روايات

رواية وحش احتل عرش قلبي الفصل التاسع عشر 19 بقلم دينا محمود

رواية وحش احتل عرش قلبي الفصل التاسع عشر 19 بقلم دينا محمود

رواية وحش احتل عرش قلبي البارت التاسع عشر

رواية وحش احتل عرش قلبي الجزء التاسع عشر

وحش احتل عرش قلبي
وحش احتل عرش قلبي

رواية وحش احتل عرش قلبي الحلقة التاسعة عشر

لتدفعه ماسه وتحاول ان تقف وتقول
ماسه:لاء انا هفضل هنا
ليحملها غيث بقوه لتشهق هي بفزعه وتقول
ماسه :انت قوي اوي..شلتني ازي
بقلمي دينا محمود
غيث:عشان انت ذي الريشه
ماسه:عارف انت وسيم اوي
غيث: عارف
ماسه بضحكه:مغرور
ليضعها غيث في السياره ويقود بها لتقول
بقلمي دينا محمود
ماسه :عارف…شكلي بدات أقع ف حبك
عندم سمع غيث تلك الكلمه أوقف السياره بقوه لترتد ماسه الي الامام بقوه لتقول
ماسه:يخربينك كنت هتموتني
غيث بصدمه:قولتي اي

 

 

ماسه:قولت يخربينك
غيث:لاء القبلها
ماسه: قولت ان بدات أقع ف حبك
غيث:بجد!!!…لي
ماسه:مش عارفه
بقلمي دينا محمود
غيث بأستغراب من هذا الرد:مش عارفه وبتحبيني..!! ازاي ده
ماسه:ايوا انت مغرور ورخم بس وسيم
لتظهر ابتسامه بسيطه بجانب شفاتها الذي ذادته وسامه ويكمل طريقه الي القصر وهو سعيد ويستمع كلامه الذي لا يطابق مع بعضه
ماسه بثمله(بسكر):الجزمه دي وجعتلي رجلي…..
لتخلعها ماسه وترميها من نفاذ السياره ….
لقد تفاجي غيث من الذي فعلته يبدو أنها ثملت جدا لتقول
ماسه: شفيفك
غيث باستغراب: ملها
بقلمي دينا محمود
ماسه:غريبه اوي
غيث:ماسه يستحسن تسكتي خالص عشان معملش حاجه واندم عليها……….
لينظر لها غيث ويجدها غافيه ليبتسم غيث وهو يعلم انها تستيقظ ولم تتذكر شئ.
_________________
عند معتز
اخذ نيوز الذي كانت ثمله جدا وتنطق بكلام غير مفهوم…
اخذها معتز وحاول ان يجعلها تصعد الي السياره ولكنها رفضت ليقول
معتز:يلا يا نيوز اركب
نيوز بثماله:مش هركب غير اما تجبلي غزل بنات
معتز:اوووف القي انا فين غزل البنات ده..اركب يا نيوز بالله
لتصعد نيوز ب الفعل وهي تتحدث لياتي حتي يقودها لتضع يديها علي المقود وتقول
نيوز:هتخدني فين
معتز:علي البيت
بقلمي دينا محمود
نيوز:بيت اي…؟وانت مين..انا اصلا معرفكش
معتز:لاء بقا انتي هتبدأي..انا جوزك يا نيوز

 

 

نيوز:انت عب**يط انا مش متجوزه
معتز:ماشي هنشوف الموضوع ده اما نوصل
نيوز انت خطفني
معتز:ايوا
نيوز:انقذوني انقذوني ده حرامي هيخطفني….
لتنظر نيوز ل معتز عندم رأت ان الذي تفعله ليس له فاده وتقول
نيوز:انت هتخطفني وتموتني صح!
معتز:ايوا
لترتبك نيوز وتحاول انت تفتح باب السياره وتنهض..ليجذبها معتز من يديها ويضع يديه علي فمها ويخبها ف حضنها ولكن استغرب عندم وجد ان ليس لها أي رد فعلا لينظر لها ويجدها عافيه…………
ليسير في طريقه
بقلمي دينا محمود
______________________
عند يوسف
يوم امسك هدير التي كانت تضحك بجنون لياتي لكي يمسكها لتقول
هدير:انت اتجننت….انت مين
يوسف:بصي يا هدير انتي سكرانه دلوقتي خليني:اوصلك البيت
هدير: وانت تعرف بيتي منين
يوسف:مش مهم دلوقتي ياهدير عرفت بيتك منين
لتسير هدير مع يوسف حتي انا وصلت الي السياره وتحاول ان تفتح الباب ولكنها لم تقدر لانه ثمله جداا ليقترب يوسف ويفتحه لتعطيه لكمه في بطنها ليقول
يوسف: في اي
هدير:انت ازاي تعمل كده
يوسف بأستغراب: عملت اي
هدير:ازاي تحاول تبوسني
يوسف بصدمه مما قالت:هو انا قربتلك اصلا
هدير:لاء حولت تبوسني
بقلمي دينا محمود

 

 

يوسف:ارجوكي اركبي ياهدير
هدير:انت مين اصلا واركب معاك بتاع اي يا راجل يا مت**خلف يا**********************
لينصدم يوسف من كميه الشتائم التي خرجت منها ليقول
يوسف:اي يابت مصوره ف الشتيمه واتفتحت
هدير:م انت ال حي**وان عاي
ليقطعها يوسف ويقول:معلش بقا بس انتي الخلتيني اعمل كده
ليمسك يوسف راسها ويخبطها في السياره ليغشي عليها ليحملها ويضعها في السياره ويقود بها الي المنزل
_________________________
في صباح يوم جديد
استيقظت ماسه وهي رأسها تؤلمها ولم تتذكر اي شئ ووجدت غيث نايم بجانبها وص**دره عاري لتصرخ لتستيقظ غيث بفزع ويقول
غيث:اي في اي
ماسه:اي الحصل وإزاي جبتني هنا وانت نايم من غير تشرت اي لي اصلا
بقلمي دينا محمود
غيث بخبث وكذب:مفيش حاجه..روحنا الحفله وأما جينا كنتي سكرانه وبعدين………
اقترب غيث من اذنها وهمس ببعض الكلمات التي جعلت وجهها يحمر لتدفعه بقوه وتقول
ماسه: لاء مستحيل يكون ده الحصل
غيث:اي رايك نعيد اليله تاني
ماسه: انت اصلا….مش عارفه مش عارفه اقولك اي…انا بكرهك ياغيث
غيث: لاء مش بتكرهيني عارفه قولتي ليا اي تاني
ماسه: اكيد مقولتش حاجه..هكون قولت اي يعني
غيثث:قولتي انك بدأتي تقعي في حبي
ماسه بصدمه: مستحيل أقوى كده..انت بتحلم
غيث:متخفيش مش هقول لحد
ماسه:لاء انت مجنون..انا مستحيل اقعد معاك طلقني ياغيث
غيث:من ورا قلبي علي فكره
ليتركها غيث ويذهب وينهض الي المرخاص
______________________
عند معتز
كانت نيوز نائمه حتي وجدت احد يضع يده وعلي وجهها ويداعب خصلات شعرها..لتفتح عينيها وتجده معتز لتدفع يديه بقرف وتقول
نيوز بألم :ابعد ايدك القذره دي عني
بقلمي دينا محمود

 

 

معتز:احترمي نفسك ولا عشان انا سكتلك
نيوز:متقدرش تعمل حاجه…هو اي الحصل
معتز:مفيش حاجه……كنا في الحفله وانتي سكرتي وقعدتي تقولي خطفك وحجات غريبه اختك ف حضني لقيتك نمتي
نيوز بغضب: انت مت**لف تخدني ف حضنك بتاع اي
معتز:انتي عبيطه انتي كنتي هتفضحينا امبارح
نيوز وهي تجز علي اسنانها:لو اطولق هقتلك من غير اي تردد
معتز بسخريه: ههه لو تقدري
ليتركها ويذهب الي المرخاص
____________________
عند هدير
استيقظت هدير علي ألم في معدتها لتقوم وتجلس علي التخت ولم يمر الكثير حتي هرولت الي المرخاص لكي تستفرغ واصبح وجهها اصفر الون…..
ووجدتها هاتفها يدق باسم………….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية وحش احتل عرش قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *