روايات

رواية ملكة السيف الفصل الثاني 2 بقلم منة حمادة

رواية ملكة السيف الفصل الثاني 2 بقلم منة حمادة

رواية ملكة السيف البارت الثاني

رواية ملكة السيف الجزء الثاني

ملكة السيف
ملكة السيف

رواية ملكة السيف الحلقة الثانية

سيف:انتي كويسه حاسه بي اي
ملك بفرحه انه خايف عليها:حسيت بوجع بس
سيف:استني الدكتوره. هتيجي تكشف عليكي
ملك:مفيش دعي انا تمام يلا نروح عشان انزل الشغل
سيف:انا كنت عايز قولك حاجه
ملك:طبعن اتفضل
سيف:انا حابب ان احنا نتجوز
ملك:…..
سيف:بصراحه انا حبيتك من اول يوم شوفتك فيه
ملك:…..
سيف:مش عايز منك رد دلوقتي
ملك بتحضن سيف وبتعيط انا كمان حبيتك مش عارفه ازاي بس حاجه شدتني ليك يا سيف من سعات ماشوفتك وخوفك عليا
سيف:افهم من كده انك موافقه
ملك بدموع فرحه وبتهز راسها بمعني اه
سيف بيشل ملك وبيركبوا العربيه

سيف:تحبي فرحنا بكره ولا بعدو ملك سرحانه:……
سيف بصوت عالي:ملك
ملك:اسفه مكنتش سمعاك كنت بتقول اي
سيف:بيوقف العربيه مالك زعلانه من اي
ملك:كان نفسي اهلي يكونوا معانا
سيف:اممم تحبي نروحلهم
ملك بفرحه:بجد
سيف بحب:بجد وملك بتقول العنوان لسيف وبيوصلوا بيت ملك ساره بتفتح الباب وبتتفجأه بجمال سيف بعدين بتخد بالها من ملك وكانت لسه هتزقها سيف بيمسك ايدها
سيف:ايدك
ساره:انت بتعمل اي ماما
وفاء:انت مين وبعدين بتشوف ملك اه انت اللي هانم غلطت معاه
سيف كان لسه هيتكلم لكن ملك بتتكلم
ملك:اسفه ياماما وفاء اسفه ياساره دا سيف هنتجوز كنت جايه اعزمكم علي فرحي بابا فين
وفاء:فرح مين ياامو فرح احنا مايشرفنش نحضر فرحك
سيف:روحي اركبي العربيه يا ملك
ملك:بس

سيف:روحي
ملك بتروح
سيف بيقرب من وفاء وبيطلع شيك بي 100الف اظن هتيجي الفرح
وفاء بطمع وتخد الشيك طبعآ طبعآ دا دا ملك بنتي اخرجي اندها اختك يابت سيف:لا لا مش عايزها تحس اني ادتكم حاجه بعد مانمشي ترنوا تتأسفلوها وتقوله انكم هتيجوا وبكره هبعتلكم عربيه تخدكم
سيف بيروح للي ملك
متزعليش ممكن
ملك:ممكن
وبيمشوا وبيوصلوا القصر
سيف:داده ياداده
ريهام:نعم ياابني
سيف:حضري اكل بسرعه عشان ملك
ريهام:حاضر ياابني

ملك بس انا: مش جعانه
سيف:مش عايز اي نقاش في اكلاك فون ملك بترن
وفاء:انا اسفه ياحبيبتي اني انفعلت
ملك:متتأسفش ياماما وفاء
وفاء:خدي اخواتك عايزين يباركولك
ندي:مبروك ياحبيبتي
ملك:عقبالك ياندي
ساره:الف الف الف مبروك يالوكا فرحتلك
ملك بفرحه:تسلمي يبارك فيكي ياحبيبتي
امال بابا فين
وفاء :هو مش هنا بس متشيلش هم انا هكلمو
ملك:تسلمي ياماما وفاء وبتقفل معهم الداده بتجيب الاكل
سيف:قومي
ملك:لي
سيف بيقوم يشيل ملك وبيق”عدها علي رج”لو
ملك بتتكسف:انا انا هقوم بعرف اكل لوحدي
سيف مش بيرد عليها وبياكلها بكل حب

ملك:سيف انا شبعت
سيف مش بيرد
ملك:سيف بجد شبعت
سيف :بيدو*س علي خص*رها برقه وبيقرب من شف*ايفها
وبي*بوسها برقه وبيستمر في ذلك وملك استسلمت وبيش*لها سيف وبيطلع بيها الاوضه
وبيح*طها علي س”رير ويبدأ يبوس*ها برقه من شف*ايفها ورقب”تها ولسه ه*يرفع تيشرت ملك
ملك بتبعدو وبتدخل الحمام
سيف:غبي غبي اي اللي عملتو ده فون سيف بيرن
مروان:انت ازاي عايز تتجوز وهي اختي بين الحياة والموت
سيف:متنساش اني استغلت بنت وحطت ابن اختك في بطنها واكيد لازم اتجوزها
مروان:لو عرفت انك بتحبها هموتهلك ياسيف متنساش انك السبب في حالة اختي
سيف:احب مين انا هتجوزها وبعد تسع شهور هخد ابني وهرميها
سيف بيلف بيلاقي ملك في وشه
ملك:مفيش دعي تخبي سمعت كل حاجه
سيف بتوتر :سمعتي اي
ملك…….

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية ملكة السيف)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *