روايات

رواية أحببت بنت ألد أعدائي الفصل التاسع 9 بقلم زوزا

رواية أحببت بنت ألد أعدائي الفصل التاسع 9 بقلم زوزا

رواية أحببت بنت ألد أعدائي البارت التاسع

رواية أحببت بنت ألد أعدائي الجزء التاسع

أحببت بنت ألد أعدائي
أحببت بنت ألد أعدائي

رواية أحببت بنت ألد أعدائي الحلقة التاسعة

ف الصباح استيقظ ادهم ونظر بجانبه وجد شهد نائمه ببرأة
ادهم بنفسه:انا مش مصدق انها بتحبني زي ما انا بحبها
شهد حست بيه وفتحت عنيها واول ما لقت ادهم ف وشها اتخضت
ادهم ضحك بشدة:انا أسف اني خضيتك مكنتش أعرف انك قلبك خفيف كدة ورهيف
شهد بكسوف وضحك:خلاص بقا …. ايوة اتخضيت
ادهم قرب منها وضحك:اعتذر معلش المرة الجايه هخضك أكتر يا قلبي
شهد بدموع:ادهم والنبي خليك معايا كدة علي طول ومتتغيرش …. خليك حنين معايا انا عمري ما عشت ف حنيه وسعادة والنبي متسبني خليك جنبي حتي لو مبقتش تحبني
ولو عايز تتجوز اتجوز بس خليك جنبي بحس بالامان معاك
ادهم شدها لحضنه جامد : بطلي هبل يا شهد انا عمري ما هسيبك وعمري ما هبص لست غيرك خلاص كده انا مكتفي بيكي طول عمري ومتخافيش كل يوم هحبك اكتر
شهد حضنته اكتر:ربنا يخليك ليا
ادهم:يلا ننزل نفطر عشان اسلام جاي انهاردة يفطر معانا واعرفك عليه وبطلي نكد علي الصبح هاا
شهد بضحك:تمام ماشي
✨🎶✨🎶🎶🎶🎶🎶✨✨🎶✨

✨✨بعد فترة🎶✨
نزل شهد وادهم ولقوا ام ادهم بتشد ودن اسلام وبتهز”قوا
اسلام:خلاص يا امي والنبي والله ودني وجعاني
ام ادهم:لاء لازم تتربي الاول
اسلام بيمثل البكاء : والنبي يا ادهم ابعد امك عني والله ودني هتطلع ف اديها
ادهم:احسن تستاهل عشان تعرف تقول كده تاني
اسلام:خلاص يا ماما والله ما هقول كده تاني طب عايزة ايه وتسيبي ودني
ام ادهم سابت ودنه:بقي كدة يا اسلام انا هرفضك عشان الفلوس …. دة انا مربياك من وانت صغير مش تيجي تقول لماما ولا انت مش بتحبني ومش معتبرني امك
اسلام بتسرع وقبل يديها: والله لاء يا امي والله بس كنت خايف لادهم يقولي اني ببص علي اهل بيتوا وانا متربي معاكوا وانتي اكيد نفسك بنتك تعيش ف مستوي زي مستواكوا بس والله
ام ادهم بدموع:اخص عليك يا اسلام ده انا كان نفسي تيجي ليا تقولي يا امي انا بحب رانيا وعايز اتجوزها لكن انت روحت لادهم يبقي انت مش معتبرني امك وانا مش هجبرك يا اسلام
اسلام بدموع وحضنها: والنبي متزعلي مني والله انا بحبك جدا ومعتبرك امي واتشرف انك امي انا مليش غيرك والنبي
ام ادهم بمرح:خلاص عفونا عنك المرادي
اسلام حضنها اكتر وعيط

ام ادهم باستغراب:مالك يا حبيبي زعلان من ايه خلاص مش زعلانه منك بس متعيطش والله اعيط
اسلام ببكاء:مفيش بس كل ما الاقي حبكوا ليا بحس اني مستاهلش حبكوا دة
ام ادهم حضنتوا بسرعه:اسلام ايه الي انت بتقوله دة مفيش اي فرق بينك وبين ادهم ….
وبص بقي يا اسلام ان مجتش عشت معانا من بكرة واوضتك جاهزة من زمان هزعل منك
اسلام:لاء خلاص مش هعيط بس اني اعيش معاكوا لاء كفايه انكوا ربتوني
ام ادهم:طب يا اسلام ان مجتش وعشت معانا لا انت ليك ام ولا حاجه ويارب امو..
اسلام مقاطع لها : لاء والنبي ماتقوليها خلاص حاضر
ام ادهم:شاطر يا حبيبي وتتجوز انت ورانيا وتعيشوا هنا معايا عيزاكوا حواليا
اسلام:ماشي بس بشرط اعمل الجناح بتاعي بفلوسي
ام ادهم:ماشي يا اسلام وحضنتو
ادهم بمرح:لاء انا كدة هغير وهزعل
ام ادهم:تعالوا حضن جماعي
كلهم حضنو بعض ورانيا جرت علي حضنها وشهد واقفه تتفرج
ام ادهم:علي فكرة انا قولت حضن جماعي مجتيش ليه بقا
شهد :انا سبتكوا عيله مع بعض يعني
ام ادهم:وانتي ايه ان شاء الله تعالي لحسن اجيبك من ودنك زي اسلام
جرت شهد حضنتهم وكلهم ضحكوا
ادهم:ااه صح يا اسلام احب اعرفك شهد مراتي
اسلام:انتي بنت رأفت الشافعي
شهد بحزن:ايوة

ادهم ضرب اسلام ف بطنه
اسلام:والله ما قصدي بس انتي شكلك بريئه خاالص
ادهم:وحياة امك
اسلام:ياعم هو انت هتغير مني ما انت عارف اني بحب اختك واسلام وجه الكلام ل شهد
اسلام:بقولك ايه انا كان نفسي يكون ليا اخت من زمان وبحسد اي حد عندو اخوات ممكن ولا مشرفكيش اني اكون اخوكي
شهد بتسرع:لاء والله وانا كان نفسي يكون ليا اخ من زمان ويبقي سندي ف الحياة
اسلام:وانا جيت اهو وهبقي وراكي وسندك ف كل حاجه وفتح اديه ليها وقالها لو سلمتي عليا هعرف انك موافقه انو من الدقيقه دي هتبقي اختي
شهد بصت لادهم وادهم بصلها وابتسم وراحت شهد سلمت عليه بسرعه
اسلام:انا اخوكي من هنا ورايح ولو ادهم زعلك هول”علك فيه
وضحكت شهد
ادهم:بتقول حاجه يا اسلام
اسلام مثل العياط واستخبي ورا شهد:والله ما هقول كدة تاني والنبي انت ايدك تقيله
ادهم جري وراه واسلام جري والكل كان بيضحك ومسكوا من قفاه
اسلام:والنبي خلاص

شهد جرت عليه:سيب اخويا ف حاله وحاشت اسلام من ايد ادهم
ادهم:بقا كدة منك لله يا اسلام
اسلام:والنبي انتي سكر كان زمانك بتقولي الله يرحمك يا اخويه دة مفتري والله
الكل ضحك 😂😂
ادهم :طب يلا يا مر”حوم عشان ورانا مشوار وااه صح خطوبتك علي اللمضه دي اخر الاسبوع
اسلام جري عليه:احلف
ادهم:وحياة خالتك ام سحلول 😂
اسلام:ادام فيها خالتي ام سحلول يبقي حقيقي😂
وبص لرانيا وقال:واكتب يا ادهم والنبي والفرح بعد ما تخلص السنه دي ف الكليه بس والنبي اكتب
ادهم:علي بركه الله اخر الاسبوع خطوبه وكتب وكتاب
رانيا واقفه مكسوفه
ادهم:متعمليش مكسوفه دة انتي لسانك مترين
رانيا:والله انا كدة

اسلام:ايوة باني علي حقيقتك عشان متفجأش
رانيا:والله مش عجبك طلقني
اسلام:انا بحب اتفجأ وراح غمز وقال مش نتجوز الاول قبل ما اطلقك
رانيا راحت اتكسفت وطلعت تجري علي الاوضه
ادهم:انت الوحيد الي سكتها
يلا يا اخويه طيب عشان منتأخرش
ادهم قرب من شهد وباس راسها : مش هتأخر هاجي علي المغرب عشان عايزك ف موضوع
شهد:ماشي
اسلام:سلام يا اختي يا حلوة انتي
شهد بضحك:سلام يا لمض
ادهم مسك اسلام من التيشرت
اسلام:ابقي اقريلي الفاتحه
والكل ضحك 😂😂😂 ومشيوا
✨🎶✨🎶✨🎶✨✨🎶✨🎶✨🎶
وشهد طلعت الاوضه وبتفكر ادهم عايزها ف ايه …..

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية أحببت بنت ألد أعدائي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *