رواية حوريتي الجميلة الفصل السادس عشر 16 بقلم خلود
رواية حوريتي الجميلة الفصل السادس عشر 16 بقلم خلود
رواية حوريتي الجميلة البارت السادس عشر
رواية حوريتي الجميلة الجزء السادس عشر
رواية حوريتي الجميلة الحلقة السادسة عشر
الام. سيب يا كنان هتموتي
كنان. بغضب انتي السبب
قعتي تقولي البيت لسه صغيره اهي راحت ياختي ارتحتي دلوقتي ويضعض علي رقبت فريال
الام.. وهي تدمع من شدة الالم انا هجبلك حور تحت رجلك يا ابني بس انتا سبني
كنان.. يترك الام بجد
الام.. وهي تمشي بجد
فريال اه ايا ابن الكلب كونت هتقتلني علي شان حور
في الاوضه عند حنان
يا نهار اسود ومنيل
وهي تطرب علي وشها
العمل يا حنان ده عمار باشا هيرميني
الرجاله بتاعتو اعمل ايه تمشي ف الاوضه راحه جايه فكر بسرعه والعمل
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
التلفون حنان بيرن عليه
حنان. ايه دي وقتك انتي كمان
حنان بخنقه .
الو ازيك يا زينه
زينه وهي تبكي اهي اهي اهي
حنان مالك يا بت
زينه. عادل يا حنان سبني اهي اهي اهي
حنان. ليه ايه السبب
زينه .بغضب كله بسس حور هي السبب
زينه بسرعه ليه عملت ايه
زينه . بيقولي انا عايزك زي حور محترمه ونفسي اخلاق حور
حنان. بسرعه وبعدين
زينه. كل ما نتكلم يتكلم علي ادب حور وتربيت حور
زينه. انا عايزة اخلص من حور
حنان. بفرحه ازاي بس وانا معاكي
عارقه الواد حماده
حنان .اه الي حور اتخنقت معاه وطربتو
بلقلم
زينه. اه هو نفسي يخلص القلم ده واهي الفرصه جات وانا وهو عليها الحيوانه دي
حنان. بفرحه هتعملو ايه
زينه. هفكر سلام دلوقتي
حنان بفرحه الحمدلله الحمدلله يا ريت تتحل من عندهم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹عند كنان في الاوضه
كنان.. يعني ايه بعد ده كله اهلها برجع تاني
ويكسر في الاوضه لا والف لا حور بتاعتي انا ما همون هعيد نفس اللي عملتو تاني
💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮عند حسن في الاوضه بعد ما شاف كنان وهو يضعض
علي رقبت فريال
حسن .. والله يا كلاب لا هوريكي كلكم بس الصبر
ويعمل نفسه نايم اول ما تدخل عليه فريال
فريال.. ماشي يا كنان والله
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿عند حور وهي تبكي
حور هنت عليك يا حسن وتبكي بشدة
وتنام
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂في الصباح
تذهب حور الي الكليه النهارده اول يوم ليها
حور وهي خارج من البيت
احمد. يلا بقا يا حور البيت
حور وهي تنظر يمين وشمال اهو جايا
حور.. بخزن كده يا حسن ده انتا اول واحد كنت توديني المدرسه
بس النهارده اهم يوم النهارده اول يوم في الكليه
احمد . يلا يا حور وصلنا
تنزيل كور وهي خزينه . تمام يا احمد مع السلامه انتا احمد سلام رني عليا اول ما تتطلع
حور خاضر
يمشي احمد
حور حسن عمري ما رنيت عليك كان عارفه موعيد المدرسة وحده وتبكي حور
حور. حور لنفسها خلاص يا خور انتي كدبتي عليه
تدخل الكليه وهي خزينه
………………………. في الكفيه بتاعت الكليه
حنان. زينه انتي هتعملي ايه
زينه انا مش هعمل حماده هو الي هيعمل ههههه
حنان. اه يا زينه لو حصل اللي في بالي
والي يعملك الي انتي عيزاه تديلو ايه
حنان انا مستعده اعمل اي حاجه بس اهلها يرموها البيت
….. والي يعملك ده تديلو ايه
حنان. اي حاجه هو بس يطلب
……. تمام انتي عايزة أنقز امتا
حنان في اسرع وقت
……… تمام
…………………. عند اهلي حور
…… السلام عليكم هي حور موجود
الام. هي في الكليه
….. بكذب بس نحنا النهارده ما فيش محضرات مهمآ
. الاب. امال حور راحت فين
……. مش عارف المهم لمه تاجي قلها ان انا جيت ليها
الاب. تمام
عند حو، في الكليه
حور انتي كنتي فين
……. انا آسف اتأخر انا ناسيه ان عندي محضرات النهارده انا اسف يا حور انا رحت البيت لولا باباكي قالي
حور بطيبه
يلاا الدكتور هيدخل
……. بحبت تمام
…………
الاب بنتك فين
الام…….
يعنى صحبتها كدابة
الام بخوف علي حور
اكيد صحبتها مش عاره موعيد المخضرات
حنان انتي هتعملي ايه
…… انتي بس بصي بس
حنان.. ده انتا واثق من نفسك بقا
…… اه وهخلي اهلاها برضوا بره البيت باديهم
انتي بس خاليها تمضي علي الورق دي
حنان.. ايه ده
زينه . ده انتا جاهز بقا
….. ده انا جاهز من زمان بس مش لاقى الفرصه الكويسه واهي جات وانتي عايزة وتخلص منها يبقا ليه لا
حنان بس كده اهلاها هيشكو في الموضو
بس انتي اديني شهر واحد بس وانا اخلي اهلها يكرهو حاجه إسمها حور
حنا بسرعه شهر كبير اوي
……. ليه ايه في
حنان بسرعه لا مافيش حاجه
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺بعد يومين
عند عمار
يتصل علي حنان
حنان. بخوف يا لاهو يا لاهو انا كان مالي ومال الموضوع ده بس
حنان. بخوف الو
عمار بغضب . المعاد انهارده يا استاذه
حنان بخوف ا ا اصال الموضوع
هزار بصوت عالي اصال ايه وفصل احنا اتفقنا علي معاد محدد ازن ده واضح صح
حنان بخوف . اصال تهل حور رجعو من السافر
عمار . دي مش مشكلتي
حنان بخوف . انتا بس اديني مهله بس وانا اوعدك هجبهالك لحد عندك
عمار بغضب بس انتي هتتحسبي
حنان. بخوف ليه
عمار.. علي التاخير يا قطه ويقفل التلفون
حنان . استر يا رب
تجري حنان هلي امها بسرعه
حنان وهي تدق الباب بسرعه
فريال خير يا رب
حنان بسرعه الحقيني يا ماما الباشا لو حور ما رحتش انهارده هيخدني انا
الام بخوف هلي بنتها وبعدين
تحكي حور للام علي الحوار الي حصل مع زينه والمجهول
الام بفرحه تنام يبقا ليه انتي خايفه
حنان. ده بيقول بعد شهر يا ماما والباشا المعاد انهارده اعمال ايه
الام. ما فيش غير حال واحد
حنان بسرعه ايه هو
الام الباشا هيديكي 2مليون صح
حنان صح
الام خلاص احنا ندي 20الف لي وهو ينهي الحوار في اسرع وقت
حنان بفرحه تمام
انا بكرا هقوله
سلام يا ماما تصبحي على خير وتذهب الي بيتها فبل معاد حسن
في اليوم التالي تذهب حور للكليه وهي خزينه علي شان حسن مش بيرد علي التليفون
حور حتي التلفون يا حسن
في كفيه الكليه ايه قولت تاخد 10وتنهي الموضوع النهارده
…… لا 30وانتي بعد 3ايام
حنان بسرعه ليه ان شآء الله 30.
…. اهو الي عايز وانتي عايزة صح
حنان انا ممكن اشوف غيرك
…… بضحكه عاليه . بس انا هحكي لاهل حور كل حاجه
حنان اه يا زبالة
…. من غير غلط
حنا بس30كتر اوي
حنان في نفسه ده انا كنت هخد منهم اقوم احط عليهم
هو انتي عايزاه يبقا خلاص
حنان. بغضب تمام امتا التنفيذ
… النهارده انتي هخليها تمضي علي الورق دي
حنان تمام وبعدين ..
…. وتخلي حد يخط الورد دي في الدولاب بتعها مع شريط برشام منع الحمل تمام
حنان بخوف انتا هتعمل ايه
….. وانتي مالك مش انتي مش عاوزه تترمي بر البيت
حنان. اه
….. تمام نفذ انتي بس
. صح هي حو، لمه تروح عايز اهل حور بكون في الشارع او في الشباك
كنان ليه
….. وانتي مالك
…. تمام انا هتصرف
…… اخيرا يا حور ننتقم منك. ههههههه
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريتي الجميلة)