روايات

رواية فأر غير حياتي الفصل الثاني 2 بقلم ذات الخمار

رواية فأر غير حياتي الفصل الثاني 2 بقلم ذات الخمار

رواية فأر غير حياتي البارت الثاني

رواية فأر غير حياتي الجزء الثاني

فأر غير حياتي

رواية فأر غير حياتي الحلقة الثانية

أسيل بصدمه / هو انت
محمد هو الاخر بصدمه هو انتي
أسيل/ انت بتعمل اي هنا في الشركه
محمد/ انا ابن صاحب الشركه
اسيل في سرها ( اااااه ياحوستي السوده يا انه يا امه😂😂😂🤦‍♀️)
معلش يامستر محمد مكنتش اعرف
محمد / ضحك في سره ( الاحترام حلو برضوا😂😂 ) وسبها ودخل مكتبه
مكه / الحكايه فيها انه احكيلي
اسيل / اتنيلي يازفته هبقا احكيلك بعديين المهم انا علي لحم بطني من الصبح عاوزه اكل يا بنتي
مكه / همك علي بطنك يا اختي
اسيل / اومال همي عليكي يا معفنه
مكه / طاب والله ماشوفت في بجحتك انجري قدامي علي الكفتريه
اسيل / يلا يا اختي

مكه / انتي ايلي هتحاسبي انا مفلسه
اسيل / ماهو دا ايلي انتي فالحه فيه يا اختي
مكه / عيب عليك يا ابو الصحاب دا انت العشق ازميلي 😂🤦‍♀️😉
اسيل / سبتيني يا اختي سبتيني
مكه / اعيش واسبتك ياروحي
اسيل / دلوقتي روحي وفشتي وكليتي
مكه / اومال 😂😂😂
بعد ما انتهو من الاكل ذهب كلا منه الي عمله
وفي نهايه هذا اليوم الشاق ذهب كلامنهم الي بيته

اسيل وهي تفتح باب شقتها
اسيل / استاذ محمد حضرتك بتعمل معانا اي في العمارا
محمد/ دلوقتي استاذ
اسيل / انا اسفه لحضرتك مكنتش عارفه
محمد / لا اسفه وحده مش تكفي قولي انا اسفه ١٥ مره
اسيل / في سرها ( اللهم طولك ياروح علي هذا الطور وليس الللوح ) انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه انا اسفه
محمد / كفايه كفايه مصوره اسفه نزلت علينا

اسيل / مش حضرتك ايلي قولتلي
محمد / انا قلت ١٥ مره مش الف
اسيل / تصدق انا غلطانه واللهي شركتكوا تولع
محمد / هفصلك
اسيل / ياريت
محمد / بتقولي حاجه
اسيل / لا بقول بس ربنا يهدي
محمد / ان كان كده ماشي
اسيل طاب تصبح علي جنه
محمد / وانتي من اهل هذه الجنه

في صباح يوم جديد كانت أسيل تذهب الي عملها الي ان ناداها محمد
محمد / تعالي يا آنسه اسيل انا كده كده رايح الشركه تعالي اركبي
اسيل / لأ انت عاوز يقولو علي في الشركه اني ماشيه معاك
محمد وقد انصدم من تفكيرها / اركبي يا آسيل احسن ما انزل اركبك غصب عنك او حتي افصلك
اسيل / وعلي اي يا باشه انا هركب لوحدي
وهما في الطريق ساد الصمت بينهم ايلا ان سألها محمد
محمد / اومال اهلك فين انا شايف انك عايشه لوحدك
اسيل والدموع تتجمع في عيناها / والدي وولدتي واخواتي ماتوا
محمد / لو مفيش مانع مممكن اعرف السبب
اسيل / اه في مانع وياريت متدخلش في ايلي ملكش فيه
محمد / معلش مكنتش اعرف ان الموضوع حساس للدرجادي انا اسف
اسيل / ولا يهمك

وساد الصمت مره اخري الي ان وصلوا الي الشركه
مكه / لا دا انتي لازم تحكيلي وكمان بتيجي معاه لحد الشركه
أسيل / امشي من قدامي دلوقتي ياكلب البحر
مكه / والله انا حاسه ان في انه في الموضوع واحس لي دا أكيد في أنه ومسيري هعرف
أسيل / روحي ايلهي لسانك يتقطع يبعيده
مكه / ان شالله انتي
اسيل / طاب غوري من وشي دلوقتي ورايا زفت شغل
مكه / حاضر ياجعفر همشي
أسيل / في دهيه يا شيخه قرفتيني
مكه وهي بتطلع لسانها 😝😝😝😝😝 اعيش واقرفك يازميلي
اسيل / جتك البله في الدمك السم
محمد ودخل مكتابها فجأه
وزعق لها
ياتري كان بيزعق لي ودخل عليها من غير استأذان لي

يتبع …

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا 

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على ( رواية فأر غير حياتي )

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *