رواية المغرور والدلوعة الفصل الثامن 8 بقلم ميرو محمد
رواية المغرور والدلوعة الفصل الثامن 8 بقلم ميرو محمد
رواية المغرور والدلوعة البارت الثامن
رواية المغرور والدلوعة الجزء الثامن
رواية المغرور والدلوعة الحلقة الثامنة
حياه : اتفاق أيه .
صقر: لو خليتك تسامحيني قبل مالاسبوع يخلص تقعدي .
حياه : طب لو مسمحتكش .
صقر: وقتها يحلها ربنا .
حياه : تمم اتفقنا بس انا عندي شرط .
صقر: شرط أيه .
حياه: لو مسمحتكش هنزل علي امريكا .
صقر : هو انتي عاوزا تسيبني ياحياه تاني .
ثم مسك ايدها.
حياه : دا أتفاق وبعدين م……
ولم تكمل حتي جاءت نسرين بغيره من مسكت صقر لي ايد حياه .
نسرين : بتعمل أيه هنا ياصقورتي
(😂 ياحزني دا طلع صقورتها دي حياه هتنفو.خو) …
حياه : شدت ايدها من ايدو وقالت : صقورتها ودا مرض جديد ولا أيه .
صقر بضحك علي كلام حياه وغيرتها : اهدي بس ياحبيبتي .
نسرين: حبيبتك منين ياصقر.
حياه مسكت ايد صقر تاني وقلت : اي دا انتي متعرفيش مش احنا فرحنا الاسبوع الجاي .(طبعا بتغيظ نسرين 😂)
نسرين : الكلام دا بجد ياصقر .
صقر بضحك: طلاما حياه قالت يبقا بجد . ذهبت نسرين بغيظ مسرعه الي الداخل .
حياه شدت ايدها : روح يابتاع البنات .
صقر😳😳😳 : خدي يابت انا بتاع بنات .
حياه : إيوه واوعي بقا خليني ادخل اطلع الشنط.
صقر بخضه : تطلعيها فين .
حياه ههههه في اوضتي هو اسبوع بس .
صقر: الله يعني هنتجوز الاسبوع الجاي بجد .
حياه : دا بعينك يابتاع البنات وجريت الي الداخل .
صقر لنفسه : هخليكي ترجعي تحبيني وتسامحيني ياحياه وانتي هتكوني ليا . ثم ذهب الى الداخل ….
محمود :ها ياحبيبتي قرارتي أيه
حياه : حسام طلع الشنط علي اوضتي .
حسام : هو حسام الشيال بتاعكم 🥺.
حياه :😂😂 معلش .
حسام : كله عشانك يامزه 😂 دخل صقر وبغيره : حسام اتلم واطلع .
ساره: كده راحت عليكي ياحنين دا بيغير من اخو عليها .
حنين : مش هطول كتير ثم ضحكت بخب.ث
هاله : وانتي بتدريسي يانسرين ولا ليسه .
نسرين : انا خلصت ياطنط وبشتغل مع بابي في الشركه ومعايا كلية أدارة اعمال .
هاله : مشاء الله زي صقر بظبط .
نسرين : ابتسمت وقالت .. هو في حد زي صقر .
هاله : طبعا ياروحي وشكلكم كده شبه بعض
( ناويه علي أيه ياوليه 😂)
حياه بغيره : انا طالعه عن ازنكم .
محمود : خليكي ياحبيبتي قاعده معانا .
حياه : معلش انا تعبانه يابابي هرتاح فوق .
محمود : ماشي ياحبيبتي .
بسنت : استني هطلع معاكي .
نسرين : خليكي يابسنت احنا لحقنا نقعد معاكي .
بسنت : معلش انا كمان عاوزا ارتاح .
صقر: مالكم انتو التنين أجيب دكتور.
بسنت : لاء ياابيه احنا كويسين عن ازنكم . ثم صعدو الي اعلي .
حنين : انا كمان هطلع ياخالتو .
هاله : خليكي ياحبيبتي قاعده معانا.
حنين : معلش هروح انام .
نسرين : في حد ينام دلوقتي انتو غربين بصراحه .
حنين بغيظ : معلش نسينا تظبطلنا الساعه .
ثم صعدت حنين هي الاخر .
نسرين بغيظ : هي مين دي .
هاله : بنت اختي وقاعده معانا .
زينب ام نسرين: ربنا يخليكم لبعض
الكل: يارب ….
ذهب الكل الي النوم بعد وقت قصير ……
صباح يوم جديد مليئ بلاحداث …
في غرفة صقر …
تفرد إشاعة الشمس خيوطها الذهبيه علي سرير بطلنا ..
يقوم صقر ويجلس علي السرير ويفتكر الحصل من حياه
ويضحك . ثم يذهب الي الحمام .. وبعد وقت قصير يخرج
ويبدل ملابسه الي ملابس التمارين الرياضيه .ويذهب الي
غرفته الخاصه للرياضه …….
عند بطلتنا تقوم من النوم وهي دايخه .
( نعم فاهي خلاص علي وشك الاغماء .) .
قامت حياه وهي تتوجه الي الحمام تأخد دوش يمكن تفوق وجسمها يستريح .
دخلت وذهبت تحت الماء قفلت المياه وذهبت لتلبس لبست
بچامه قصيره شورت وبضي كت ولاكن لا مفر بداءت دماغها
تدور تدور حتي وقعت في الغرفه .
قامت بسنت علي صوت الوقعه .
بسنت : شافت حياه وصوتت حد يلحقنييييييييييييي ياصقرررررر ياعمووووووووو .
سمع صقر الصوت والكل جري علي غرفت حياه ………..
ياترا هيحصل أيه البارت الجاي 😘
- لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية المغرور والدلوعة)