رواية جواز بالإجبار الفصل الحادي عشر 11 بقلم هاجر محمد
رواية جواز بالإجبار الفصل الحادي عشر 11 بقلم هاجر محمد
رواية جواز بالإجبار البارت الحادي عشر
رواية جواز بالإجبار الجزء الحادي عشر
رواية جواز بالإجبار الحلقة الحادية عشر
وصلو الفيلا وفجأه وقعت حنين اغمى عليها شالها ادهم دخلها الاوضه واتصل بالدكتوره وصل الدكتوره وكشفت علي حنين
الدكتوره: ضغط عصبي وبقالها يومين مأكلتش وهي اصلا عندها انيميا ازاي سيبوها كده
ادهم: دلوقتي هتكتبيلها علي علاج ولا اعمل ايه انا
الدكتوره: انا كتبت لها علي فيتامينات لازم تاخدها وتاكل كويس وبلاش اي ضغط عصبي عليها
ادهم: حاضر فلوسك اهي يلا اتفضلي
طلعت الدكتوره وراح ادهم لحنين
ادهم: كل ده عشان مش عاوزه تتجوزيني انا مش وحش انا بحبك
بدأت حنين تفوق
حنين: ايه اللي حصل وايه اللي جابني هنا
ادهم: هو انتي فقدتي الذاكره ولا ايه
حنين: مش وقت استظراف انا دماغي وجعاني اوي
ادهم: حتى وانتي تعبانه لمضه
حنين: انا مش هرد عليك
ادهم: بقالك يومين مش بتاكلي وانتي عارفه انك عندك انيميا ليه يا حنين
حنين: ملكش دعوه حاجه متخصكش
ادهم: لا اسمعي بقى يا حلوه انتي بقيتي مراتي يعني صوتك ميعلاش وتتكلمي بأدب
حنين: حاضر حاضر
ادهم: هبعت لك الاكل مع الشغاله تطفحي وتاخدي الدوا وعلى الله اعرف انك مأكلتيش او مأخدتيش الدوا
حنين: خلاص بقى كفايه صداع دماغي وجعاني
ادهم: انتي يا بت انتي مش ناويه تلمي لسانك حتى وانتي تعبانه اتهدي بقى
حنين: صبرني يارب قوم بقى اطلع بره هوينا
ادهم: انتي مش ملاحظه انك في بيتي واوضتي لا وكمان بتطرديني من اوضتي يا بجاحتك يا شيخه
حنين: خلاص ياعم اسفين
ادهم: صبرني يارب هي جوازه باينه من اولها
خرج ادهم من الاوضه
حنين: بارد بتقلد ادهم انتي في بيتي واوضتي نينيني
اكلت حنين واخدت العلاج ونامت
دخل ادهم الاوضه وقعد قدامها
ادهم: بقى االكائن اللمض
اللي كان بيكلمني من شويه هو الملاك اللي نايم ده يخربيت لسانك يا حنين
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تاني يوم عند زين وحور
حور: زين انا بقيت كويسه انا زهقت من المستشفى ممكن نمشي
زين: حاضر ياحبيبتي هقول للدكتور ونمشي بس كملي اكل
حور: خلصت اكل
زين: انتي مأكلتيش حاجه اصلا الاكل لسه زي ما هو
حور: اكلت قد ما اقدر
زين: كملي اكل يا حور بلاش هبل
حور: خلاص خلاص حاضر
زين: انا هروح اقول للدكتور لحد ما تخلصي اكل
خرج زين قال للدكتور وسمح لهم بالخروج
دخل زين لحور
زين: يلا اجهزي عشان هنمشي
حور بفرحه: بجد
زين: ايوه يلا
حور: اه صح ادهم عمل ايه
زين: كتب الكتاب امبارح
حور: وحنين عامله ايه دلوقتي
زين: مش عارف
حور: خلاص انا هبقى اكلمها هروح اجهز حاجتي
زين: لا روحي البسي انتي وانا هجهز الحاجه
حور: حاضر
جهز زين حاجه ولبست حور
زين اول ما شافها قرب منها
زين وهو بيعدل لها الخمار: احنا مش قولنا قبل كده نعدل الخمار ونضبطه كويس عشان شعرك ميبانش
حور بدموع: مش عارفه والله حاولت
زين: امسحي دموعك انا بقولك عشان تخلي بالك المره الجايه
حور: حاضر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند ادهم وحنين
صحيت حنين من النوم لقيت ادهم نايم جمبها
حنين: عاااااااااااااااااااااااااااا
صحي ادهم مخضوض
ادهم بخضه: ايه في ايه
حنين: انت ايه اللي جابك هنا ونايم جمبي ليه
ادهم بذهول: اانتي بتسرخي عشان كده
حنين: ايوه طبعا
ادهم: اتهدي يا بنت المجنونه واتخمدي
حنين: انت هتصاحبني ايه اللي منومك جمبي
ادهم: ححنين انا جوزك واقسم بالله لو ما اتخمدتي دلوقتي او غورتي بره الاوضه هرتكب جريمه
حنين: خلاص ياعم براحه بس
ادهم: اتخمدي
حنين: حاضر
باب الاوضه خبط
ادهم: هو يوم باين من اوله
فتح ادهم الباب
الشغاله: في وواحده تحت عاوزه حضرتك
ادهم: مقالتش هي مين
الشغاله: لا
ادهم: خلاص روحي انتي
دخل ادهم اخد شاور ولبس ونزل واول ذاكر نزل
ادهم: انتي ايه اللي جابك هنا😳
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية جواز بالإجبار)