روايات

رواية الحب المستحيل الفصل الثامن عشر 18 بقلم مجهول

رواية الحب المستحيل الفصل الثامن عشر 18 بقلم مجهول

رواية الحب المستحيل البارت الثامن عشر

رواية الحب المستحيل الجزء الثامن عشر

الحب المستحيل
الحب المستحيل

رواية الحب المستحيل الحلقة الثامنة عشر

شروق… اسد في مشكله كبيره في حياتو
مكرم.. خير يارب ايه في،
شروق .. بزعل هو بيحب واحده إسمها صافي وهي بتضحك عليا وانا سمعتها وهي بتتكلم في التلفون وبتقول انها هتتجوز اسد وتكتب الولد باسم اسد
مكرم.. وهو يقوم من علي السرير ويقول بصوت عالي بغضب ايه اللي انتي بتقوليه ده
شروق. بخوف من صوت مكرم وتزحف اخر السرير وتخضن رجلها انا انا
مكرم.. وهو ينظر خلفه ويرا شروق بتترعش يجري عليها اهدي اهدي انا اسف بس ده ابن عمك ليه مش قولتي ليه يا شروق
شروق.. انا انا قولت ليه وهو قالي وتبكي اهي اهي اهي اهي اهي هو قالي انتي علي شان زبالة شايفه الكل زيك وضربني
مكرم.. ايه ضربك الحيوان ده ماشي يا اسد الكلب 🐕
شروق.. بس انا انا
مكرم… بضحك علي شروق انتي بتحبيه صح
شروق… انا اتا وتخبي وجها بين يديها
مكرم.. وهو يبعد يديها عند وشها انتي اميره يا شروق يا حبيبتي وانا مش هسلمك غير ليلي يصونك
شروق… تترمي فى حضنه
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿عند ناهد وهي تمسك مروه وتشدها وتذهب بيها الي بيت ابرام
ناهد.. وهي تدق الباب وتفتح الداده
ناهد. ابرام بيه فين
الداده . ابرام راح عند الست زينب وهو وهنا

 

 

تدخل ناهد ومروه وتذهب الي الاعلي وترميها في الاوضه اترزعي هنا ابوكي علي ابو شكلك علي الصبح اهو مش موجود يا هانم
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥عند اسلام وصافي
اسلام …وهو ينظر الي اسد ويضحك يلا بقا علي شان الوقت
صافي.. وهي تغمز بعنها ليه يلا ههههههه
اسلام وصافي يشيلان اسد ويدخله بيه الاوضه
اسلام…يلا انتي اجهز وانا هجهز اسد
صافي..تضحك ضحكت انوثي عاليه جدا هههههه ثواني واكون جاهز
💮💮💮💮💮💮💮💮عند ابرام في بيت زينب
ابرام… يلا يا عمري علي النوم
هنا… بابي احنا مش هنروح بيتنا تانى
ابرام … لا هنروح يا عمري
هنا.. بزعل وتيتا هتاجي معايا
ابرام.. انتي وشطارتك تخليها تاجي
هنا… وهي تخصن ابرام هاي انتا اخلي بابي في الدنيا دي كلها
هنا… وهي تقوم من علي السرير انا رايحه عند تيتا انام سلام وتبوس ابرام من خده
زينب… احكي يا بنتي وفضفض
خلود سيبك منى انا انتي ما كملتيش الحكايه ابرام وانتي
زينب ماش بي هتحكي اني بعد تمام

 

 

خلود .. خاضر
زينب وقعت مه ابرام في مطعم
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡فلاش باك
ابرام.. وهو ينظر الي زينب وهي تبكي في صمت تام وتنظر الي يديها
ابرام.. يقطع الصمت ويقول انا ياستي اسمي ابرام
من قنا وحيد ابويا وامي وجينا هنا القاهرة علي شان كان بابا تعبان اوي واستقرينا هنا وبعد سنتين بابا تعب اوي وتوفي وماما ما قدرش علي فراق بابا اتوفت بعديه بست اشهر وانا عشت وحيد دلوقتي انا متجوز من5 سنه وعندي بنوته اسمها هنا وعندها 4سنين
زينب وهي تمسح دمعها الله يرحمهم ويغفر لهم
ابرام… امين يارب
زينب… وربنا يبارك فيها ويحفظها ليا يارب
ابرام… امين
ابرام.. انتي ايه بفا ومين اللي كان معاكي ده
زينب… وهي تبكي بصوت عالي ده ده ابني
ابرام . بصدمه ابنك ازاي وليه يعاملك كده
ابرام … ممكن تهدي وتحكي من الاول
زينب انا اسمي زينب منتصر بحب جوزي محمد اوي واول ما ربنا رزقنا بي جسور ويعديها بي مني بنتي ابوهم بعديها عمل حادثه وهو راجع من الشغل وتعب وقعت في البيت وانا اتلازمت من مصرف البيت والاولاد وعلاج محمد واشتغلت في ومحلات في الصبح وبعد الضهر اشتغل علي مكينه خياطه وبعمل اكل للستات وبعد الساعه 8بروح المستشفى بستغل في تنضيف الاوضه وارجع علي الفجر ارتاح كام ساعه واقوم من تاني
ابرام… وهو ينظر إليها وهي تبكي
زينب.. وبعدين هو بقا يتكسف يقول عليا اني امه هو ومني
وبعدين.. بعدين بي 10سنين باباة مات وانا بقيت اشتغل في البيت بس وهو اتعلم هو واختو واخر سنا في الكليه وتخرج من كليه التجاره سابني واتبرا مني واول ما رحت ليه علي شان انا تعبانه ومحتاجه معايا في اخر ايامي رفض وقالي اني امو ماتت ولقيتة عامل غزة ليه

 

 

ابرام… وهو يبكي علي بكاء زينب
ابرام… وبنتك مني فين
زينب.. مني أتجوز وهي مش بتعرفني غير لمه تكون عايزة حاجة
ابرام .. ما تروح تعيشي معاهاا
زينب.. بيكا اول ما رحت شغلتني في البيت وانا مش قادره علي الخدمة انا تعبت وبتاخد مني المعاش ومش بتجيب ليه العلاج وتقولي يعنى انتي هتخدى عمرك وعمر غيرك وتقول هذهي الجمله وتبكي
ابرام.. وهو يقوم من علي الكرسي ويجلس بجوار زينب اهدي يا امي بس وايه يعنى ما اديني انا اتحرمت من امي وابويا وعايش حياتي
زينب .. ببكاء كونت بحلم نعيش سوا في بيت واشو واحفادي حوليا بيلعبو بس ايه اللي حصل اهي اهي اهو بيقولي اني موت وتبكي
ابرام.. اهدي وياخد زينب في حضنه ايه رايك اني اكون ابنك وانتي امي
زينب.. وهي تنظر اليها وتسكت
ابرام… يلا يا ستى علي شان اوصلك علي البيت
ابرام. وهو يوصل زينب وتمر الايام
وابرام يزور زينب بستمرار
ابرام.. وهو يدق الباب علي زينب
زينب… وهي تفتح الباب ابرام ابني عامل ايه
ابرام.. يلا بسرعه أجهز يا امي علي شان في مفاجأة ليكي حلوه اوي
زينب.. تاني يا ابرام انا مش هسيب البيت واروح في مكان تاني انا عشت هنا وهموت هنا
ابرام … لا مش دي الموضوع بس بعد لينا كلام تاني
زينب.. ايه في
ابرام وهو يمسك يد زينب ويخرج من المنزل الي السياره
زينب.. ابني اهدي
تنزل هنا من السياره وتجري تمسك في رجل زينب تيتا تيتا
زينب.. وهي تنظر الي الاسفل
ابرام. هنا يا ماما
زينب بدموع انا تيتا وتشيل هنا وتحضن فيها اوي وتبوس هنا
ابرام… وهو يخضن زينب وهنا احلا تيتا في الدنيا كلها والله العظيم

 

 

 

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐عود من الفلاش باك
زينب.. ومن يومها وهنا بتقول يا تيتا
خلود.. وده بيتك
زينب… وهي تضحك لا ده بيت ابرام هو خاله هنا هي اللي تجبني هنا وصراحه انا حبيت هنا اوي وتبكي انا كان نفسي ابني يعملني زي ابرام
هنا… تيتا انا عايزة انا في حضنك انهارده
زينب وهي تفتح يديها اليها عمري انتي انهارده وبكره وكل يوم
عند اسلام يلا يا صافي
صافي… اهو خلص
صافي وهي تدخل الاوضه وهي هدومها متقطع عليها خالص
وعلامات علي وشها ويديها وشعره متبهدل خالص
اسلام… ايه الفن ده ده زي ميكون صح
صافي … ده تعليمك يا استاذ وتضحك
اسلام .. عملتي ايه في الصالون
صافي… زي ما انتا قولت بلظبط
سلام… تمام يلا بقا نامي جمب اسد واول ا يصحي اعملي اللي قولتلك عليه
صافي… وانتا عملت ايه
اسلام … تمام كله تمام
صافي… تضحك اه بس لمه يصحا ده ممكن يروح فيها
اسلام … لا بعد الشر انا عايزة عايش علي شان استمتع بيه
صافي. . نفسي اعرف انتا ليه بتعمل كده معا
اسلام.. بعد هقولك سلام دلوقتي هو بلكثير ساعه او ساعه ونصف وهيغوق
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺مكرم
مكرم… شروق حبيبتي انا هخرج دلوقتي بش شويه وهاجي تمام
شروق .. هتروح فين دلوقتي
مكرم… مشوار صغير خالص
شروق.. .بس مش تتاخر عليا انا هستناك
مكرم. تمام انتي نامى

 

 

شروق لا انا هروح اشوف وفاء صحيه ولا لا
مكرم … برحتك سلام 👋
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕يدخل مكرم علي امه في المشفي
مكرم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عادل.. بارتباك وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
مكرم بحبت وهو ينظر في الاوضة أخبار ايه يا بابا
عادل… تمام الحمدلله بخير
مكرم. ازيك ياقلبي عامله ايه
مديحه.. بخير الحمدلله ياروحي
مكرم… امال فين البت شروق برضو عند خلود
عادل . اصل اصل
مديحه. بسرعه هي جات شويه ومشيت
عادل. اه
مكرم. عند خلود ولا اسد
عادل وهو ينظر الي مديحه ويبلع في ريقه بلعافية ايه بتقول
❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️عند اسد وهو يتقلب على السرير ويديها تاتي علي شي
يقوم من علي ويصرخ ايه ده وينظر الي الاوضه بخوف ويلاقي صافي في….
اسد…

يتبع…

اترك رد

error: Content is protected !!