رواية عشق الوحش الفصل التاسع 9 بقلم منة سمير
رواية عشق الوحش الفصل التاسع 9 بقلم منة سمير
رواية عشق الوحش البارت التاسع
رواية عشق الوحش الجزء التاسع
رواية عشق الوحش الحلقة التاسعة
عشق الوحش البارت التاسع
حازم بغضب :انت باعتلي ناس تمشي ورايا كمان انت اتجننت.. قال حازم جملته وهي يقبض ع عنق شخص ماا
الشخص ببرود :وانا اضمن منين انك متعملش زي ابوك وتروح تبلغ عننا
حازم بغضب عارم :لاخره مره انا بحذرك لو حسيت بس ان كلابك دول مراقبين او ماشين ورايا بالناقص منك ومن شغلك دا خالص انت فاهم
الشخص بمكر :إيه يا كينج كل دا عشان المزه كانت معاك متخفش محدش كان هليمس اااااااه
لكمه حازم بعنف ع وجهه حتى أنه شعر بأن فكه قد خلع لبصرخ متالما
حازم بعصبيه :مراااتي ياا حيوااان يا **** سيرتها متجيش ع لسانك دا تاني وقسما بالله لاندمك واقطع لسانك ع ال بتقوله دا
الشخص الملقى ع الارض ويدعى عمر من ال شغالين مع المافيا
دخلت رجالته المكان بعد ما سمعوا صوت صريخه بس عمر وقفهم بحركه من ايده
حازم قبل أن يغادر :حسابك لسه مخلصش معايا…. واعتبر الشغل ال كان بينا اتفض… قادر جملته تلك وهو موليا ضهره له وغادر المكان باكمله
كان عمر يتاوه بقوه ويصرخ في حراسه بشده اسرع اليه صديقه ياسر :انتي يا اخي مجنون ولا غبي حد يقوله الكلام ال انت بتقوله دا بتعاكس مراته قدامه دا كويس انه لسه سايبك عايش احمد ربنااا
عمر بغل :هو انا لحقت اقوله حاجه والله لهوريه وما هسيبه واخليه يندم علي آل عمله داا.. ااااه قالها وهي يمسك بوجهه المشوه حرفيا
ياسر بسخريه: استلقي وعدك بقا لما البوص يعرف بال حصل
عمر بحده :هي مش دي كانت اوامره اننا نراقب الاستاذ عشان ميلعبش بديله من ورانا
ياسر :انت عكيت الدنيا خالص وتهورك دا ال هيجيب اجلك في يوم صدقني
قالها وهو يجلسه ويداوي جرحه :شكلك هتحتاج يشوفك دكتور ضروري
عمر بخبث :بس البت حلوه ودخلت دماغي يا ياسر
ياسر :لا احنا كدا تشوفلك دكتور عظام من ال هيعمله فيك حازم… شيلها من دماغك احسنلك…يا عمر
…
هديرر
هدير :نعم
حازم :تعالي عايزك
جاءت هدير اليه :اقعدي
حازم :انا فكرت في موضوع الحمل
هدير بتوتر :وبعدين
حازم :انا لسه مش شايف انه وقته بس طالما دي رغبتك فأنا موافق
هدير بفرحه :بجد
حازم بجديه :بجد بس بشروط
هدير :شروط ايه
حازم :مافيش خروج نهائي الا معايا ولما اقولك ع حاجه اعمليها وماتعدنيش
هدير :هو في شروط كمان في الحمل دا اي الليله السودا دي
هدير بتحدي :بس عاوزه اعرفك حاجه سواء رضيت ولا لا كدا كدا مكنتش هنزل البيبي
حازم :والله
هدير :اهااا
قام إليها حازم :ودا كنتي هتعمليه ازاي بقا انشاء الله
هدير بعند :ابني وكنت هعرف احافظ عليه بنفسي
جذبها اليه ولكن برفق وقال بهمس :هو ابنك لوحدك طب ما انا كمان مشارك فيه
هدير بخجل وهي تشيح بوجهها عنه :انت قليل الادب
حازم بمكر :ااااه وجينا لاهم نقطه كل ما تغلطي فيا هيكون في عقابك
هدير :عقاب اي
حازم بخبث :لا دي خليها مفجأه في وقتهاا
هدير :اوكيه تمام بس انا مش بغلط فيك انا بوصفك يا حبيبي
ااااه الحق
حازم بخضه ‘في ايه
فلتت منه هدير وطلعت تجري :ههههههههه تعيش وتاخد غيرها يا قلبي
حازم بتوعد :ماشي فلتي المره دي… المره الجايه مش هسييك
…..
احمد مبشرا :خلاص يا خالتي اانا تقريبا عرفت مكانها فين ومش هرجع الا وهي معايا
ام رحاب بفرحه :بجد يا ابني خلاص هترجعلنا
احمد مؤكدا :اااه انا مسافر انهارده ومش راجع الا وانا مطلقها منه
ام رحاب بخبث :ربنا معاك يا حبيبي وترجع سالم غانم بيهاا يارب انت فعلا طلعت قد ثقتي فيك يا احمد
كانت تستمع الي كلامها هذا ابنتها رحاب
ظلت حتى استمعت لصوت خروج احمد من البيت لتذهب الي َوالدتها :ايه ال انتي بتعمليه دا يماما؟؟
ام رحاب بغضب :وانتي مالك انتي يا رحاب
رحاب :سيبي البنت في حالها بقا ومتهنيه مع جوزها ليه عاوزه ترجعيها تعيش في الفقر والغم دا تاني
ام رحاب بحقد :وهي ليه تعيش متنغنه ومتهنيه واحنا نسف في التراب هي المفروض ال تعيش عيشتنا دي مش احنا كدا كدا هي كانت هتتجوز احمد انا معملتش حاجه يعني هخلي ال محصلش زمان يحصل دلوقتي
رحاب بصدمه :لااااا انت اكيد مش في وعيك يا ماما
صفعها والدتها :اخرسي انا بعمل كل دا عشانك انتي وفي الاخر مش عجبك امشي غوري ع اوضتك وإياك اشوفك بتتكلمي في الموضوع دا تاني
…
كان حازم بياخد شاور وهدير لاقت تليفونه حاولت تفتحه كتير بس معرفتش زفرت بضيق َخرجت تحضر الاكل
ارتدي حازم ملابسه وو هددددير
هدير :نعم
حازم بشك :انتي فتحتي الفون
هدير بتوتر :ل لا هفتحه ليه
حازم بشك :متأكده
هدير :اه انا جهزت العشا
حازم :مش جعان
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية عشق الوحش)