روايات

رواية الانتقام الحلو الفصل التاسع 9 بقلم سارة محمود

رواية الانتقام الحلو الفصل التاسع 9 بقلم سارة محمود

رواية الانتقام الحلو البارت التاسع

رواية الانتقام الحلو الجزء التاسع

الانتقام الحلو
الانتقام الحلو

رواية الانتقام الحلو الحلقة التاسعة

مراد طلب من احمد انه يخرج مع ساندي يا تري مراد ناوي لساندي علي ايه ده الا هنعرفه البارت ده
——–
ساندي: انا جهزت
كانت لبسه بنطلون بوي فريند متقطع من علي الركبه وتيشرت بنص كم اسود وقصير جدا وعامله شعرها ديل الحصان ومش حاطه ميكب خالص ووقفت جمب مراد
مراد بهمس: هو مفيش غير البنطلون ده
ساندي: ملكش دعوه
مراد: طيب يا عمي احنا هنمشي
احمد: طيب يا حبيبي
مراد مسك ايد ساندي وقالها يلا يا حبيبتي و اول ما وصلو للعربيه قالها ادخلي اترزعي وبعدين ساق العربيه بغضب لحد ما وصلو الفيلا بتاعته
ساندي: بيت مين ده
مراد: بيتي ، وانزلي من غير صوت
ساندي لما نزلت: انت جيبني هنا ليه
مراد بغضب:قلتلك مسمعش صوتك وشدها من ايدها
ساندي: ابعد عني يا حيوان
مراد بغضب:انا هوريكي من الحيوان
وقام شيلها ومدخلها الفيلا وكل ده وساندي بتحاول تبعد عنه وبعدين دخل الاوضه ورماها علي السرير وقفل الباب بالمفتاح
ساندي:انت عاوز ايه مني،سبني في حالي
مراد بغضب:انا هخليكي تندمي علي الا عملتيه
ساندي:عملت ايه فهمني مش انت انتقمت واخدت مني اعز ما املك عاوز ايه تاني
مراد:قولي معملتيش ايه ازاي تحضني الزفت الا اسمه حازم ازاي فهميني
ساندي بعياط:حازم صحبي من صغري واحنا متعودين
مراد بغضب اكبر وهو مسكها من شعرها:ده كان زمان انتي دلوقتي بتعتي انا وبس
ساندي:انا بكرهك بكرهك
مراد وهو بيقرب من شفيفها بس انتي بتعتي واخد قبله بعنف وشغف وثم ابتعد عنها عندما احس انه بحاجه للهواء
ساندي بقهر:انا عاوزه اروح
مراد: طيب
مراد اخد ساندي وركبو العربيه وطول الطريق وهما مش بيتكلمو لحد ما وصلها للبيت وساندي جريت علي الاوضه بتاعتها و رمت نفسها علي السرير وفضلت تعيط لحد ما نامت ومراد روح بيته وفضل يكسر كل حاجه قدامه وهو بيقول
ايه الا انت هببته ده يا مراد ايه الا انت هببته وبعدين اتصل بمازن
مازن:ازيك يا عريس عامل ايه
مراد:انا تعبت مش،عارف انا بعمل معاها كده ليه
مازن:حصل ايه تاني
مراد حكي لمازن علي حصل
مازن:انت اهبل يا مراد انت ازاى تعمل كده
مراد:بحبها يا مازن
مازن:وهيا عمرها ما هتصدق الحب ده،انتم متعرفهاش غير من أسبوعين وكانو اسود أسبوعين
مراد:بس انا هصلح غلطي
مازن بفروغ صبر: روح نام مراد وانا هحاول اجي بكره
مراد:طيب
تاني يوم

 

 

نرمين:ساااااااااندي انتي يا زفته ساااااااااندي
ساندي بفزع:ايه يا خالتو في ايه
نرمين:قومي يا قلب خالتو انهارده فرحك
ساندي:حاضر يا خالتو
حمزه من خلف نرمين:قومي يختي علشان نخلص منك
ساندي: والله طيب انا هقوم اهوو
في فيلا مراد
مازن:مراااااااد قوم يا عريس
مراد:انا صاحي اصلا،جيت هنا ازاي
مازن:كنت عملها مفجأه علشان احضر كتب الكتاب
مراد:طيب
مازن:يلا علشان نجهزك
عدي اليوم في لمح البصر علي ساندي ومراد ما بين تجهيزات وحزن وفرح بليل في فيلا السوهاجي ساندي كانت نازله بالفستان الابيض بتعها و حاطه ميكب خفيف وفارده شعرها واول ما وقفت قدام مراد اعطاها قبله علي جبينها
مراد:الف مبروك يا عروسه
ساندي:شكرا
مراد:طالعه ذي القمر
ساندي:انا علطول قمر
مراد بضحك: اممم اشك
ساندي:عيل بارد
مراد:بتقولي حاجه
ساندي:اه عمي بينادي
احمد:يلا يا ولاد المأذون اهو
مراد وساندي:حاضر
بعد كتب الكتاب ساندي ومراد راحو الفيلا بتاعتهم
مراد:ادخلي يا عروسه
ساندي:حد قالك اني هنام قدام الباب ده انت بارد
مراد:عايز اقولك حاجه
ساندي:انجز قول علشان عاوزه انام
مراد:اننا هنام في نفس الاوضه،انا عارف انك مفكره ان كل واحد هينام في اوضه
ساندي:وانا مش عاوزه انام جمبك
مراد:انا هنام علي الكنبه وانتي علي السرير
ساندي:اممم طيب
مراد:اطلعي غيري الفستان وانزلي نتعشي
ساندي:اشطا
مراد:اشطا
بعد شويه
ساندي: ها جهزت الاكل انا هموت من الجوع
مراد:انتي الا هتجهزيه
ساندي:بس انا مش بعرف اطبخ اصلا
مراد:ينهار اسود،انا شكلي ادبست
ساندي:انجز يا عم انا جعانه
مراد بقله حيله:خلاص انا هعمل العشا
ساندي:هاا خلصت
مراد:ايوه
بعد شويه
ساندي:انا هنام
مراد: وانا كمان بس هاخد شاور الاول
ساندي دخلت نامت علي السرير وهيا تعبانه و مراد طلع من الحمام وكان لابس بنطلون رياضي وكان عاري الصدر وبعدين قرب لساندي
مراد:انتي نمتي
ساندي:لا،اعاااااا
مراد:في ايه يا هبله
ساندي:انت يا عم متلبس تيشرت ولا حاجه استر نفسك
مراد بضحك:ههههه استر نفسي من مراتي ههه لا ضحكتيني
ساندي:قوم يا عم البس حاجه وحيات امك
مراد:انا مش بعرف انام غير كده
ساندي:يلهووي،طب كنت عايز ايه
مراد:بوسه
ساندي:ايه،انت اهبل روح يا عم اتخمد
مراد:طيب
وراح نايم علي السرير جمب ساندي وشدها لحضنه
ساندي:وسع كده انت بتعمل ايه
مراد:هنام
ساندي:انت قلت هتنام علي الكنبه
مراد:لا مانا غيرت رأيي واتخمدي بقاا بدل ما اعمل حاجه تزعلك
ساندي:حاجه ايه
مراد وهو بيطبع قبله علي خدها:هعمل كده بس المره الجايه من شفيفك
ساندي بخجل:انا عاوزه انام
مراد بضحك:نامي يا قلبي وراح حضنها جامد

يتبع…

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *