روايات

رواية الجميلة و الوحش الفصل الخامس 5 بقلم سوما السيد

رواية الجميلة و الوحش الفصل الخامس 5 بقلم سوما السيد

رواية الجميلة و الوحش البارت الخامس

رواية الجميلة و الوحش الجزء الخامس

الجميلة و الوحش
الجميلة و الوحش

رواية الجميلة و الوحش الحلقة الخامسة

 

“فريسه بين يدى الشيطان ”
دفع الباب بقوه ليصدم بما تفعل لينظر لها بذهول اكانت ترقص لينظر الى تلك الثياب التى ترتديها انها تبدو انثى هالكه فلقد كانت ترتدى ثوب يصل الى الركبه ضيق يبرز قوامها المتناسق “كم انها هالكه يالله” ل
لترى هى تلك النظرات لتتسرب حمره قانيه من الخجل الى وجنتيها وتنظر الى الاسفل ليقترب هو اليها ببط شديد لترتد الى الخلف لتصل الى الحائط ليحاصرها بين ذراعيه لتنظر اليه بخوف لتبتلع ريقها بصعوبه عندما راته يقترب منها حتى التصقت هى بصدره ليميل هو على اذنها هامسا
اسر بهمس اسر : انتى قد اللى بتعمليه دة
لتنظر مباشرة فى عيناه وتجيب بتوتر: هه ..اللى هو ايه
لينظر اليها نظره مختلفه لا تعرف هوايتها التى ادتت الى اشتعال وجنتيها بشده لتشبه حبة من الفراوله التى ود ان يذوق مذاقها وشفتيها التى تشبه الكرز الناضح لم يستطع السيطره على مشاعره

 

 

لاحظت هى اقترابه المهلك لها لتهمس برقه : اس…ر
اسر بدون وعى : ارحميه س
لتنظر اليه بخبث و فى لمح البصر لم تسمع الا تاوئهة الم مصدرها
اسر : اااااااااااااه……….رجلى
هربت جميله الى الحمام فى لمح البصر و اغلقت الباب باحكام خلفها لتسند ظهرها على الباب تلتقط انفاسها الحاره كم ان قربه مهلك ولكن هى بالنسباله ااامانه مش اكتر من كده فقررت انها مش هتحلم بكتر من كده لذا قررت ان تبتعد عنه
ولكن لا باس من بعض المقالب
اسر بغيظ : ماااااشى يا جميله
ليدفع الباب بكل قوه واتجه الى ممقر الشركه
***********************************
استيقظت على رنيييين هاتفها المستمر لتقوم بتكاسل
جورى : الوووو
ادم بحنيه : وحشتينى
جورى ببرود : ازيك يا ااادم
ادم بقلق : جورى انتى كويسه

 

 

جورى : الحمدلله
ادم : طب انا كلمت انكل يوسف وطلبت منه نخرج مع بعض وقالى تمام بس شوف جورى
جورى بزهق : تمام ….يااااادم
لتقوم بتكاسل لتجهز نفسها للخروج مع ذلك الادم لا تعرف لما تشعر دائما بالقلق تجاهه على الرغم من انه يظهر لها الحب ويغرقها بالعشق
************************************
اما على الجانب الاخر
تقف فتاه صارخة الجمال ترتدى ملابس اقل ما يقال عنها انها فاضحه فهى تكشف اكثر مما تستر لتمسك بيد الشاب
الفتاه : بس انا بحبك وعايزاك ليا وبس
الشاب : وانا كمان بحبك بس انا مطر اعمل كده
لتقترب منه بطريقه مثيره لتهمس : بس انا بغير …..ومووووووت كمان
ليضحك الشاب : طب اقولك الكلام هنا مينفعش تعالى
ليمسك يدها وينصرف من المكان
********************************-***

 

 

 

كان منهكا فعليه أن يتم تسليم الشحنه فى وقتها ليقطع عمله رنين هاتفه لينظر الى الهاتف ليجيب بسرعه
اسر:الو ايوه ياعمتى
فريده :ازيك يا اسر يابنى وجميله اخبارها ايه
اسر:احنا تمام يا عمتى بس اهم حاجه انك تخفى وترجعى بالسلامه
فريده:باذن الله انا سببتها على الله والإعمار بيد الله
اسر: أن شاء الله هتخفى وصحتك هتتحسن انا كلمت الدكتور جورج وهو طمنى وقالى أن المرض في المراحل الأولى
فريده : اسر جميله امانه عندك حتى لو جرالى حاجه انت لازم تكون الامان و الحمايه ليها انا عشت عمري كله احميها واخبيها منهم بس انا مش ضامنه عمرى
اسر : متخافيش يا عمتى جميله امانه فى عنيا وعلشان كده انا اتجوزتها بس بصراحه بنتك يتخاف منها.
فريده: ههههه معلش يابنى بس هى والله طيبه ابقا سلملى عليها يا بنى
اسر : تمام يا عمتى
فريده : سلام يابنى
لينهى اسر الاتصال ويتجه إلى مكتبه
**********************************

 

 

كانت تجلس تحت الشجره التى أصبحت رفيقتها فى هذا القصر الكبير وتمسك بإحدى الروايات المفضله لها
اسرع الحارس بفتح بوابة القصر لتدخل سياره فاهره الى القصر لتنظر هى ناحية تلك السياره لينزل منها شاب يمتاز البشره البيضاء عريض البنيه يمتلك عيون عسليه وعضلات البارزه لتخفض لتشعر بصوت اقدامه القريبه منها
ادهم باستغراب : انتى ميييييييين
جميله بتوتر وهى تفرك يدها : انا …….جميله
ادهم بمشاكسه : مانااا عارف انك جميله
لنظر له بغضب : انت انسان مش محترم
لتتركه وتغادر المكان لينظر لها حتى اختفت من امامه ليذهب هو الى مقر شركه ال هاشمى
*******************************

 

 

ارتدت جوري ثيابها وظلت تنتظر قدوم ادم الذى تاخر كثيرا ليرن هاتفها
ادم : الو
جورى : انت فين ياادم
ادم : انا اسف يا حبيبتى مش هقدر اجى حصلى ظرف طارق انا اسف والله غصب عنى
جورى بتفهم : عادى ولا يهمك
ادم : سلام
جورى : سلام

 

 

لتنهى الاتصال
يوسف : ايه يا جوررى ادم مش جاى ولا ايه
جورى : ااااه يا بابا عنده شغل و مقدرش يجى
يوسف : اوعى تكونى زعلتى هو اكيييد يا حبيبتى مشغول
جورى بابتسامه: متقلقش يا بابا انا عارفه كده وبعدين انا عندى تدريب النهارده ومكنتش هروح علشان خروجتتى مع ادم بس خلاص انا هروح
يوسف : تمام يا حبيبتى خالى بالك من نفسك
جورى بابتسامه : حاضر

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *