روايات

رواية دموع زهرة الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة البارت الرابع والعشرون

رواية دموع زهرة الجزء الرابع والعشرون

رواية دموع زهرة
رواية دموع زهرة

رواية دموع زهرة الحلقة الرابعة والعشرون

ليـل بغيظ: بلاش هزار يــا زهره انا قومت في البرد ده عشان اجيبها وفي الاخر مش هتاكلي..
ليـل بص عليها لقها فعلا نااامت اتنهد بغيظ وشدها لحضنه ونـام هو الاخر..
في صباح اليوم التالي صحي ليل علي صوت بكاء بجانبه..
ليل بخوف: مالك يا حبيبتي مالك يا زهرتي في حاجه بتوجعك طب انتي تعبانه..
زهره بعصبيه و بكاء: ابعد عني ﯾــا خا’ين انا بكر”هك طلقني يا ليل..
ليل بصدمه: خا’ين واطلقك..
زهره بدموع: ايوه طلقني حالا يــا بتا”ع الستا”ت انت..
ليـل بصدمه: بتا”ع ستا”ت كمااان..
زهره بعصبيه: انت ليك عين تتكلم يــا بجح..
ليل بهدوء: انا من حقي اعرف انــا خو”نتك امتـه..
زهره بدموع: في الحلم..
ليل بصدمه: هااا..
زهره بدموع وشهقات: انــا حلمت انك خو”نتني يــا ليـل مع رقا”صه كمان.. واكملت بعصبيه رقا”صه يــا ليـل مش لاقي غير رقا”صه وتخو”نني معااها..
ليـل بصدمه: رقاا”صه..
زهره بدموع: ايوه..
ليل بهدوء: يــا حبيبتي انــا مستحيل اخو”نك ولا افكر كده حتي..
زهره بعيون دامعه: بس انــا..
ليل بمقاطعه: شششش انــا مبحبش غير واحده بس في حياتي وهي انتي يــا زهرتي..
زهره بدموع: يعني مش هتخوني في الحلم حتي..
ليـل بضحك: ولا حتي في الحلم يــا حبيبتي..
زهره بإبتسامة حضنته وقالت: انــا بحبك اوى يــا ليـل..
ليـل بحب: وليـل بيحبك يــا زهـره قلبي..
زهره بحب حضنت ليل وانا كمان بحبك يا ليل اوي بس صدقني لو خو”نتني تاني المرادي همو”تك
ليل بضحك: شكل هرمونات الحمل جاي عليا بخراب واكمل بإبتسامة قومي اجهزي يا حبيبتي عشان ننزل نفطر معاهم..
زهره بابتسامة با’ست ليل من خده حاضر يا قلب حبيبتك..
ليل بحب: هتجنيني يا زهرتي
ضحكت زهره بصخب علي كلام ليـل..
بعد فتره ينزل كل من ليـل وزهره الدرج ممسكين بايد بعض متجهين الي طاوله الافطار..
ليل وزهره بابتسامة: صباح الخير..
سمر بحب: صباح الخير يا حبايبي..
ليـل بإبتسامة: يسعد صباحك يــا امي..
سمر بحب: تسلم يــا حبيبي يلا اقعدوا كلوا..
زهره بإبتسامة: الاكل حلوو اوووي يــا مامتي..
سمر بحنان: بالف هنا علي قلبك يـا روحي..
بعد فتره انتهـوا من تناول الطعام..
ليـل بإبتسامة: انــا هروح الشركه يــا حبيبتي عايزه حاجه..
زهره بإبتسامة: لا يــا حبيبي عايزه سلامتك..
سمر بدعاء: ربنا يديم سعادتكم يــارب..
ليـل و زهره: اللهمَّ آمين يارب العالمين..
✰ـــــــــــــــــــــــــــــــ✰

 

 

 

 

 

في الغردقه..
في منزل ادم.. ♥︎
وتين بطفوله: انــا عايزه اتجوز مروان ماليش دعوه يــا بابي..
ادم بصراخ: عايزه ايه يــا عنيا..
وتين ببراءه: اتجوز مروان يــا بابي..
ادم ماسكها من هدومها وقال بصراخ مش مكسوفه يــا حبيبي بابي..
وتين بغيظ: لو سمحت يــا بابي نزلني انــا كبرت خلاث وعايزه اتجوز مروان..
ادم بعصبيه: شيل بنت ** من قدامي يــا علي..
علي بضحك: ههههه حـاضر..
وتين ببراءه: انت تده بتشتم نفسك يــا بابي..
ادم بصراخ: معتش فيه روضه«حضانه» يــا روح بابي..
ساره بضحك: اهدا يــا ادم عشان صحتك يــا حبيبي..
ادم بسخريه: ليه هو انتي مش سامعه بنتك عايزه ايه..
علي بضحك: ههههه عايزه تتجوز سي مروان..
وتين بطفوله: حتي انت يا سي علي اي الظولم ده وسبيتهم ومشيت..
ادم بصدمه: احنا ظا’لمين..
ساره بضحك: انــا هروح اكلم زهره..
علي بضحك: خلينا نروح على الشركه لاننا اتاخرنا يــا ظا’لم يــا مف’تري..
✰ــــــــــــــــــــــــــــ✰
في منزل قمر..
بسمه بإبتسامة: مش عايزه تشوفي مامتك واختك يــا قمر..
قمر بتوتر: لا مش عايزه اشوفهم..
بسمه بإبتسامة: بس عيونك بتقول غير كده يــا قمر..
قمر بهدوء: صدقيني مش عايزه انــا كده مرتاحه..
بسمه بحزن: محدش بــ يترتاح وهو بعيد عن اهله..
قمر بتوتر: انا اتاخرت علي الشغل سلام..
بسمه بايتسامه: قمر..
قمر وقفت والتفتت ليها..
بسمه بحب: روحي شوفيهم انا مستحيل ازعل منك لو عملتي كده وبعدين انا مش ضامنه عمري فمش عايزكي تفضلي لوحدك بعد ما انا امو”ت..
قمر بدموع جريت علي بسمه وحضنتها متقوليش كده يا ماما بعد الشر عنك وبعدين انا مقدرش اعيش من غيرك..
بسمه بابتسامه المو”ت مش شر يا حبيبتي وبعدين محدش بيمو”ت ناقص عمر.
قمر بدموع: لا انت مش هتسبيني لوحدي انا مليش حد من بعدك
بسمه بحزن: عشان كده بقولك اتعرفي علي امك واختك وعائلتك عايزه ابقا مطمئنه عليكي
قمر بعصبيه ودموع: متقوليش كده وبعدين انا مليش ام غيرك انتي امي وملجئ وكل حاجه ليا وعشان خاطري مش تضغطي عليا في الموضوع ده..
بسمه بإبتسامة حزن: اي اللي يريحك يا حبيبتي
قمر بحب باست بسمه من دماغها وقالت بحبك يا اجمل واحن ام في الدنيا واكملت بمرح يلهووي انا اتاخرت علي الشغل والبعبع اللي هناك ما هيصدق عشان يهزقني..
بسمـه بضحك: طيب يلا امشي يا مجنونه بدل ما تتاخري اكتر
قمر بمرح سلاموز يا بسوم..

 

 

 

 

 

بسمه بحب: سلام يــا قلب بسوم..
في الشركه التابعه لـ شركات الشرقاوي..
علي بعصبيه: هي الهانم فاكره نفسها في بيتها تيجي وتخرج زي مــا هي عاوزه ومش احترام لـ مواعيد الشغل..
قمر بدموع: ده شئ غصب عني يــا فندم..
علي بسخريه: وهي بتكون كل مره غصب عنك برضو..
قمر بدموع: ايوه ده شئ غصب عني..
علي بصراخ: دي اخر مره تيجى متاخر فيها انتي فاهمه..
قمر بحزن: فاهمه..
علي بغضب: بره علي شغلك..
قمر بحزن خرجت..
✰ــــــــــــــــــــــــــ✰
في شركه الشرقاوي جروب..
ليـل بحب: احلي مفاجاه دي ولا ايه..
زهره بإبتسامة: بجد عجبتك..
ليـل بإبتسامة: اوووي..
زهره بإبتسامة: انــا عايزه اخرج يــا ليـل..
ليـل بإبتسامة: و زهرتي عاوزه تخرج وتروح فين..
زهره بتفكير: الملاهي..
ليـل بهدوء: انتي ناسيه انك حامل يــا زهرتي مينفعش ملاهي دلوقتي..
زهره بحزن: معاك حق..
ليـل بحب: ايه رايك نروح ناكل في مطعم وبعدين نتمشي علي البحر..
زهره بإبتسامة: موافقه..
ليـل اخد مفاتيح سيارته من علي المكتب وقال بإبتسامة حب يلا يــا زهره قلبي..
زهره بإبتسامة: يلا يــا ليـل قلبي..
ليـل و زهره خرجوا مع بعض وكان يوم لطيف بالنسبالهم..
علي البحر..
زهره بإبتسامة: تعرف يــا ليـل مكنتش اتوقع ابدا اني في يوم هكون بالسعاده دي..
ليـل بحب: طول ما انــا عايش اتاكدي ان حياتنا مليانه سعـاده وحب..
زهره بحب: وده اللي متاكده منه..
ليـل بإبتسامة: يلا نروح لان الوقت اتاخر..
زهره بحب: يلا..
✰ـــــــــــــــــــــــــــــ✰

 

 

 

 

 

بعد مرور 5 شهور..
زهره بقت في الشهر السادس وكل يوم حبها بيزيد لـ ليل عن اليووم اللي قبله..
ليل معتش يقدر يعيش من غير زهره بقت محور يومه وكل حاجه في حياتي..
قمر وعلي قربوا من بعض..
ساره وادم حياتهم مستقره وبيعيشوا بسعاده وحب..
في الغردقه..
في الشركه التابعه لـ شركات الشرقاوي..
علي بعصبيه: ملفات الثفقه مسروقه يــا شويه بها’يم..
ادم بهدوء: اهدي يــا علي من اللي هيسرقها يعني..
مروه بخبث: اكيد قمر لاني امبارح شوفتها وهي خارجه متوتر من مكتب علي بيه وفي ايدها شنطه سوده وكانت مخبيه وشها ..
قمر بعصبيه: انــا مستحيل اعمل حاجه زي دي يــا حيو”انه..
مروه بخبث: علي بيه انت ممكن تشوف الكاميرات بتاعت امبارح وانت هتتاكد بنفسك..
قمر بهدوء: فيك تشوف الكاميرات زي ما هي بتقول..
علي فتح اللابتوب وبدا يشوف فيديوهات بتاعت امبارح..
لقي بنت خارجه من مكتب علي وهي متوتره بس مش ظاهر لها ملامح..
مروه بخبث: قمر كانت لابسه نفس الهدوم دي..

يتبع…

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *