روايات

رواية صعيدي دمر لي حياتي الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم أيات عبدالرحمن

رواية صعيدي دمر لي حياتي الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم أيات عبدالرحمن

رواية صعيدي دمر لي حياتي البارت السادس والثلاثون

رواية صعيدي دمر لي حياتي الجزء السادس والثلاثون

صعيدي دمر لي حياتي
صعيدي دمر لي حياتي

رواية صعيدي دمر لي حياتي الحلقة السادسة والثلاثون

رؤوف اجر ناس وأمرهم يخطفوا صحابه
عشان هيعاقبهم بطريقته الخاصة
وفعلا خطفوهم
رؤوف: هههههههه كنتوا فاهمين انى مش هعرف بخطتكم اللى زى خلقتكم
وأمر رجالته يعذبوهم
رؤوف: أنا عندى تدريب دلوك عايز ارجع منه الاقيهم قلبوا نسوان ازاي ماعريفش عايز ارجع الاقى عيالهم معاهم هههههههه بالتوفيق يا رجاله
@@@@©©©©@@@@@
عند سيف
ايه يا سمير عايز تروح الميشتشفى ليه انت تعبان ولا ايه
سمير: لا ياصاحبى انا كنت عايز اعمل تحليل عشان بطنى على طول وجعانى
سيف: الف سلامه عليك يا صاحب العمر
سمير: الله يسلمك

 

 

ودخلوا فعلا المستشفى
دخلوا اوضة عمليات
سمير: جاهز يا دكتور
الدكتور: جاهز ونده على الممرضات
دخلوا عنده
الدكتور: يلا نبدء العمل
الممرضات: حاضر يا دكتور وبدؤا يقربوا من سيف
سيف: مش انا اللي تعبان دا سمير
اتلموا حواليه وبدؤا يمسكوه
سيف: هو ايه اللي بيحصل
سمير: مفيش يا صاحبي بعت اعضاءك عشان محتاج فلوسها
سيف: بتقول ايه يا سمير بلاش تهزر
سمير: هههههههه هزار ايه
مفيش هزار
سيف: لا ياسمير ماتعملش كده فيا
ابوس يدك انا فتحت ليك دارى وامنتك على سري ماتبعنيش في الاخر
سمير: ما انا خلاص بعتك هههههههه
الممرضات حطوا بنج لسيف وخلاص هيعملوا ليه العمليه ومفيش مفر
ولازم سيف يواجه مصيره
**********######******
#بقلم_أيات_عبدالرحمن
روايات كامله 😍 💙
في غرفة صقر ووفاء
وفاء فتحت الباب شافت حاجه ثبتتها مكانها
اول مافتحت الباب شافت الاوضه متزينه بالورود أشكال مختلفة ومتنوعة والوانها جميله اوي
وفيه بوكس كبير جدا وفى نور في كل مكان في الاوضه وصور ليهم مع بعض ماتعرفش الصور دى اتصورتها امتى وازاى
وهي واقفة لقت اللى لف أيده حواليها
وفاء: هيييي
صقر: ايه يا فوفه اتخضيتى ليه
وفاء: كل ده عشانى
صقر: ولسه اللى جاى اجمل يا فوفه
افتحى الصندوق ده

 

 

وفاء قربت من الصندوق وفتحته لقت فيه ادوات ميك اب كتير اوي وبرفانات ولبس تحفه بجد
بس دا طبعا مش هتلبسه غير ليه لان مش هينفع تطلع بيه برا الاوضه حتى لو مش محجبه
وفاء: الله ياصقر كل ده عشانى بس ايه الهدوم المقطعه دى
صقر: مقطعه ياوفاء دى تتلبس لما نكون هنا احنا الاتنين بس
وفاء: وانا البس المسخرة دى
صقر: ايوه مانتى مش عايشه مع خالتك سلميه يعنى
وفاء: لا بس دول بتوع رقاصات
صقر: اه قولتيلى رقاصات بقولك ايه والله لو مالبستيهم لرجع لامل تانى كانت بتلبس احلى من كده بكتير جوي
وفاء: لا وعلى أية البسهم وخلاص
صقر: تعجبينى يافوفتى
شال الميك اب والبرفان واللبس وطلع فستان زفاف جميل جدا ورائع جدا جدا جدا
وفاء: الله حلو جوى
صقر: عشانك يا وفاء
وفاء: بحبك جوى ياصقر
صقر: وانا بعشجك ياجلب الصقر
يلا البسيه انا هروح مشوار وراجع ياحبة القلب وعايزك عروسه حلوه جوى
ومشى وسابها
وفاء لبسة فستان الزفاف وخطت ميك اب خفيف جدا كانت جميله بطريقة خلت صقر بقى هيتجنن من جمالها
&$&$&$&$&$&$&$&$&$&$&$&
#بقلم_أيات_عبدالرحمن
روايات كامله 😍💙
نرجع تاني لفهد وكنزي
فهد قاعد على السرير
كنزى: بجولك ايه يا دمنهورى
فهد: هههههههه جولى
كنزى: عايزه ارجع مصر
فهد: ليه
كنزى: ابوى وامى واخواتى اتوحشتهم جوى
فهد: هههههههه كلامك الصعيدي يجنن
كنزى: جولت ايه
فهد: مش دلوك ياقلب الفهد
كنزى: ليه بقى
فهد: كده
كنزي: ماما وبابا عايزين يشوفوا الاولاد
والنبى يا فهدى والنبي
فهد: خلاص هحجز ليكى وتسافرى بس ماتتأخريش
كنزى: لا ما انت هتيجى معايا

 

 

فهد: مش هينفع
كنزي: ليه
فهد: كده
كنزي: كده ليه
فهد: احم في جماعة عايزين يقتلونى فمش هينفع اتحرك من هنا غير يا اقتلهم
ياهما يقتلونى
كنزي: لا يا فهد ابوس ايدك ابعد عنهم انا ماصدقت رجعت من الغيبوبة بلاش يا فهد
فهد: انتى بتثقى فيا قد ايه
كنزى بدموع: اكتر من نفسى
فهد: خليكى واثقه انى هرجع ليكى وهنكمل ونعيش مع بعض احنا واولادنا
كنزى: وانت عرفت ازاي أن هما عايزين يقتلوك
فهد: مفيش خطفت مرات واحد فيهم وعياله وعشان هو خايف على عيلته بقى معايا
كنزي: وهما فين دلوقتي
فهد: مع شهد
كنزى: مين شهد
فهد: شهد صديقة طفولتى
كنزى: ايوه بس دي ماتت انت قتلتهم
فهد: انتى عارفه انى ماقتلش نفس بريئه
كنزي: اومال ايه وشهد عايشه ازاي
فهد حكى ليها على كل حاجه حصلت من نادر لشهد وازاى خطف اهل الارهابى
كنزى: نادر عمل كل ده فيها
فهد: ايوه
كنزى: وانت هتخليه يشوفها
فهد: انتى رأيك ايه

 

 

كنزي: خليه يشوفها اكيد بيتعذب كل دقيقه وخصوصا لما عرف انها عايشه ومش عارف مكانها
فهد هيقتل الجماعة ولا هما هيقتلوه ولا يقتلوا حد من أولاده ولا كنزي ولا نهال ولا اى حد من العيله
وايه اللى هيحصل في صحاب رؤوف هيسيبهم ولا هيلبسهم قضية ولا هيعمل معاهم ايه اختارولهم نوع عذاب على زوقكم غير اللى اتعذبوه
سيف خلاص خاد بنج وهيبدؤا في العمليه تحبوا اخليهم يبدؤا ولا نسيبه عايش وخلاص براحتكم

يُتبع ..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية صعيدي دمر لي حياتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *