روايات

رواية جواز بالإجبار الفصل الثاني عشر 12 بقلم هاجر محمد

رواية جواز بالإجبار الفصل الثاني عشر 12 بقلم هاجر محمد

رواية جواز بالإجبار البارت الثاني عشر

رواية جواز بالإجبار الجزء الثاني عشر

جواز بالإجبار
جواز بالإجبار

رواية جواز بالإجبار الحلقة الثانية عشر

ادهم: انتي ايه اللي جابك هنا
ندى: ايه جايه اشوف العروسه
ادهم: عروسه ايه احنا هنستهبل انتي ليكي عين تيجي هنا انا مش عايز اشوف وشك ولا اسمع صوتك ولا طايقك اصلا
ندى: عاوزه اشوف حبيبت القلب اللي خطفتك مني
ادهم: انا محدش خطفني وانتي عارفه كويس انتي عملتي ايه يخليني مش طايقك
نزلت حنين علي الصوت وراحت وقفت جمب ادهم
حنين: هي مين دي اللي خطفته يا اللي الاقي تلسعك عقربه يا بعيده
ندى: انا مش بكلمك انتي انا بكلمه هو
حنين: انتي عاوزاني اسمع شتيمتي بوداني واسكت لا وكمان جايه تشتميني ف بيتي ده انتى بجحه اوي
ندى: يرضيك اللي بيحصل ده يا ادهم
حنين: اه يرضيه ملكيش دعوه انتي ادهم: بس بس بقى كفايه خناق وردح لبعض
حنين: انت مش شايفها بتشتمني
ادهم: خلاص يا حبيبتي معلش متزعليش حقك عليا ياروحي وانتي يا ندى لو سمحتي
ندى: انت بتطردني يا ادهم تمام كده انت اللي بتبتدي واستحمل اللي هيحصل
ادهم ببرود: انا مش بتهدد يا ندى وانتي عارفه كده كويس كلامك ده تقوليه لحد غيري انما انا لا
ندى: هتشوف يا ادهم وابقى خلي بالك من السنيوره كويس
ومشيت

حنين: طلعت روحك يا بعيد هو ايه اللي حقك عليا يا روحي
ادهم: انتي تطولي اصلا
حنين: ليه ياعنيا
ادهم: بس بس انتي انتي هتردحي انتي صاحيه عاوزه تتخانقي غوري افطري عشان تاخدي الدوا
حنين: مليش نفس مش عاوزه اكل
ادهم: اسمعي الكلام روحي افطري
حنين: ما قولنا مش عاوزه
ادهم: للا بقولك ايه انا مش هفضل في موال ده كل مره الكلام اللي اقوله يتسمع من اول مره انا مش بحب حد يعصي كلامي ققولت هتاكلي يبقى هتاكلي
حنين: ليه لامؤخذه تكونش اشتريتني ولا اشتريتني
ادهم: اه اشتريتك يا حنين ولا نسيتي ابوكي اللي باعك ليا
حنين بدموع: لا منستش
طلعت حنين الاوضه تبكي
بعد شويه الباب خبط
ادهم: افتحي يا حنين
حنين:***********

ادهم: بطلي عياط وافتحي يا حنين حنين:***********
فتح ادهم الباب ودخل
ادهم: حنين انا..
حنين بمقاطعه ودموع: انت ايه ها انت ايه انا مش عايزه اسمع صوتك ولا اشوفك اطلع بره يا ادهم
ادهم: انا مكونتش اقصد والله انا كنت متعصب
حنين: اطلع بره يا ادهم
ادهم: هسيبك تهدي وهرجع لك تاني
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عند حور وزين
حور: زين زين قوم يلا كفايه نوم
زين بنعاس: عاوزه ايه يا حور سيبيني انام
حور: قوم بقى كفايه
زين: عاوزه ايه ما تسيبيني انام
حور: لا كفايه قوم يلا
زين: حاضر اديني قومت اهو
جت حور تقوم مسكها زين من دراعها
زين: خدي رايحه فين

حور: ههقوم اشوف هعمل ايه خلاص صحيتك بس مالك ماسكني كده ليه
زين: بقى بزمتك حد يصحى علي القمر ده والصوت ده ويسيبه يمشي
حور اتكسفت: والله انك غلس
زين: اه عارف اني غلس متمشيش بقى
حور: مالك يازين سيبني امشي
زين مسكها جامد: مش هسيبك ووريني هتعملي ايه
حور بدموع: ايدي وجعتني سيبني
زين بأسف: خلاص خلاص انا اسف والله مش قصدي
مسح دموعها وقال: متعيطيش مهما حصل مش عاوز اشوف دموعك
حور: حاضر
زين: خلاص ماشي يلا بقى أنا عاوز افطر
حور: حاضر
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عند ادهم في المكتب
ادهم: غبي غبي مكنش ينفع تقولها كده مكنش ينفع كلامك كان زي الزفت ولازم تصالحها
طلع ادهم لحنين خبط
ادهم: حنين افتحي
حنين:*******
ادهم: حنين حنين لو سمحتي افتحي
حنين:*******
ادهم قلق مش سامع صوتها ومش بتدر كسر الباب ودخل
اتفاجء لما شاف😳

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية جواز بالإجبار

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *