رواية عشقني واغتصبني ابن عمي الفصل العشرون 20 بقلم منى سراج
رواية عشقني واغتصبني ابن عمي الفصل العشرون 20 بقلم منى سراج
رواية عشقني واغتصبني ابن عمي البارت العشرون
رواية عشقني واغتصبني ابن عمي الجزء العشرون
رواية عشقني واغتصبني ابن عمي الحلقة العشرون
امال انتي مأنساني النهارده يعني وقاعده حلوة كده و ما روحتيش ليه يا منه، الفار كده عمال يلعب في عبي رايح جاي منك
حاسه في حاجه غريبه انتي ناويه تباتي هنا ولا ايه النهارده مش مطمنالك ناويه تنيلي اي ي بنت كوثر
انتي وزعبوله النهاردة اليوم شكله مش عاجبني حاتم يجيبك بنفسه والابتسامة الحلوة
لتجذبها اسيل من اذنها نحوها تحاول معرفة مايحدث لتتالم منه صارخه
منة : ” اهاااا ودني يا مفتريه
اسيل ممتعضه
اسيل : انتي عارفه يا منه لو عرفت انك لسه شغله دماغك بحاتم هعمل فيكي ايه وناويه تعملي اي النهاردة
لتصر على اسنانها وتعض على شفاتيها وتتركها
لتغمض منه عينيها بغيظ وهي تبتعد عنها حانقه وهي تجذب مخده وتقوم بقذفهت عليها ممتعضه
منة: طيب اصبري عليه يا جزمة وربنا اسيبك دلوقتي وامشي ولا تعرفي تتحركي برجلك دي واسيبك حازم يفترسك وانتي لوحدك يلا هوبااااااه واحد اتنين تلاته وتلاقيني برا الفيلا
وهي ترفع حاجبها تغيظ اسيل اكثر تنتفض واقفه تضع يدها حول خصرها
والله العظيم اسيبك هنا لوحدك برجلك المعوجة دي وانتي تتصرفي مع حازم بتاعك عشان كدا انا زهقت منك ومن عمايلك وبلاويكي السودا معايا
ابتسمت اسيل وهي ترمقها منة بعينيها تفكر تدمر لها شي ما وبهدوء وبنبره حانيه ترفع يدها تشير اليها
طيب تعالي عاوزه اقولك على حاجة
اغمضت منة عينيها وتفتح الاخره تلعب بحواجبها وترفع اصابعها ملوحة الاسيل هزات راسها غير مصدقه
مش مرتاحلك يبنت عفاف دور الحنان ده والسكون الذي ياتي قبل العاصفه صح مضمنكيش تعملي اي لو قربت منك
اسيل ضاحكة
يبنتي خلاص انا قلبي ابيض مش اسود زيك تعالي بقى قربي هسالك سؤال انتي مش خايفه كوثر تعمل ثوره قدام فيلا العدوي لما تعرف انك هتباتي بره النهاردة
لتبادلها منة الابتسامة ضاحكة وهي تقفز فوق السرير مرة أخرى تعتدل تجلس امامها ترفع حاجبها تضع اصابع على راسها
منة : كوثر تعملها بس انا قلتلها اني هبات معاكي عشان رجليكي مجذوعه ومش عارفه تمشي عليها وامك الهي تنستر اول مره تعملها ساعدتني في الموضوع وانا هنا اهووووو معاكي يا سوسو
غمزت اسيل بعينيها ترفع حاجبها مبتسمة
اسيل : اممممم اهااا قولي كده بقى يعني انتي نويتي على مبيت عندي بس قوليلي يعني مش عشان حاجه ثانيه في دماغك
رفعت منه كتفها حانقه وبنبره جديه
لا تانيه ولا تالته يا اختي هزت راسها بغباء وتوتر
منة : اذا كان قصدك على الواد المز الي ذي القمر
وهي تشعر بالاسي
حاتم العدوي ابن المزة المقشرة احب اقولك اني
ولكن فجاء يطرق باب الغرفه وبسرعة
منة : مين
حاتم
مالت راسها بسعاده تملي عينيها ولهفه تغزو قلبها
منة: شفتي ابن الحلال بيجي على السيره ازاي
انتفضت بلهفه تقفز من على السرير
اروح افتحلوا بقى عشان عاوزه اشوفه
امسكتها اسيل من يدها وهي تحدق بغيظ
اسيل : استني يا بنت المجنونة راحه فين اتهبلتي
وبسرعه ولهفة التفت وهي تحاول الابتعاد عن اسيل التي امسكت قدمها
عاوزه اي يا اسيل سيبي ايدي اصل انتي مش عارفه هو واحشني اووي الكام ساعه اللي فاتو دول
اسيل بغيظ وتصر علي اسنانها
يا بنت المجنونه اهمدي بدل مااربطك هنا في السرير يا جزمه وربنا يا منة استنى يبت
وبنبره ممتعضه تصرخ بجديه
عاوز ايه يا حاتم الوقت اتأخر واحنا هنام
مال راسه مفكر هتناموا قصدك مين
اسيل بسخريه
هي في غيرها بلوة عمري وآخرة صبري
ارتسمت على وجهه الابتسامة
قصدك منة معكي
اسيل ضاحكة وهي تومي براسها موافقه
شوفتي جبت حاجة من عندي اهوووو المز بتاعك عرفك من غير حتي ماقول اسمك
امتعض وجهه منه لتكمل اسيل
جي لي عاوز اي دلوقتي
حاتم من خلف باب الغرفه جايب رساله من الطرف الثانى عاوز يعرف اجابه السؤال
اسيل بانفعال وغيظ وبنبره جاده
اسيل : روح قوله اني رجلي وجعاني ومش عارفه اركز ومش عارفه افكر
لتفلت منة من يدها تستمع الصوت حاتم هائمه وبنبره حانيه صوت ابن الذينه موسيقى في وداني وتملي الابتسامة شفتيها لترجع ودون قصد تجلس على قدم اسيل الموجوع
لتصرخ اسيل من الالم
اهاااااااا اا ضحك حاتم وبنبره متلهفة وافقتي اوك
وبنبره فرحه
حاتم : يا حازم اسيل وفقت قالت اهاااااا
لتصرخ اسيل
اه يا رجلي رجلي يا بنت المجنونه يا جزمة و الله والله لموتك يا منه اصبري عليه
ليطرق باب الغرفه بشده وسعاده وتقفز منه من على السرير تفتح الباب وكان حازم الذي ارتسمت على وجهه تلك سعاده وهو يخطو اليها بلهفه وسرور والسعاده تملي وجه وبسرعة تخرج الكلمات من بين شفتيه
حازم : بكره الخطوبه بما انك وافقتي انا عاوز اخطبك النهاردة قبل بكره
شعرت بالغباء وهي تحدق لمنه تريد قتلها
اسيل : كله منك انتي يا بنت اللذينه
ووقفت تلوح بيدها مثل الاطفال
الله اوعي بقى خطوبتك بكره يا اسيل طيب وربنا كنت هازعل قوي لو ما كنتيش قلولتيلي بتفاجئيني كده يعني
اسيل وهي تكاد تصرخ تريد النيل من منه
اسيل : باقو لك يا حازم عاوزني اوافق على الجواز صح
حازم ممتعض بجديه
حازم : مانتي وافقتي انتي هتتصلبطي ما خلاص بقيتي بتاعتي من أول دقيقه شوفتك فيها
هزت راسها متالمه مجبره وهي تمسك قدمها
اسيل : اه انا وافقت وانا متالمه جدا والله بس لي طلب، طلبي الاول منك
وبكل هذه السعاده والابتسام وهو يمسك يدها يحني راسه يقبلها
حازم : امريني يا نور عيني اوامرك من النهاردة للآخر نبض في قلبي امر
ابتسمت منة كالاطفال وبنبره سعيده
منة : شوفتي يستي يلا يبختك يبنت عفاف باضتلك في القفص
اومات اسيل براسها تبادلها الابتسامة بغل
اهااا شوفت مانا هوريكي دلوقتي هعمل اي واطلب اي البيضه دي الي الي هكسرها على دماغك ان شاء الله بس اطولك بين أيدي بقولك يا حازم
حازم : عيوني
تسلملي عيونك بس خذ البنت دي روحها لكوثر عشان هتجبلي جلطه اموت فيها هي تكون السبب
منة:بعد الشر عنك يا روح قلبي كده يا اسيل اخرتها تدعي على نفسك وعاوزاني اسيبك وامشي
لتقوم اسيل بنفعال بقذفها بالمخده متالمه من قدمها اهاااا
يا جزمه انتي و زعبوله بتوديني دائما في داهيه
وهي تتطلع لحازم و السعاده تملا عينيه وهو يمسك يدها
شفتي عملت ايه اهووووو مصدق وبسببك اني وافقت
حازم باصرار اهاااااا مصدق وبكره الخطوبه خلاص كدا هي كلمة وخرجت من بين شفايفك وانا كنت مستنيها
احنا راسه يقبل يدها بفرح يغمر قلبه ومع أجواء الحب والسعادة تحدث المفاجأة
يتبع….
- لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية عشقني واغتصبني ابن عمي)