روايات

رواية عشقي أنت الفصل الخامس 5 بقلم نرمين السيد

رواية عشقي أنت الفصل الخامس 5 بقلم نرمين السيد

رواية عشقي أنت البارت الخامس

رواية عشقي أنت الجزء الخامس

عشقي أنت
عشقي أنت

رواية عشقي أنت الحلقة الخامسة

الفصل الخامس من روايه ( عشقي انت) ♥️
ف يوم م الايام نرمين ومريم طالعين من الجامعه مريم قالت استني انا هروح اجيب حاجه من الكشك دا واجي بسرعه ونرمين اول م شافت دكتور محمود وخطيبته طالعين عملت نفسها مشغوله ف الفون وفجأة حصل زى خنا*قه كدا ومريم فضلت تدور علي نرمين مش لاقيتها ودكتور محمود شاف مريم بتعي*ط وراحلها : في اى يا مدام مريم
مريم بع*ياط : نرمين مش لاقياها ولقيت الورقه دي ع الارض مكان م كانت واقفه
اخد منها دكتور محمود الورقه وقراها وهو مص*دوم وقال لمريم : نرمين اتخط*فت
مريم : يلهوى اتخط*فت طب اعمل اى عمار ايوة هتصل عليه
اتصلت مريم علي عمار
مريم : عمار الح*قني نرمين اتخ*طفت
عمار بزع*يق : اييييييه اتخ*طفت ازاى وانتي كنتي فين

 

 

 

حكتله مريم كل حاجه وهو قالها خليكي مكانك وانا جايلك وصل عمار لاقاها واقفه مع دكتور محمود وهي بتع*يط ودكتور محمود بيتكلم مع صاحبه ف الفون
دكتور محمود ف الفون : تمام يباشا واحنا كمان هندور عليها لا كتر خيرك ياباشا
عمار بع*صبيه لمريم : انتي ازاى تسيبيها كدا يغ*بيه اختي هتضيع منك عشان رحتي الكشك اكيد رحتي تجيبي حاجه تاف*هه زيك
كل دا تحت ده*شه مريم م اللي عمار قاله
مريم : كل دا انا رحت اجيبلها عصير عشان هي تع*بت وفطرتش انهاردة وشكرا اوى لكلام حضرتك
عمار : مريم انا انا..
دكتور محمود: عمار هو انت مش ليك اع*داء
عمار بتفكير : لا خالص
راحو الق*سم وعملو بلا*غ عشان خط*ف نرمين
وهما مروحين سمعو حاجه صدم*تهم

 

 

 

فى مكان تاني نرمين قاعدة بت*عيط وبت*صوت : انتو مين وخطف*ني ليييييي يارب احميني يارب انا خايفه
فجأه دخل عليها واحد ملث*م : بت انتي مش عايز اسمع صوتك لحد م يجيلنا اوامر من الباشا الكبير
نرمين : ماشي خلاص
والرجل المل*ثم دا جاب كرسي وقاعد قدامها
نرمين وقد نسيت انها مخطو*فه : بسس بسس بقولك يا عمو
الراجل : بسس انتي بتكلمي قطه يبت
نرمين : ياباشا اعتبرني بنت اختك انا جعانه ومكلتش حاجه من امبارح
الراجل : انتي مخ*طوفه يبت مش جايه تتفسحي
نرمين : طب علفكرا بقا انت لو مجبتليش اكل ممكن ام*وت من الجو*ع والريس بتاعك يقت*لك بقا ويبيعك حتت صغيرة لمحلات الحواوشي
الراجل : خالص ايي كفايه رغي عايزة تط*فحي اي
نرمين بتفكير : هاتلي شاورما وخالي الراجل يزود توميه وهاتلي شيبسي و شيكولاته وشيتوس وببسي دايت
الراجل بسخ*ريه : بعد كل دا وببسي دايت
نرمين : ايوة يلا بسرعه
الراجل: وانا ايش ضمني ان انتي مش هته*ربي

 

 

 

نرمين : اهرب ازاى يعم دا انا مربو*طه ولا ضفيرة الشعر
الراجل مشي يجيب الاكل ونرمين فتحت فونها هي كانت مخبياه واول رقم لقيته كان دكتور محمود اتصلت عليه
دكتور محمود: ايوة مين معايا
نرمين بصوت وا*طي : انا نرمين يا دكتور انا مخ*طوفه الحق*ني
محمود بخ*ضه : متعرفيش انتي فين او حواليكي اى
نرمين بتفك*ير : ايوة انا جمبي صوت بحر وشجر ( هما اصلا من اسكندريه )
محمود : طيب خالي بالك وانا جايلك بسرعه وقفلت نرمين بسرعه عشان الراجل جاب الاكل
الراجل حطلها الاكل قدامها وقال : يلا اطف*حي
نرمين : اط*فح ازاى وانا مر*بوطه كدا فك ايدي بس طااه
الراجل فكلها ايديها وهي فضلت تاكل ومن جواها بتقول يارب متكونش اخر شاورما اكلها ف حياتي

 

 

 

وفجاه الباب اتكس*ر ودخل دكتور محمود وفضل يض*رب الراجل لحد م الراجل اتكلم وقال : يا باشا هقولك والله
دكتور محمود: انطق يلا مين اللي قالك تخط*فها
الراجل : واحد اسمه مهاب وواحده ست بس انا معرفش اسمها اي والله يا باشا
ض*ربه دكتور محمود علي را*سه فقد الوع*ي محمود فضل يدور علي نرمين واول م شافها جري عليها وحضنها جامد وفضلت تع*يط من الخ*وف وكانو هما الاتنين مستغربين ازاى كل واحد فيهم حاسس بالامان وهما ف احضان بعض وفجأة. ………..

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *