روايات

رواية في جحيم الفهد الفصل الخامس 5 بقلم أميرة

رواية في جحيم الفهد الفصل الخامس 5 بقلم أميرة

رواية في جحيم الفهد البارت الخامس

رواية في جحيم الفهد الجزء الخامس

في عيرين الفهد

رواية في جحيم الفهد الحلقة الخامسة

الجد : فهد خد ام جوالك
فهد : نعم يا جدي
الجد : براحه علي البت انت فاهم
فهد بسخرايه : دي ف عنياا
ياخد فهد غزل ويذهب لجناحه الخاص بيا
فهد : يقوم بمسك شعرها شعرك دا يروح امك ميبنش تاني انتي فاهمه ولة يزفته انتي
غزل بدموع : اة سيب شعري انت مالك يحيوان
فهد بشر : انا حيوان ويقوم بصفعها حيث تقع غزل علي الارض يقوم بجذبها من يديها ويقربها منها انا هوريكي الحيوان دا هيعمل فيكي اي دالوقتي
غزل : ارجوك متلمسنيش
فهد : يقوم بمسك شعرها ويبو*سها بعنف *
يقوم بقطع فستانها ينظر اللي بشهو*ة ورغب*ه
غزل : ارجوك لا ارجوك
فهد : لا يسمعها وكانه مغيب تماما
يقوم برميها علي السرير
نذهب لقاهرة تحديد شقه نور وغزل
تلاقي نور اتصال من ادم
ادم : ازيك يا نور
نور : الله يسلمك انت عامل اي
ادم : بخير
نور : دايما يارب
ادم : بقوالك هتيجي معي رايح انا واهلي لغزل بكرا الصعيد نطلب ايديها من جدها
نور بتوتر : اة طبعا هاجي
ادم : اي ف حاجه
نور : لا ابدا

 

 

 

 

 

 

ادم بشك : تمام متعرفيش غزل مبتردش ليه علي فونها
نور : مفيش شبكه هناك
ادم : تمام سلام
نذهب لصعيد
ف غرفه سلوي تبكي بحرقه
يعني اي اتجوز حب عمري خلاص راح اةةة يقلبي ليه يا فهد مش هتلاقي حد حبك ذي بس انتي اللي غلطانه علقتي نفسك بحبل دايبه يا سلوي بس هو بتاعي انا محدش لي حق عليه غيري
تاتي امها فوزيه : اي يا مقصوفه الرجبه قوالتلك هتاخد منيكي ذي امها حربايه بس انتي اللي هبله وخدتو منك اي بتعيطي علي اي عاد قوالتلك دوري عليا وانتي ميصحش ياماا ياما عيب عيب فين يا فقر خدتو منكي وهتاخد كل الوراث ليها مبسوطه عاد
سلوي : خلاص ياما ميفدش كلامك دا عاد اعامل اي عاوزة يبجا ليا فهد دا ليا لوحدي
فوزيه : انا هقوالك نعمل اي بس اصبري يا بت بطني الصبر حلو
في الصبح
تستقيظ غزل تلاقي نفسها عار*يه
تشعر بوجع شديد
غزل : تنظر لسقف وتبكي بحرقه
يخرج فهد ويلف فوطه علي وسطه
فهد : صباحيه مباركه يا عروسه
غزل : لا تتكلم
فهد : اتخرستي ولة اي بس تصدقي عجبتني
غزل : انت بكرهك
فهد : يمسك شعرها متعليش صوتك تاني انتي فاهمه وانا اللي بموت فيكي اوي يروح امك
غزل : اة فاهمه فاهمه
يبوسها فهد بعنف ويسيبها ويدخل غرفه الملابس
غزل تقوم من علي السرير تدخذ دش
غزل : ف مرايه الحمام تبكي بحرقه وحشتني يا ادم
يخرج فهد من غرفه الملابس : ينظر لملايه السرير يلاقي دم عذريه غزل يبتسم
يولعه سيجارة حتي انتهت
تخرج غزل من الحمام لفي فوطه علي جسدها الابيض مثل الثلج وشعرها المبلول طان شكلها مغاري اوي
يقف فهد قدمها يجذبها من خضرها ويشيم ريحه شعرها
غزل : لو سمحت سبني معنتش قادرة

 

 

 

 

 

 

فهد : يضغط علي خصرها انا اللي اقوال اسيبك امتي
غزل : انت بتوجعني
فهد برغبه : يقبل شفتيها
يسمع صوت الباب يخبط
سعديه :يا فهد بيا ظهران بيا عايزك
وبيجوالك هات الست غزل معك علشان الفطور جاهز عاد
فهد : اوف تمام يزفته امشيي
غزل : سبني لو سمحت
فهد: هسيبك علشان جدي عاوزني بس اللبسي لبس محتشم لو لقيت حاجه باين من جسمك ولة من شعرك هقتلك
غزل : بس انا مش محجابه
فهد : يقوم فهد بمسك شعرها لو لقيت شعرك الجميل دا باين من الطرحه هزعلك
غزل : حاضر سبني
فهد : خمسه دقايق وتكوني جاهزة تلبس دريس لونه ابيض وطرحه بلون الاسود تبرز بيضها وكوتشي بلون الاسود كانت غايه في الجمال
بعدها تخلص غزل ويذهبوا الي تحت
تحت ف القصر
ظهران : صباحيه مباركه يا عريس
فهد : الله يبارك فيك يا جدي
صلاح ابو فهد بهمس : شرفتنا اومال
فهد بثقه : انت تعرف عننا غير كدا طبعنا
تقعد غزل ويقعد فهد جانبها
تنظر لهم سلوي بكسرة وحقد هي وفوزيه
غزل : تنظر للكل ومبتكلش وبتقلب فيا
فهد بهمس : كلي علشان هتتعبي كتير انهاردة عاوزك بصحتك ويغمز ليها
غزل : تنظر ليا وتكست
زهراء : خد يحبيبي كل الحمام دا رم عضمك
فهد : اة والله يا امي انا عريس جديد ومحتاج اتغذاء
تتنحرج غزل وتقوال الحمدالله انا شبعت
فهد : اطلعي علي فوق
غزل : حاضر

 

 

 

 

 

 

ينظر لهم الجد بعدم فهم
يكمل الكل اكله
يذهبوا ويشربوا الشاي في الجنينه
سلمي بدلع عكس طبيعتها : اتفضل الشاي يا فهدي اتوحشتك جوي اكدة تغيب كل دا
فهد : مالك يا سلمي اي الكلام دا اتعدلي انتي بنت عمي وذي اختي
سلمي : يوة انا جولت اي مش بقوال الحقيقه
فهد : بهمس جانب ودانها ارجعي عن اللي ف دماغك علشان معملش حاجه اندمك عليها
ويذهب فهد لجناحه الخاص
كانت غزل تمشط شعرها
غزل : ممكن تجيب ليا فوني من اوضتي
فهد : عاوزة ليه و تتكلمي مع مين
غزل بتوتر لحظه فهد : عاوزة اكلم صحبتي نور
فهد بشك : تمام هخلي سعديه تجيبه
بت يا سعديه
سعديه : نعم يا بيا
هاتي : فون غزل
سعديه : امرك يت بيا

 

 

 

 

 

 

تاتي بعدها اتفضل يا بيا
ياخذ فهد ويعطي لغزل اتفضلي كلميها قدمي
غزل بتوتر : مينفعش
فهد ببرود : مينفعش ليه
غزل : بحب اكلمها وانا واخدة راحتي
فهد : تمام
ويطلع فهد من الغرفه علي شرفه تتطل علي جنينه
فهد ايضا يكلم عمر
عمر : اي يعريس شرفتنا اومال
فهد : عيب عليك ياض اخوك سداد
عمر : عقبالي شرفتك برضو مع سهي ويضحكوا
عند غزل : الوو يا نور طمنينى
نور : انا جيالك انهاردة ومعي مفجاة
غزل : بجد طب تعاليلم تيحي هحكيالك
نور : تمام يروحي
ياتي فهد ها خلصتي اة يشد فهد غزل من خصرها وحشتني
غزل : ارجوك انا تعبانه اوي مش قادرة اقف
فهد : هووووس يقوم بتقبيلها وهي مش قادرة تبعدو عنها استسلمت ليا وهي تبكي

يتبع …

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (رواية في جحيم الفهد)

‫4 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *