روايات

رواية عشق و جحيم السيف الفصل الثامن عشر 18 بقلم عبير الزهور

رواية عشق و جحيم السيف الفصل الثامن عشر 18 بقلم عبير الزهور

رواية عشق و جحيم السيف البارت الثامن عشر

رواية عشق و جحيم السيف الجزء الثامن عشر

عشق و جحيم السيف
عشق و جحيم السيف

رواية عشق و جحيم السيف الحلقة الثامنة عشر

ادهم بصدمه.. خالتي
هدى بستغراب.. خالتك
دخلو وقعدو في الصالون
ادهم.. انتي خالتي هدى
هدى بستغراب.. والله مانا عارفاك.. و اكملت بصدمه.. حور انتي بعملي اي معاهم
حور.. راحت بسرعه حضنتها جامد و بدئت تعيط.. خالتي ازيك اخبارك طمنيني عليكي
هدى.. الحمدلله يا بنتي انتي كونتي فين كل المدا دي
حور.. حوار طويل يا خاله
ادهم. انا ادهم يا خالتو مش فاكراني
هدى.. لا والله يا ابني
ادهم بعياط.. انا ادهم ابن اختك صفيه.. مالك يا خالتو مش فاكراني
هدى بتذكر و عياط.. ادهم ابني ازيك عامل اي صفيه فينه مش شايفها
ادهم بغصه.. عطتك عمرها من زمان
هدى.. لا اختي 😢😥😣😫😖😭
ندى جت على صوت مامتها و اتصدمت بوجود حور
ندى بصدمه.. حور

 

 

 

 

 

 

حور.. ندى حبببتي وحشتيتي اوي
//طبعآ مش فاهميز ازي ادهم فاكر خالتو من كم سنه صارت مشاكل بين هدى و اهلها و افترقو عن بعض و محدش كان عارف اخبار التاني //
هاجر… انتو طلعتو بتعرفو بعض
هدى و هاي واخدا ادهم في حضنها… دا من ريحه اختي الغاليه و اكملت مين دي يا ادهم متقولش دي ساندي
ادهم.. دي هيا مفيش غيرها.. ما بقاش ليغيرها في الدنيا دي
سيف.. اخص عليكو احنا فين رحنا
هدى.. انا موجود و ندى و كلنا معاك و اكملت ببكاء.. تعالي يا بنتي يا ساندي انا زي امك
ساندي بضحك و دموع.. كويس افتكرتيني دا انا قلت محدش هيفتكرني خالص
هدى.. يا حببتي انتي و ضمتها ضمه ام مشتاقه اه هيا مش امه بس الخاله هيا الام التانيه و ساندي كانت بحاجه بحضن وي دا اتحرمت من مامتها من زمان و كانت بحاجه لحنان
ندى و حور كانو بيتكلمو عن احول بعض
ندى.. ها قوليلي ازي جوزك معاكي
حور بكسوف.. ندى بس بقا.و كانت عاوزه تغير الموضوع… بعدي دا نتي هتصير قريبه اوي عشان ادهم صاحب سيف و يعبرو اخوه و كدا هنتقابل كتير
ندى.. بس بقا لسه محصلش حاجه
بعد حوارات طويله عن الحياة و مشاغلها
هاجر تكامت.. انا عاوز اطلب ايد بنتك ندى لادهم انا بعتبر ادهم زي ابني والله.. و يشرفني اطلب ايد بنتك الكريمه لادهم
هدى.. والله وانا يشرفني دا ابن اختي ومش هلاقي احسن منو امنو على بنتي.. دي زمان اناوصفيه كنا نقول ادهم لندى و ندى لادهم و شوفي النصيب ازي جمعهم بس انا لازم اسال ندى ها يا بنتي قولتي اي
ندى بكسوف اوي و كانت هتقع من طولها… الي تشوفيه يا ماما

 

 

 

 

 

وراحت على الغرفه بتاعتها بسرعه و كمان حور راحت معاها
سيف… زي ما قالت ماما ادهم يعتبر ابن العيله و هوا زي اخويه و التطلبوه احنا حاضرين
هدى.. فيكم الخير و البركه
و اتفقو على امور كتيره اوي و صار وقت يروحو
سيف.. يالله يحور عشان نروح
حور من داخل الغرفه.. يالله جاي
حور.. يالله سلام ياندى.. هتشوفك كتير اوي
ندى بضحك.. اخرجي لجوزك دا شكلك واحشتيه اوي
حور بكسوف.. خلاص يا ندى سلام
روحو البيت في غرفه حور و سيف
حور كانت نايمه في حضن سيف و قالت فجئه
حور بتسائل…. سيف ممكن اسالك سؤال
سيف بحب.. اسألي يا حببتي
حور بحرج.. هوا انتا اليوم علقت على لبسي بدون ما تشوفني ازي
سيف بحب.. انا عاوز احكيلك سر
حور بتسائل.. اي هوا
سيف بحب… انا بشوف
حور بصدمه.. ازي
سيف بحب.. فاكره لمه اختفيت انا كنت اعمل عمليه لعنيه معا. اني مكنتش حابه اعملها
حور… اه فاكره كويس .. ليه مكنتش حاب تشوف تاني
سيف بحب شديد… عشان اشوفك.. انا كل ما اسمع حد يمدح بجمالك كنت بولع نار
حور.. وايه عجبتك
سيف بشغف و توهان.. انتي انتي عبتيني اوي اوي اوي
حور بزعل. بس انا زعلان منك
سيف.. ليه بس يا حببتي

 

 

 

 

 

حور.. عشان مقلتش لي انك بتشوف
سيف بحب.. انا كنت عاوز اشوف اذا بتحبيني و انا مش بشوف
حور بزعل.. برضو زعلانه
سيف بمكر.. وانا اعرف ازي اراضيكي
بعد مرور 25 يوم
فرح ادهم و ندى قرب اوي يعني بس 1يوم ندى بقت بتحب ادهم اوي.. وادهم و ادهم وندى عرفو شيخطير عن حور برضو و حور مش متخيله حياتها من دون سيف و حور بدئت تاخد اوي على عائله الجراحي و بتحبهم اوي و صار بينهم علاقه قويه جدآ
و زين ظهر و كان قاعد في المكتب بيتكلم هوا و سيف
حور كانت رايحه تقول خبر حلو اوي لسيف لكن اتصدمت من كلام زين
في المكتب
زين.. انا هعمل معاك صفقه حلو اوي
سيف بملل… وايه هيا ان شاء الله
زين بخب،ث…………
سيف.. وانا موافق
حور اتصدمت اوي مكانت متوقعه دا ابدآ من سيف

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق وجحيم السيف)

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *