روايات

رواية حب بلا قواعد الفصل الثالث 3 بقلم جيلان محمد

رواية حب بلا قواعد الفصل الثالث 3 بقلم جيلان محمد

رواية حب بلا قواعد البارت الثالث

رواية حب بلا قواعد الجزء الثالث

رواية حب بلا قواعد كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم جيلان محمد
رواية حب بلا قواعد كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم جيلان محمد

رواية حب بلا قواعد الحلقة الثالثة

 

سليم بعصبية : بتحب مرات سليم صفوان يا ر*وووووح اممممممك !!
كان بيضر*به بكل قوة و مالك مش فاهم و مش قادر يقاوم ضربا*ته
كيان بدموع و تجري ناحية سليم :ابعد عنه يا سليم انا بكررررررر*هك بكر*ههههههههك
سليم مسك*ها من دراعها و قال : اه ما هو حبيب القلب
زياد ( صديق سليم ) نزل من عربيته جري و راح ناحية سليم و قال : في ايييييييه يا سليم الواد هيمو*ت في ايدك ابعد عنه
سليم ماسك مالك من ياقه قميصه و قال بعصبية : لو هوبت ناحية كيان لاتشوف ايام اسود مما تتخيل … و أنتَ مرفوووووود من الشركة

 

 

كيان ايدها المتعورة بتنز*ف من شدة ما*سكة مالك ليها و الخوف و التوتر اغم*ى عليها ، سليم ساب مالك مر*مي على الارض و كل موظفين الشركة بيتفرجوا سليم شال كيان و قال بعصبية : العرض خلص خلاص كل واحد على شغله
زياد مشى مع سليم و فتح باب العربية الوراني حاط سليم كيان ورا و قفل الباب و ركب مكان السواق و ركب زياد جانبه و قال : ممكن افهم ايه اللي بيحصل و مين دي اللي عامل عليها الحوار ده ؟
سليم ببرود : بنت فاروق
زياد فتح بوقه من الصدمة و قال : ازاي الملاك دي تبقى بنت فاروق
سليم حكاله عن كل شئ ، زياد بعصبية : و هو أنتَ تنتقم من فاروق في بنته و تتجوزها !!!
سليم : ما هي المشكلة أنها بنته.
زياد : و بعدين أنتَ اي حاجة يقولهالك نصار تصدقها اصل ايه مصلحة فاروق انه يقت*ل ابوك و أمك
سليم ببرود و بياكل تفاحة : و أنا عمي هيستفاد ايه بأنه يكدب
دور سليم العربية و خلص التفاحة و رمى عنقودها من الشباك بكل برود و ساق العربية

 

 

وصل سليم قدام الفيلا و نزل شال كيان فقال زياد : انا همشي
سليم : ليه يا بني تعالى شوية
زياد : لا معلش ورايا مشوار ..براحة على البنت فالأول و الأخر هي ملهاش ذ*نب
سليم دخل ببرود و طلع على اوضته و حاط كيان على السرير و غير*ها على الجر*ح و فضل يتأمل فيها و قد ايه هي جميلة و ازاي هي تكون بنت الشيطا*ن بدأ يلمس بأيده على وشها قرب منها و با*س رأسها
فاقت كيان بفزع و قالت بصريخ و دون وعي : لااااااا لاااااا انا معملتش حاجة مأكلتش التفاح متضر*بنيش أرجوووووك
سليم حضنها بتملك و قال بقلق : أهدي محدش هيضر*بك …أنتِ كويسة ؟
كيان رجعت لوعيها بعدت عنه و قالت : عملت ايه في مالك يا شر*ير … هبقي كويسة أزاي و أنا مع واحد طايره منه اصلا
سليم بعصبية : ‏احترمي نفسك عشان انا زعلي وحش
كيان بخوف : أنتم بتعملوا فيا كده ليه
سليم بهدوء و قال : ننام دلوقتي وبكرة نشوف حوار سي مالك ده
قامت كيان بفز*ع وقفت و قالت بصوت عالي : نعم …مين دول اللي هيناموا أنت أتجننت !! و بعدين احنا لسة العصر
سليم مسح وشه بغضب و قال : صدقيني بالي مش طويل لدرجة أستحمل بيها لسانك الطويل
كيان بغضب مكتوم : يعني خطف*ني و كمان بتز*عق ، ‏شوف كلامك الأول ايه ننام دي ها يعني ايه ؟
سليم بخبث شد*ها من إيدها بدفعة و رما*ها على السرير و قال بعنف : نامي
كيان بتنهج بخوف : يابن المجنو*نة ، فعلا محتاج دكتور نفسي

 

سليم بيفتح الدولاب يجيب منه ملف شغل و قال بعصبية : بتقولي أيه
كيان : مفيش …طب أتفضل بقي أنا عرفت الأوضة خلاص
قفل سيلم الدولاب و قعد جانبها على السرير و بيقرأ الملف ببرود
رن جرس الفيلا ، استغرب سليم مين هييجي اخد ملف و نزل يشوف مين و كيان نزلت وراه ، فتح سليم الباب لقاها بنت شعرها احمر واقفة تمدغ لبانة و قالت بدلع : سولي وحشتني اويييي
حضنت سليم اللي واقف ببرود
واقفة كيان متعصبة و بتبص على البنت بإشمئز*از ، قال سليم : ايه سبب الزيارة الكريمة يا سالي
قالت سالي بدلع : موحشتكش يا سولي و بعدين مين البنت دي يا سليم

 

 

بتشاور على كيان ، سليم بيلف بيلاقيها كيان و لسة هيرد فقالت كيان: مراته
و راحت ناحيتهم و ز*قت البنت و با*ست سليم من شفا*يفه اللي كان واقف مصدوم ….
يتبع …
تعريف الأبطال زي ما طلبتم ♡
١) سليم محمد صفوان شاب في اوائل التلاتينات طويل و بديه جسم رياضي و شعره بني ناعم و عينيه بني و بشرته قمحية اللون و هو رجل اعمال ورث الشركة من والده بعد الوفاة و ليس لديه اي اخوة
٢) كيان فاروق فتاة جميلة في السادس و العشرين من عمرها بشرتها بيضاء و متوسطة الطول و شعرها اسود قصير و عيناها خضراء يتيمة الاب توفت والدها من سنة و عملت في شركة سليم صفوان لتوفر احتياجات اخوتها و والدتها

 

 

٣) زياد ممدوح ذو التاسع و العشرين صديق سليم منذ ايام الدراسة و انه مهندس معمارس
٤) نصار صفوان ذو الخامسة و الخمسين عم سليم و و اخه محمد صفوان شخصية لها غموض و نيته غير صالحة
و سنعرف الباقي في الفصول القادمة 😊🤎

 

يُتبع ..

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *