بكون متعصب مش بشوف حد قدامي
ساره بصريخ:-انت عاوز مني إي سبني فيي حالي كفايا اللي
انا فيه
أيهم:-أقعدي عاوز أتكلم معاكي
ساره:-اتفضل
وقعدووا قدام البحر
(والنبي حد يجبلهم اتنين لموون😂)
أيهم:-انتي عايزه الفلوس ليي
ساره:-محتجاها
أيهم:-طيب تمام انا هعطيكي الفلوس
ساره بفرحه:-بجد
أيهم:-ايوه بكره تعالي الشركه خوديهم وهتبدأي شغل من
بكره

ساره:-طب مش عايز تعرف انا عوزاهم ليي
أيهم:-ميهمنيش
ساره:-تممم
أيهم:-بس عندي شرط
ساره:-اي هو
أيهم ببرود:-وقت ما أكون ف الشركه هتشتغلي سكرتيره
ووقت ما أروح هتشتغلي عندي خدامه إي رأيك
ساره بصدمه لما تسمعه:-وأنا موافقه
أيهم بشر:-تمام سلام يا ساره هه
ساره لم ترد عليه بسبب صدمتها من كلامه
♡♡♡♕♡♕♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
أكيد بتسألو نفسكووا ليه أيهم عاوز يشغلها خدامه عندوو
هقولكووا ليي عشان ينتقم منها ويذلها على كلامها وعشان
تكون عبره لأي واحده تقف في وش المتمرد
(أكيد بتقولوا في نفسكووا ايه المجنون ده ده انا فكرتو بيحبها
بس هو فعلا هيعذبها ويوريها الويل وبعد كدا يا عالم هيحبها
ولا لأ)

قامت ساره لتبحث عن تاكسي ليوصلها الى منزلها ولكن لم
يكن هناك أي مواصلات
أما أيهم ركب سيارته الفخمه ورأها تبحث عن تاكسي ولم تجد
تاكسي لكي يوصلها ف عرض عليها ان تركب معه ليوصلها
ولكنها رفضت ومشيت خمس خطوات لقت شوية كلاب
بينبحووا بصوت عالي وجايين نحيتها قامت راحت نحية
العربيه وركبت
ساره:- إطلع بسرعه
أيهم:-كبت ضحكته ع هذه المجنونه التي تجلس بجانبه
(ساره بتخاف من الكلام زي معظم البنات اول ميشوفوا كلب
ياخدوا ديلهم في سنانهم ويجروا😂😂)
بعد مرور من الوقت لم يتحدث أي منهما إلى الاخر ووصلت
ساره إلى بيتها

ساره لأيهم:-شكرا
أيهم:-العفو
دخلت إلى منزلها وأغلقت باب المنزل جيدا
وأيهم ذهب الى فيلته

عند روان وخالد في المستشفى
روان:-دكتوره هو عامل اي دلوقتي
الدكتوره:-انا داويت جرحوو بس هو عميق شويه وخيطناه
ولازم ياخد المسكنات دي
روان:-شكرا يدكتوره
خالد:-ممكن أسالك سؤال
روان:-اتفضل
خالد:-هو انتي جايه هنا لمين
روان:-جايه لأبو صحبتي وأمها أبو صحبتي اسموو محمد
وصحبتي اسمها ساره أبوها تعب وجالو شلل مصفي وبدأت
تحكي له ما حدث بالتفصيل………. إلخ
خالد بحزن على ساره وروان:- ان شاء الله كل حاجه هترجع
أحسن من الاول
روان:-ان شاء الله

خالد:-ده رقم تلفوني 01********* لو احتجتي مني أي
حاجة رني عليا وهتلاقيني موجود ف ضهرك علطول
روان بكسوف:-شكرا
خالد:-تعرفي انك حلوه اوووي لما بتتكسفي بس أنا اول مره
أعرف ان القمر بيتكسف ههههه
روان:-احم م ميرسي
خالد في نفسه:-شكلك وقعت يخلوده
روان:-شكلي هحبك يخالد والله هو انت حلو كدا لمين
مي:-ازيك يروان
روان:-ازيك يطنط عمو محمد أخبارو ايي
مي:-زي ما هو
روان:-أعرفك يطنط ده خالد وساعدني من شوية شباب كانوا
بيضايقوني
مي:-شكرا ليك يبني
خالد:-العفو يا أمي ممكن أقولك أمي ولا عندك مانع
مي:-لا طبعا يبني

روان:-أنا كنت جايه عشان أقولك ان ساره لقت شغل وهدبر
الفلوس قريب لأبوها
مي بفرحه:-الحمد لله
روان:-أنا همشي انا يطنط وخلي بالك من نفسك
مي:-مع السلامه يبنتي
خالد:-روان اثتني أوصللك
روان:-عشان متقلش عليك بس
خالد:- كدا برضو يروني تكسفيني
روان:- يلا بينا
مي ضحكت ع هبلهم ودعت إنهم يكونوا لبعض
(اللهم أمين♡)

اما عند أبطالنا
ذهب أيهم الى فلته وقام بتغير ملابسه وظل يفكر في تلك
الفتاه الجميله ويفكر في ضحكتها ولكن دخل ف صراع بين
قلبه وعقله
العقل:-اي هتحن تاني متغلطش نفس الغلطه مرتين
القلب:- بس دي بنت بريئه
العقل:- يبقى انت متعلمتش من غلطك
القلب:-يعني معطهاش فرصه
العقل:-لا طبعا انت ناسي اللي حصل فيك بسبب اللي انتو
بتسموه الحب
القلب:-خلاص يصحبي أنا معاك ومش هفكر أحن ليها
العقل:-برافو عليك أنت هتنتقم منها وبس
ويفوز العقل على القلب وينام بعد هذا الصرااع……

أما عند صغيرتنا
جلست في شرفتها تفكر وتفكر في ما سيحدث معها يوم غد….
ونامت بعد تفكير وطويل على أرجوحتها الموجوده في
شرفتها…..

يتبع …

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على ( رواية متمرد عشقني )

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *