روايات

رواية أنا لست ضعيفة الفصل الثالث و العشرون 23 بقلم هبة أحمد

رواية أنا لست ضعيفة الفصل الثالث و العشرون 23 بقلم هبة أحمد

رواية أنا لست ضعيفة البارت الثالث و العشرون

رواية أنا لست ضعيفة الجزء الثالث و العشرون

أنا لست ضعيفة
أنا لست ضعيفة

رواية أنا لست ضعيفة الحلقة الثالثة و العشرون

شهد دخلت بادم وفرحة وحطتهم على الكنبة وقالت الف مبروك ياعبدة وشيماء هتفضل معانا فى الحضانه ولا

عبدة / معاكم ياام ادم دانتم اكتر من اخوات

شيماء / بتتكلم جدا ياعبدة

عبدة /طبعآ ياعيون عبدة

شيماء/ طب تعالى نتجوز دلوقت بسرعة

عبدة/ غمز ليها معنديش مانع

شهد ههههههههههه البت هتتجوز على نفسها

ماهر / يخربيتك هبلت البت هههههههههه

شيماء قعدت تعيط بصوت عالى

الحاجة نبيلة / تعالى جنبى ياشوشو وحضنتها وقعدت تطبطب عليها

ماهر /يلا ياعريس رحمة ورايا مشوار اجاى اخدك ولا هتفضلى هنا

رحمة / تعالى بات معايا هنا ماشى

ماهر / تحت امر القمر سلامو عليكم

عبدة / شيمو تعالى عوزك

 

 

شيماء / نعم عوز اية تانى

عبدة / عوز اقولك بحبك وعمرى مقدر ازعلك انا اسف والله كنت بهزر معاكى

شيماء/ عارفة خلى بالك من نفسك انت مسافر الصبح

عبدة / ان شاء الله وهاجى السبت علشان فرحنا

شيماء/ تاجى بالسلامة

عبدة /تسلميلى ياغالية

ماهر / سحب عبدة من لياقة قميصة يلا يانحنوح ادامى

عبدة / انت طول عمرك غتت واية الجديد يلا يا بارد

مرت الايام لا جديد وجة الخميس
******************* ************

الحاجة نبيلة / انا لبست وخلصت احنا هنروح بالعربية ولا هنروح مواصلات

ماهر / لا ياخالتى هنروح بالعربية يلا

الحاجة نبيلة طب حط الحاجة فى العربية

شهد / اسطى ماهر

ماهر / يام ادم قولت اناماهر بس اخوكى ماهر تحت امرك

شهد لوشوفت جاسر اوعك تغلط وتعرفة مكانا

ماهر /عيب عليك على فكرة جاسر نزل من 5 ايام وشكلة كبر عشر سنين

شهد / هو كلمك

ماهر / لا كان منزل صورة لة على صفحتة شكلة حزين بجد

شهد /بس صفحتة مش شغالة من فترة

ماهر / عامل صفحة جديدة اسمها (.🌷شاطئ الاحزان🌷) هو صديق عندى بقولك ابعتى لة ادد كدة

شهد / بصت فى الارض

ماهر /بتحبية ياام ادم

شهد /بحب عيالى اللى هم حتة منة يلا علشان متتأخروش مع السلامة ياماما متتاخريش عن بكرة

الحاجة نبيلة / حاضر يابنتى اوعك تفتحى لحد بالليل خلى بالك من شهد ياام محمد

ام محمد / حاضر ياختى فى عنية مع السلام

شهد / يلا ياشيماء الولادبدأو ياجوا ظبطى حالك

شيماء /هاقول لستى حاجة وجاية ستى ياستى

ام محمد / ايوة يابتى

شيماء/ عوزة مكرونة وفراخ

 

 

ام محمد / حاضر هاعمل حساب شهد كمان

شيماء / منحرمش منك ياستى ياعسل ابقى قولى لبتك زهيرة اناهنام مع شهد

ام محمد/حاضر وانا كمان هاجاى انام معاكم يلا على شغلك

شيماء/حاضر

نروووووح لعروسة البحر
**************************

ماهر /هوصلكم واقعد شوية واروح عند خالد صاحبى وعلى تليفون

رحمة/ لازم تاجى شوية بالليل علشان محدش يزعل

ماهر/ ماشى

الحاجة نبيلة / الشارع اللى جاى يابنى

ماهر/ حمد الله على السلامة رحمة بلاش تتعبى نفسك وابقى اركبى قدام علشان هز العربية

رحمة /حاضر

الحاج مسعد/ يامرحب بالغالين اتفضلوا

ام رحاب / اسكندرية نورت ياخالتى ليكى وحشة والله مقصرين معاكى

الحاجة نبيلة / الله يرحم تحية ( ام شهد) كانت ديما بتود علية

نادر/ ازيك ياستى اهلا يااستاز

الحاجة نبيلة / دى رحمة بنتى ودة ماهر جوزها لسة عرسان

الحاج مسعد/ كنتى قوليننا كنا فرحنا مع بعض.

الحاجة نبيلة / ملحوقة نتلم فى سبوع البيبى

ام رحاب /انتى حامل مبروك ربنا يكملك على خير

الحاج مسعد /حضرى لقمة ياام رحاب

مشيرة / اتفضلوا الاكل جاهز

الحاج مسعد/ تعالى يامشيرة سلمى على ستك نبيلة انت مش فاكرها

مشيرة /اسفة مأخدش بالى ازيك ياستى انت رحمة صح

رحمة /ازيك ياحبيبتى ماشاء الله كبرتى

مشيرة / وانتى كمان كبرتى وشكلك اتغير

ماهر /ياسيدى لومعاك رخصة خد العربية بس تركب رحمة قدام علشان حامل

نادر / ياريت دانا كنت هاجر عربية للجماعة

ماهر /رخصة العربية فى التابلوة وادى المفاتيح اتفضل
هامشى انا الحق صاحبى الا يولع فية

نادر/ تعالى اوصلك

ماهر/ لاخليك جنب ابوك هو محتاجك جنبة عوزين حاجة ياخالتى

الحاجة نبيلة/ تسلم يابنى

رحمة / ابقى كلمنى بقولك لوشوفت جاسر صاحب خالد ابقى صورة من غير ميخد بالة

ماهر/ نعععععم وحياة خالتك سمعينى تانى

رحمة / علشان شهد يمكن بكدة نقدر نقربهم من بعض

ماهر/ تصورى عنك حق هاحاول يلا سلام

واخد تاكسى ووصل عند خالد

ماهر / السلام عليكم

خالد / حبيبى وصاحبى وحشنى ياض

ماهر / مبروك ياعريس

جاسر / ازيك ياماهر عقبالك

ماهر / بعد الشر انا مرأتى حامل الحمد لله عقبالك انت كمان لما نفرح بيك ياجاسر

جاسر بحزن / انا اتجوزت من سنة وتلات شهور وعشرين يوم

ماهر / اول مرة اشوف واحد بيحسب هو متجوز بقالة اد اية بالشكل دة

جاسر / اصلها مش اى واحدة دى ست الدنيا

ماهر( فى سرة يااها معقولة بتحب شهد للدرجة دى)

خالد / سرحت فى مين ياواطى هههههه

ماهر / ولاحاجة

خالد /ماما حضرى اكل لماهر صاحبى

ماهر / انا لسة واكل كنت موصل الجماعة يحضرو فرح بنت خال المدام

خالد / جاسر ماهر معاك ماشى

جاسر /تمام يلا انت روح ودى عروستك البيوتى سنتر وانا هاروح اريح شوية وبعدين هاجى اخدك على الزفة خلى بالك هاظبط العربية هتركب معايا

خالد / منحرمش منك ياصاحبى

جاسر/ يلا ياماهر اركب

 

 

ماهر / مالك ياصاحبى ولو مش عوز تتكلم بلاش

جاسر / دى حكاية طويلة مش عوز افتكر خلينى ماسك نفسى علشان فرح خالد

ماهر / وحشنى الشغل معاكم كانت ايام جميلة

جاسر / متاجى ترجع الشغل هتكون مع خالد والحاج

ماهر / وانت هو انتى سبت الشغل مع والدك

جاسر / لا ماسك الفرع بتاع فرنسا يلا اتفضل
نزل ماهر ودخل فيلا جميلة

جاسر /دادة لو سمحتى حضرى غدا للاستاز ماهر على مااجاى هاودى العربية تتغسل وتتظبط علشان العرسان

ماهر / براحتك

عدى الوقت بسرعة وركب ماهر مع جاسر وراحوا جابوا خالد وطلعوا على الكوافير

جاسر / انزل ياعريس شوف عرستك خلصت ولا

ماهر وقف بيرد على الفون وفجاة لقى حد خبط على كتفة

ماهر / انتى بتعملى اية هنا

رحمة /انا جايت ………

يتبع…

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *